Welcome to the home of Malaysian blogs!

Show pings in: English | Malay | All

Recent Referrers

 

Topic Of The Week

What do you do over the weekend?

This week we ask what do you usually do over the weekend? Is it a trip to a shopping mall or something more interesting? What do you plan to do this weekend? Tell us about it and tag 'weekend' to get featured!

Responses:

 

Fresh Pings

Live Streaming Indonesia VS Vietnam Piala AFF Suzuki 2014

Live Streaming Indonesia VS Vietnam Piala AFF Suzuki 2014 Assalammualaikum dan salam sejahtera. Seperti yang diketahui, perlawanan Piala AFF Suzuki 2014 kedua bagi kumpulan A yang membabitkan Indonesia vs Vietnam. Perlawanan akan berlangsung di Stadium My Dinh Hanoi. Perlawanan berlangsung jam 8.00...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog fyna85 fyna85 via Blog Fyna
2 minutes ago.

 

Keputusan terkini piala aff suzuki Philippines vs laos 22/11/2014

Perlawanan pertama dalam kejohanan piala aff suzuki kumpulan A. Laos bukanlah pasukan yang lemah. Philippines vs laos pada jam 5 petang ini di stadium hanoi. Keputusan terkini: Philippines (2) vs (1)... Ini cuma intro jer, kena tekan link diatas kalau nak baca penuh artikel ini. Sekian terima kasih!

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog zikrihusaini zikrihusaini via Zikri Husaini
3 minutes ago.

 

BERITA BM – Kerajaan komited sokong industri animasi tempatan – Ahmad Shabery

PUTRAJAYA - Kerajaan komited untuk memberi sokongan kepada industri animasi tempatan kerana ia bidang yang begitu mendapat tempat di hati rakyat selain berupaya mengharumkan nama negara, kata Menteri Komunikasi dan Multimedia, Datuk Seri Ahmad Shabery ... The post BERITA BM Kerajaan komited sokong...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog beritabm beritabm via Berita BM
19 minutes ago.

 

Mulakan Perniagaan Online dengan Dropship

Hari nie atas desakan hidup dengan kos sara hidup yang makin meningkat, ramai yang mengambil inisiatif untuk menambah pendapatan dengan membuat kerja-kerja dan perniagaan sampingan. Terdapat banyak cara untuk menambah pendapatan kat luar sana. Cuma adakah cara itu sesuai dengan anda atau tidak. Kalau MLM...

0Disike this ping 1Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog fizwan fizwan via Because I'm Not Perfect
41 minutes ago.

 

BERITA BM – JPAM gerak 12,000 anggota jalankan operasi banjir

ARAU: Jabatan Pertahanan Awam (JPAM) akan menggerakkan 12,000 anggotanya untuk membantu menangani banjir yang kini melanda beberapa negeri. The post BERITA BM JPAM gerak 12,000 anggota jalankan operasi banjir appeared first on Berita BM.

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog beritabm beritabm via Berita BM
48 minutes ago.

 

BERITA BM – Lakukan kawalan kendiri elak jadi mangsa teknologi – SKMM

KUALA LUMPUR: Dalam era kemajuan teknologi komunikasi masa kini, masyarakat khususnya generasi muda mestilah bijak melakukan kawalan kendiri maklumat di alam maya, kata Pengerusi Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM), Datuk Mohamed Shar... The post BERITA BM Lakukan kawalan kendiri...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog beritabm beritabm via Berita BM
1 hour and 24 minutes ago.

 

Nenek buta hidup sendirian

Keadaan nenek berkenaan yang tinggal bersendirian.SAYU hati sepasukan ahli pertubuhan bukan kerajaan (NGO) tatkala menjejakkan kaki mereka di perkampungan Orang Asli Kuala Mu, di sini baru-baru ini apabila bertemu seorang nenek buta yang hidup dalam kedaifan.Apatah lagi, di kala mata mereka menyaksikan...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog floyd floyd via BW NewsWire
1 hour and 26 minutes ago.

 

BERITA BM – Klinik sementara di pusat pemindahan banjir

BALIK PULAU - Kementerian Kesihatan akan menempatkan klinik sementara di pusat pemindahan yang mempunyai lebih 1,000 mangsa banjir bagi kemudahan mereka. The post BERITA BM Klinik sementara di pusat pemindahan banjir appeared first on Berita BM.

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog beritabm beritabm via Berita BM
1 hour and 40 minutes ago.

 

Baby Sumo Birthday Week #1: Cilantro Restaurant, KL

Every year for my birthday, Hubby would spoil me to a few nice meals in the run up to the actual day. The first venue that we picked was Cilantro KL, having had many nice meals here in the past.Every Fridays, they do a 4-course lunch for RM150 nett, which includes a glass of Prosecco as well as coffee/tea.

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog babysumo babysumo via Eat Your Heart Out
1 hour and 59 minutes ago.

 

Cabaran Hadapi Hubungan Jarak Jauh

Assalamualaikum... Sapa dikalangan korang yg ada hubungan jarak jauh dengan pasangan anda? Ada orang yg mengalami hubungan jarak jauh dalam jangka masa yg singkat dan ada juga yg lama. Maksud jangka masa yg lama atau sekejap ni adalah sama ada pasangan anda tidak dapat mengatasi hubungan jarak jauh...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog sainiseli sainiseli via Official Saini Seli
2 hours and 11 minutes ago.

 

BERITA BM – TLDM, TLDB perkukuh keselamatan Laut China Selatan

KOTA KINABALU: Kerjasama antara Tentera Laut Diraja Malaysia (TLDM) dan Tentera Laut Diraja Brunei (TLDB) mampu memperkukuh tahap keselamatan perairan Laut China Selatan yang dikongsi kedua-dua negara itu. The post BERITA BM TLDM, TLDB perkukuh keselamatan Laut China Selatan appeared first on Berita...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog beritabm beritabm via Berita BM
2 hours and 15 minutes ago.

 

Sayangilah Kucing

Kes dera kucing ini banyak berlaku di seluruh dunia . Antara yang kerap berlaku adalah di China . Kucing dicampak , dicucuk dan didera dengan pelbagai cara lagi . Ada yang sehingga patah kaki akibat dicampak dari ketinggian yang tinggi ketika kucing itu diletakkan dalam sebuah sangkar . Tidak terkecuali...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog Parihh Parihh via Blog Parihh
2 hours and 16 minutes ago.

 

BERITA BM – Seorang maut, 4 parah pergaduhan dua kongsi gelap

Seorang lelaki maut manakala 4 lagi cedera parah dalam pergaduhan antara 2 kumpulan kongsi gelap di Bukit Bendera, Mentakab dekat Temerloh, awal pagi ini, menurut polis. Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Negeri Pahang Datuk Zakaria Ahmad berkata dalam p... The post BERITA BM Seorang maut, 4 parah...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog beritabm beritabm via Berita BM
2 hours and 34 minutes ago.

 

BERITA BM – Bekas exco PAS nafi buat keputusan pampasan RM2.6 juta kepada pembantu Khalid

Keputusan pemberian pampasan kontroversi RM2.6 juta kepada 8 pembantu bekas Menteri Besar Selangor Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim tidak dibuat Ahli Majlis Mesyuarat Kerajaan Negeri (exco) PAS, kata Sallehen Mukhyi. Sallehen yang juga bekas exco Hal Ehw... The post BERITA BM Bekas exco PAS nafi buat...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog beritabm beritabm via Berita BM
2 hours and 52 minutes ago.

 

3 Foto mesra Chacha Maembong dengan teman lelaki

Dalam rancangan Maharaja Lawak Mega 2014 minggu kedua semalam, Chacha Maembong yang dilihat mesra bersama seorang lelaki yang didakwa sebagai kekasihnya di belakang kerusi juri program berkenaan berjaya dirakam.Ini menimbulkan tanda tanya mengenai identiti jejaka tersebut yang kami lihat amat intim jika...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog zetchi zetchi via Blog Hiburan
3 hours and 11 minutes ago.

 

BERITA BM – Anuar Manan ketuai TSG jelajah Sharjah UAE

DUA pelumba berpengalaman akan mengetuai Pasukan Lumba Basikal Profesional Terengganu (TSG) ke Jelajah Sharjah di Emiriah Arab Bersatu (UAE) dan Jelajah Malaysia sebelum menutup tirai kalendar 2014. The post BERITA BM Anuar Manan ketuai TSG jelajah Sharjah UAE appeared first on Berita BM.

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog beritabm beritabm via Berita BM
3 hours and 15 minutes ago.

 

10 Gambar majlis sambutan Hari Lahir Diana Danielle yang mengejutkan

Ramai pula selebriti yang suka buat transformasi sekarang ni kan. Semalam, Nazim Othman dah jadi ikan duyung kacak, hari ini Diana Danielle pula dilihat bertukar jadi Harry Potter.Mula-mula kami pun pelik juga kenapa Diana Danielle dress up ala-ala hero epik fantasi tu. Rupa-rupanya beberapa orang kenalan...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog zetchi zetchi via Blog Hiburan
3 hours and 29 minutes ago.

 

Harga Acer Liquid X1, Liquid Jade dan Liquid Z500

Perkembangan dan persaingan telefon pintar atau smartphone semakin sengit. Berbagai jenama kini bersaing dalam mendapatkan perhatian peminat gajet terkini. Terkini Acer Malaysia mula memperkenalkan tiga telefon mereka di pasaran Malaysia.Harga Acer Liquid X1, Liquid Jade , Liquid Z500 Acer Liquid X1, Liquid...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog kizmyself kizmyself via Media Info Semasa Malaysia
3 hours and 36 minutes ago.

 

BBM – Polis, tentera akan gempur Cameron Highlands waktu malam – Najib

Langkah itu diambil berdasarkan laporan bahawa kegiatan pembukaan tanah secara haram sering dilakukan oleh pendatang asing tanpa izin pada waktu malam. The post BBM Polis, tentera akan gempur Cameron Highlands waktu malam Najib appeared first on Berita BM.

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog beritabm beritabm via Berita BM
3 hours and 36 minutes ago.

 

JODOH - REZEKI - NIKMAT

Assalamualaikum...Bismillah....Tick tock... tick tock...Eh, dah hujung tahun...MasyaAllah..Tanpa sedar...Hujung tahun...??Hmm...Hujung tahun menas umur pun bertambah...Umur bertambah means semakin berusia...Berusia..?Huu..Semalam, sempena nak cuti sekolah agak panjang ni..Banyak la soalan-soalan cepu cemas...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog izzkhalil izzkhalil via BLOG TENTANG RASA
3 hours and 40 minutes ago.

 

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Next »