Welcome to the home of Malaysian blogs!

Show pings in: English | Malay | All

 

Topic Of The Week

2014 Asian Games

The 2014 Asian Games is currently underway in Incheon, South Korea. How are our Malaysian team doing? Blog about the games and tag 'AsianGames' to be featured here!

Responses:

 

Fresh Pings

Reenabling external SD card access that is restricted in Android 4.4 (KitKat) with SDFix

If you have updated your Android smartphone to version 4.4.x (KitKat), you might find that access to your external SD card is now restricted by the system. The system now comes with a file explorer that is having full read/write access to both your internal storage and external SD card storage. However,...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog ppfoong ppfoong via The 8th Voyager
1 hour and 17 minutes ago.

 

#TeamPanAsian: Halalkan makan minum aku

Hi Uols,adakah anda semua pernah ada kawan seperti ini?haiyoooooooooo makan selalu tidak berlapik, lebih senang nak faham makan yang tidak mementingkan kebersihan. Apa yang dia nampak yang boleh muat mulut dia semua dia kebas.lebih lebih lagi kalau housemate atau kawan sekolej uols ada yang berperangai...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog kiflimally kiflimally via Si Budak Jambu
1 hour and 27 minutes ago.

 

Xiang Palace In SOHO IPOH

On that particular day, both of us did not any plans on what and where to take our lunch... we have ran out of ideas and choices and we just drove around town to get some "food inspiration" ... hahaha... And good thing we manage to get to this place...SOHO Ipoh (Small Office, Home Office) is the new...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog reanact reanact via Caring Is Not Only Sharing...
1 hour and 51 minutes ago.

 

ABBY ABADI SCREENSHOT FARHAN KUTUK GELARNYA SEBAGAI ABBY ABABI

Kalau hati sudah benci, pelbagai gelaran yang tidak masuk akal akan diberi kepada seseorang. Kasihan Abby Abadi. Sudahlah hutang tidak dibayar, kali ini Farhan menggelar dirinya Abby ‘Ababi’ pula. Pedih hati lebih-lebih lagi Farhan pernah bergelar suaminya. Pasti sedikit sebanyak hati Abby tercalar...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog aminahsanusi89 aminahsanusi89 via BARABEREH
2 hours and 19 minutes ago.

 

Hermes Silk Ball

When I received the news that I am going Hermes Silk Ball, the feeling is like wow! The next think that came to my mind was what is the dresscode or theme? Oh my god, checked out the dress code it was beauty or beast, masks and headdreses, silk scarves and fantastical makeup. Hermes Silk Ball @ KL...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog SunshineKelly SunshineKelly via Sunshine Kelly
2 hours and 20 minutes ago.

 

Biawak Serang Bayi Di Pulau Tioman

KUANTAN– Seorang bayi perempuan berusia lapan bulan parah di bahagian muka dan kepala selepas digigit seekor biawak besar di kuarters pekerja Berjaya Resort Tioman, pagi semalam.Ketua Polis Daerah Rompin DSP Johari Jahaya berkata kejadian itu berlaku pada 10 pagi.“Bayi seberat sembilan kilogram...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog AimanEffendy AimanEffendy via Arnab Panggang
2 hours and 28 minutes ago.

 

RESPON AZWAN ALI ABANG KESAYANGANNYA, AZMIN ALI JADI MENTERI BESAR SELANGOR

Pengacara TV Sensasi Azwan Ali enggan mengulas lanjut mengenai perlantikan saudara kandungnya, Azmin Ali menjadi Menteri Besar Selangor.“Saya tetap dengan pendirian, tidak mahu mengulas lanjut perlantikkannya menjadi Menteri Besar Selangor,” katanya dihubungi MuraiKetika ditanya, tiada sebarang nasihat...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog aminahsanusi89 aminahsanusi89 via BARABEREH
2 hours and 39 minutes ago.

 

Wanita Buat Pembedahan Plastik, Miliki Tiga Payudara!

HAI pelik-pelik je orang zaman sekarang.Dah elok-elok ada dua payudara, ditambahnya jadi tiga.Seorang wanita dari Florida, Amerika Syarikat, Jasmine Tridevil meraih perhatian umum selepas melakukan pembedahan plastik di bahagian payudaranya dengan menambah satu lagi di bahagian dadanya.Menurutnya, tujuan...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog AimanEffendy AimanEffendy via Arnab Panggang
2 hours and 53 minutes ago.

 

5 tips diet tanpa produk dan berlapar sepanjang hari

Hiburan.my Hiburan.my - Bukan Sekadar Hiburan! Anda mahu berlapar sepanjng hari atau memilih cara yang menyeksakan untuk kurus dengan cepat?apabila mengamalkan diet seseorang itu tidak boleh lari daripada rasa lapar.Diet sebegitu juga pasti membosankan,bukan?Tahukah anda,anda sebenarnya boleh makan banyak...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog hiburan88 hiburan88 via Hiburan.my » Hiburan.my
3 hours and 17 minutes ago.

 

Selepas Kantoi CCTV Dalam Tandas UIA, Kini Timbul Pula Mesej Ugutan

Baru-baru ini, kita dikejutkan dengan kes pemasangan kamera CCTV dalam sebuah tandas di kafetaria Universiti Islam Antarabangsa (UIA). Kamera itu ditanam di dalam dinding tandas berkenaan.Berikut adalah kenyataan dari kelab Ma'ruf IIUMSusulan dari kes tersebut, nampaknya individu yang memasang...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog AimanEffendy AimanEffendy via Arnab Panggang
3 hours and 18 minutes ago.

 

BLOGGER ADA FANPAGE BAJET RETIS

Banyak sangat ke kau punya fans sampai nak kena adakan fanpage bagai? Ko fikir kau ben ashaari? Mat Gebu? hanis Zalikha? Yuyu Zulaikha? Redmummy? atau ko fikir kau popular macam sharifah sakinah yang tak lawak boleh menang Anugereh lawak warna tu? Fanpage la sangat.. padahal blog kau tu traffic ala2 mati...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog lekatlekitgurl lekatlekitgurl via LEKAT LEKIT STORY
3 hours and 52 minutes ago.

 

Majalah Wanita Tidak Lagi Laku

Majalah Wanita atau Majalah Perempuan semakin hilang potensinya untuk maju dan berkembang.Majalah Wanita Tidak Lagi LakuMeskipun pelbagai majalah muncul di pasaran, namun sambutan untuk majalah perempuan semakin hilang. Kebanyakan majalah lama kini menambahkan topik-topik hiburan bagi memancing...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog mikhail0606 mikhail0606 via Out of The BOX
4 hours and 9 minutes ago.

 

Budak Kebal Tanpa Deria Rasa Sakit

Budak Kebal Tanpa Deria Rasa Sakit | Semua orang pasti tidak ingin merasakan sakit. Tapi, bagaimana jika tubuh benar -benar kebal atau tak boleh merasakan sakit, seperti yang dialami budak tiga tahun yang berasal dari Telford, Shropshire, England.Lantaran tak boleh merasakan sakit , Josh santai mencabut...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog kezoom kezoom via KeZooM
4 hours and 42 minutes ago.

 

Khairy Jamaluddin Berlakon Semata-mata

Khairy Jamaluddin BerlakonKhairy Jamaluddin berlakon? Tak sangka pula, berbakat juga Khairy Jamaluddin ni. Apa taknya, lakonan pun boleh dikatakan superb terutama filem Ikal Mayang kat bawah ni. Lol.Khairy Jamaludin sebagai Peniaga Ayam Percik Selain filem Ikal mayang ni, Khairy jamaludin turut...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog mikhail0606 mikhail0606 via Out of The BOX
4 hours and 53 minutes ago.

 

5 Gambar] Bayi 8 Bulan Cedera Di Serang Biawak

[5 Gambar] Bayi 8 Bulan Di Serang Biawak | Seorang bayi perempuan berusia lapan bulan cedera teruk di muka dan kepala selepas digigit seekor biawak besar di kuarters pekerja Berjaya Resort Tioman, Pulau Tioman, dalam kejadian yang berlaku sekitar jam 10 pagi, semalam.Ketua Polis Daerah Rompin, Deputi...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog kezoom kezoom via KeZooM
5 hours and 5 minutes ago.

 

Modul Peningkatan Prestasi SPM 2014 (Kedah)

Bagi memeriahkan lagi latihan ulangkaji menghadapi SPM 2014, saya serta download link kepada Modul Peningkatan Prestasi SPM 2014 yang disediakan oleh Majlis Pengetua Sekolah Malaysia daripada Negeri Kedah. Tentu hebat bahannya kan?. Ada banyak subjek, serta lengkap dengan skema untuk anda cuba di rumah.

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog miecaprio miecaprio via CiKGUHAiLMi
5 hours and 13 minutes ago.

 

JADUAL WAKTU PEPERIKSAAN UPSR 2014 (ULANGAN)

Jadual Ujian Bahasa Inggeris, Sains , Matematik dan Bahasa Tamil bagi Ulangan Ujian Pencapaian Sekolah Rendah (UPSR) 2014. Sumber Asal: LPM Sumber Asal: LPM PUTRAJAYA: Lembaga Peperiksaan (LP) hari... [[ This is a content summary only. Visit my website for full links, other content, and more! ]]

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog donlot donlot via Download Free
5 hours and 29 minutes ago.

 

Eina Azman Suami Berbulan Madu Di Maldives!

Untung badan! Itulah perkataan pertama yang terkeluar daripada mulut kami apabila menerima beberapa screenshot foto bulan madu Eina Azman dan suaminya, Datuk Paduka Kaiser Gurmeet Harden.Ha.. biasanya bagi rakyat marhaen seperti kami ni hanya mampu bermimpikan bulan madu paling jauh pun ke Pulau Bali...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog zetchi zetchi via Perihal Negara
5 hours and 30 minutes ago.

 

Top 4 Styles of Women Hairdressing

Top 4 Styles of Women Hairdressing Women are very much aware of the latest fashion going on. They always try to adapt that fashion in s a short span of time. Fashion and styling always go hand in hand especially for women as they are always very much fastidious about the right clothes and outfits [...] The...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog vuong184 vuong184 via Fashion trends
6 hours and 52 minutes ago.

 

Peminat Bergaduh Tuduh Scha Al Yahya Tak Pandai Jaga Anak

Minggu lepas Scha Al Yahya dan Awal Ashaari telah bercuti ke Australia dan membawa anak comelnya Lara.Memang pasangan suami isteri ini sering berkongsi gambar ketika mereka bercuti dan ada peminat menegur kononnya tak bagus membawa bayi kecil sesuka hati dan bayi akan berasa panas.Ada juga mempersoalkan...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog zetchi zetchi via Perihal Negara
8 hours and 43 minutes ago.

 

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Next »