Welcome to the home of Malaysian blogs!

Show pings in: English | Malay | All

Recent Referrers

 

Topic Of The Week

Food hunt!

Found a great place for great food? Blog about it and tag your entry with 'food' to get featured!

Responses:

 

Fresh Pings

Tiket Online Pilihan Malaysia vs Tottenham

Tiket Online Pilihan Malaysia vs Tottenham 27 Mei 2015. Stadium Shah Alam akan menyaksikan pertemuan pasukan Pilihan Malaysia atau Malaysia XI menentang pasukan Liga Perdana Inggeris EPL Tottenham. Perlawanan dijadualkan berlangsung pada jam 8.45 malam. Kepada peminat bolasepak dan penyokong boleh membeli...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog mysensasi mysensasi via MySensasi
15 minutes ago.

 

Wal-Mart US asks meat suppliers to reduce antibiotic use

Wal-Mart Stores Inc (WMT.N) said its U.S. units were asking meat suppliers to reduce the use of antibiotics in animals, joining the list of U.S. companies that have responded to consumer and government concerns over the excess use of drugs in livestock. Walmart U.S. and Sams Club U.S. will also ask...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog zoolligakampung zoolligakampung via Health Blog Centre Info
40 minutes ago.

 

Senarai Pemain Malaysia vs Tottenham

Senarai Pemain Malaysia vs Tottenham. Semua sedia maklum yang pasukan Pilihan Malaysia akan berdepan Tottenham pada perlawanan persahabatan yang akan berlangsung pada 27 Mei 2015. Pasukan Pilihan Malaysia ini akan dibarisi oleh pemain skuad kebangsaan dan lima pemain import Liga Malaysia. ...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog mysensasi mysensasi via MySensasi
40 minutes ago.

 

BMW unveiled 3.0 CSL Hommage concept car

BMW unveils the CSL Hommage concept at Villa dEste in tribute to iconic 3.0 CSL from the seventies. The new concept has been show in Italy called the 3.0 CSL Hommage.The CSL Hommage – CSL stands for coupé, sport, lightweight – makes use of the sophisticated modern day technology and materials...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog zoolligakampung zoolligakampung via Auto Car Motorcycle Blog Info
46 minutes ago.

 

Tabiat buruk Pemandu ketika bukan dijalanraya

Biasa kita banyak cerita tentang tabiat pemandu dijalanraya yang akan berkait dengan keselamatan jalanraya. Namun ada kalanya pemandu kita juga mempunyai tabiat buruk walaupun ketika tidak dijalanraya. Apakah itu? Berikut merupakan antara tabiat buruk pemandu berhampiran kita (atau mungkin juga kita) :- 1)...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog zoolligakampung zoolligakampung via Oh Pemandu
54 minutes ago.

 

Kisah Seram Di Gerai Makan Misteri

Siapakah Yang Empunya Gerai Makan Itu?Apa perasaan anda apabila dalam tidak sedar anda apabila termakan di gerai yang tidak wujud atau yang sudah lama tidak berpenghuni?sungguh menyeramkan sekali bagi dua pemuda ini yang mengalami detik-detik yang akan di kongsikan buat tatapan semua,mari...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog afha22 afha22 via Oh!Pilihanku
59 minutes ago.

 

KOSMO : LELAKI KELANTAN DIBAHAM SINGA

Hahahaha. Kosmo oh kosmo. Tak pernah wujud dalam dunia ni mana-mana wartawan dan editor setolol dan sebahlul wartawan dan editor yang berkhidmat bersama akhbar Kosmo Kalau tak kerana dikutuk dan diperangi oleh orang ramai, mungkin inilah tajuk yang akan akan digunapakai oleh akhbar tak bermaruah...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog ibnismail ibnismail via shameel iskandar
1 hour and 32 minutes ago.

 

Floria Diraja Putrajaya 2015

Perbadanan Putrajaya akan sekali lagi menganjurkan Festival Bunga dan Taman Diraja Putrajaya atau Floria Diraja Putrajaya untuk kali ke-8.Floria Diraja Putrajaya 2015 akan bermula pada 30 Mei hingga 7 Jun 2015 di Anjung Floria, Presint 4, Putrajaya.Bayaran masuk ke Festival Floria Diraja ini...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog thisboiler thisboiler via Info Boiler
2 hours and 17 minutes ago.

 

Dream of Moon

If you dreamt of moon rising from behind the mountain, your friendship luck is improving, and you will get the required support during time of difficulty.If you dreamt of moon rising from water level, it indicates that yourfinancialfortune is improving, but you cannot be squandered, or else your...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog ppfoong ppfoong via Explain Dream
2 hours and 29 minutes ago.

 

Blog Walking To Finance Blog : Make Money Your Way

Blogwalking is one of my hobbies. A finance related blog is a must at least an hour per week. In this article, Ill share another finance blog related that great to follow:- MakeMoneyYourway.com A blog written by a blogger name Pauline. She blog about money, travel, simple and deliberate living,...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog zoolligakampung zoolligakampung via Only The Best Finance Source
2 hours and 32 minutes ago.

 

Tablet Acer Aspire Switch 10

Tablet Acer Aspire Switch 10. Tablet terkini keluaran Acer yang pasti membuat pengemar dan peminat jenama ini meleleh air liur untuk mendapatkannya. Tablet Acer ini mempunyai fungsi 4 dalam 1. Menarik bukan. Tablet Acer Aspire Switch 10 mudah alih ini mempunyai sistem operasi Windows 8.1 yang menawarkan...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog mysensasi mysensasi via MySensasi
3 hours and 10 minutes ago.

 

Perniagaan jika ada RM10,000

Jika anda diberi wang tunai sebanyak RM10,000 sebagai modal untuk memulakan sebuah perniagaan. Apakah perniagaan yang akan anda lakukan ? Persoalan ini dikemukakan oleh tokei Klikjer, yang juga pemilik penyedia hosting ternama Sempoihosting , En Suhaimy dalam facebooknya. Dalam pertanyaan beliau meminta...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog zoolligakampung zoolligakampung via Blog ZooL
3 hours and 26 minutes ago.

 

Mahathir bangkit isu besar hari ini berkaitan Najib

Dr Mahathir berkata, Bank Negara Malaysia sudah tentu dimaklumkan oleh penguasa kewangan Singapura, Monetary Authority of Singapore, yang dana itu bukan berbentuk wang tunai, tetapi ia dirahsiakan. Tujuan merahsiakan tentulah kerana ada sesuatu yang tidak kena atau pembohongan yang dilakukan apabila...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog penburukonline penburukonline via pen buruk online ™
3 hours and 42 minutes ago.

 

Microsoft Office 365 Business Essentials upgrade path

Ourprevious blog postdiscuss about Microsoft detach Office and email Exchange online from Office 365 Plan. Now customer can choose Office only, Email only or Cloud ( both ).If your company choice is Outlook Email Exchange Server online, One of the most popular product of Microsoft, other than it...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog Arbirage Arbirage via Arbirage
4 hours ago.

 

JENAYAH DI MALAYSIA BERPUNCA DARI ROKOK SELUDUP

Sekarang ni ramai penjenayah tak takut melakukan jenayah walau di premis yang mempunyai cctv. Kita boleh tengok rakaman rompak dari cctv yang berlaku. Memang menakutkan membimbangkan.Tahukahh anda semua yang berlaku adalah berpunca dari kita sendiri tanpa kita sedar. Rokok seludup dikenalpasti sebagai...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog lekatlekitgurl lekatlekitgurl via Dunia Melekit Ku
4 hours and 13 minutes ago.

 

Boat Noodle Publika Sedap Ke?

Tengah hari tadi berkesempatan makan boat noodle di Publika. Boleh tahan ramai betul yang menunggu giliran untuk dapatkan tempat duduk. Ni le menu boat noodle. Ada 4 jenis mee iaitu 2 ayam dan 2 daging. Harganya setiap mangkuk adalah RM1.90. Memang saiz tu kecil aja. Disyorkan seoarang makan 4 mangkuk.

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog sharinginfoz sharinginfoz via Sharing is Power
4 hours and 36 minutes ago.

 

Aduhai, keluh Muhyiddin

Selepas mencuri perhatian dengan memberikan ucapan panas mengecam syarikat 1Malaysia Developmet Berhad (1MDB), Tan Sri Muhyiddin Yassin berdepan cabaran sukar untuk mempromosikan Rancangan Malaysia Ke-11 (RMK-11) kepada umum hari ini. Hakikatnya, hampir tiada sesiapa di kalangan 5,000 hadirin yang ada di...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog penburukonline penburukonline via pen buruk online ™
4 hours and 47 minutes ago.

 

BERBUAL,TEKS SERTA ONLINE TANPA HAD HANYA RM48 SEBULAN

Kini anda boleh berkongsi ganjaran yang lebih besar dari pelan MaxisONE. Berkongsi ucapan anda tanpa had, teks tanpa had, serta sebarang jumlah data dengan sesiapa sahaja.Untuk keterangan lanjut anda boleh tengok kat link bawah||VMaxisONE Share: Good Things Are Meant To Be Shared!

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog lekatlekitgurl lekatlekitgurl via Dunia Melekit Ku
4 hours and 53 minutes ago.

 

RMK-11 (2016-2020) Pertumbuhan Berpaksikan Rakyat

Inti Pati Rancangan Malaysia Ke-11 (2016-2020). Tema dan Enam Teras Strategik . Sepertimana Perbentangan RMK-11 (2016-2020) oleh Perdana Menteri Datuk Seri Najib Abdul Razak di Dewan Rakyat. Berikut ialah Inti Pati dan Enam Teras Strategik Rancangan Malaysia Kesebelas 2016-2020. Rancangan 5 tahun...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog leobellicose leobellicose via Memoir of Insani
4 hours and 57 minutes ago.

 

Baca Online Novel : Cik Bunga Dan Encik Sombong

Baca Online Novel : Cik Bunga Dan Encik Sombong | Assalamualaikum . Entri ni ditulis sebenarnya berdasarkan keyword yang aku dapat terhadap blog ni . Aku ni bukan lah pembaca novel . Boleh kira berapa kali kerat je kot berapa kali aku pernah baca novel . Huhuu . Baca Online Novel : Cik Bunga Dan Encik...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog Parihh Parihh via Blog Parihh
4 hours and 57 minutes ago.

 

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Next »