Welcome to the home of Malaysian blogs!

Show pings in: English | Malay | All

Recent Referrers

 

Topic Of The Week

Goods and Services Tax

GST is set to be enforced on April 1, next year. How will it affect you? Share your thoughts and tag 'GST' to be featured here!

Responses:

 

Fresh Pings

Linda Rafar kini berhijab kerana penyakit kronik anak lelaki

Linda Rafar kini berhijab kerana penyakit kronik anak lelaki Beberapa minggu lalu, anak lelaki Linda Rafar disahkan menghidap penyakit kronik iaitu ketumbuhan dalam perut sehingga perlu menjalani rawatan segera untuk mengelak penyakit tersebut merebak. Tanpa disangka, ia telah membuka hati pelakon...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog budakblogspot budakblogspot via SYOKBAH - Portal Hiburan dan Gosip
16 minutes ago.

 

Hari jadi bertukar pesta dadah

15 pelajar sekolah antara 60 yang disahkan positif dadah.GEORGETOWN - Parti hari jadi bertukar menjadi pesta dadah dan arak melalui pergaulan bebas antara lelaki dan perempuan.Lebih menyedihkan 88 remaja yang terbabit berusia antara 16 hingga 35 tahun.Mereka ditahan ketika sedang asyik berpesta di sebuah...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog floyd floyd via BW NewsWire
21 minutes ago.

 

Karpal Singh:Remembering The Tiger Of Jelutong

Social networking sites were abuzz with tributes and messages of condolences and grief for DAP stalwart and prominent lawyer Karpal Singh, who was killed in a road accident Thursday morning. The 74-year-old died on the spot, as did his personal assistant C. Michael. His son Ramkarpal and the driver...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog nas1987 nas1987 via Malaysia Market Analysis And World Updates
27 minutes ago.

 

Rufus Cuff: Jam Pintar dengan Skrin Gergasi

Trend Jam Pintar semakin dilihat berkembang kebelakangan ini. Dengan kehadiran Moto 360 dari Motorola dan Peeble Steel dari Peeble membuatkan teknologi pembuatan Jam Pintar bertambah rancak. Terbaru, muncul satu lagi nama baru dalam industri Jam Pintar yang dikenali sebagai Rufus Cuff. Menurut Ubergizmo,...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog teknoderas teknoderas via Teknoderas - Gerbang Informasi Teknologi
35 minutes ago.

 

88 Kantoi: Parti Liar Georgetown,Pulau Pinang

Remaja alaf 21 semakin lama semakin liar. Di Georgetown, Pulau Pinang seramai 88 orang remaja lelaki dan wanita ditangkap ketika sedang berpesta seks dan arak. Remaja Ditangkap: Parti Sex Pulau Pinang Parti hari jadi bertukar menjadi pesta dadah dan arak melalui pergaulan bebas antara lelaki dan...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog nas1987 nas1987 via A view from kacamata
40 minutes ago.

 

Benarkah Apa Yang Saya Baca?MH370 mungkin mendarat di satu tempat?

Pasukan penyiasat antarabangsa dilaporkan sedang melihat semula kemungkinan bahawa penerbangan Malaysia Airlines pesawat MH370 mungkin mendarat di satu lokasi tertentu dan tidak berakhir di Lautan Hindi.LaporanNew Straits Timesyang memetik satu sumber tidak dinamakan menyebut, ia merupakan...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog kaktie kaktie via Che Akak Punya
47 minutes ago.

 

You Ain't Seen Nothin' Yet (Vous n'avez encore rien vu)

France2012Details wikipediaSeen 19 April 2014Ratings from other sourcesIMDB6.5/10Rotten tomatoes 7.0/10From beyond the grave, celebrated playwright Antoine d’Anthac gathers together all his friends who have appeared over the years in his play “Eurydice.”My ratings7.0/10My impressions:Even though its...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog Azmi57 Azmi57 via CakapcakapDVD
48 minutes ago.

 

KKBOX kini dengan Kandungan Khusus di Malaysia

Adakah anda suka menyanyi bersama-sama dengan lagu-lagu kegemaran anda? Nah, pembekal muzik digital berasaskan Taiwan, KKBOX, telah mengumumkan harga rancangan baru berdasarkan hari, mingguan, bulanan dan suku tahunan khusus untuk Malaysia. Menurut kenyataan akhbar mereka yang terbaru, pengguna boleh...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog teknoderas teknoderas via Teknoderas - Gerbang Informasi Teknologi
50 minutes ago.

 

EPHYRA PILIHANKU PHASE 2 – Cabaran 30 hari bersama Ephyra.

Ephyra ni dah macam sahabat baik buat aku, bukan baru 30 hari sebenarnya dah berkotak-kotak juga aku minum sendiri dan jual sama. Bila aku dah rasa kesan dan khasiatnya maka aku kongsikan bersama kenalan di tempat kerja. Tidakku sangka ada yang berminat dan berani mencuba. Kesan yang aku sendiri rasa.

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog ejamothman ejamothman via @EjamOthman
1 hour and 3 minutes ago.

 

Enjoying sunset at Tanjung Aru First Beach, Kota Kinabalu

Tanjung Aru 1st beach is always swarmed by revelers on weekends. If you enjoy the company of the crowd then come on Saturdays or Sundays. Otherwise go on weekdays and you will have the beach all to yourself. No I was kidding! The 1st beach is crowded almost everyday from 5.00pm onwards.The atmosphere is...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog floyd floyd via JD.floyd pictures
1 hour and 5 minutes ago.

 

MH192: Hishammuddin puji kecekapan juruterbang MAS

Pemangku Menteri Pengangkutan Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein memuji kecekapan juruterbang pesawat MH192 yang berjaya mendaratkan pesawat berkenaan dengan selamat. Beliau yang dilaporkan turut berada di KLIA sewaktu pendaratan cemas berkenaan turut menyambut semua penumpang dan anak kapal pesawat...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog nas1987 nas1987 via A view from kacamata
1 hour and 7 minutes ago.

 

Robot terbaru Honda Asimo kini lebih Manusia

Ia mampu berjalan, berlari, dan menaiki tangga. Ia juga mampu membuka botol minuman dan menghidang makanan, dan juga mampu berjabat tangan dengan manusia. Ia adalah Asimo, Robot Humanoid buatan Honda. Hello New York! Terima kasih kerana datang hari ini! Asimo bercakap dalam bahasa Inggeris,...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog teknoderas teknoderas via Teknoderas - Gerbang Informasi Teknologi
1 hour and 25 minutes ago.

 

KAWAN AKAN LEBIH JUJUR BILA MENJADI MUSUH

Kita selalunya rasa bila orang tu berkawan dengan kita, dialah yang baik, jujur ikhlas. Sentiasa menyokong apa yang kita buat. Kita rasa dia tak pernah sakitkan hati kita.. Sentiasa berpihak pada kita bila kita di serang dengan anasir2 jahat. Bagi kita itulah kawan.. yang kononnya memahami...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog lekatlekitgurl lekatlekitgurl via LEKAT LEKIT STORY
1 hour and 25 minutes ago.

 

Tips Penjagaan Rambut Lelaki

Bagi lelaki rambut merupakan sebahagian daripada penampilan. Rambut yang sihat, lebat dan berkilau dengan pemilihan gaya rambut yang tepat akan meningkatkan nilai ketampanan seseorang. Penjagaan rambut adalah perkara yang dianggap remeh namun perlu dititikberatkan oleh setiap lelaki. Tapi tujuan yang...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog azlanvai azlanvai via azlanvai dot com
1 hour and 39 minutes ago.

 

Video Pendaratan Cemas MH192

Video yang di ambil pada kira-kira pukul 1.56 ke 2.00 pagi malam tadi, penderatan cemah MH192, akibat tayar meletup (tyre bursting) di bahagian kanan tayar pendaratan kapal terbang tersebut.KUALA LUMPUR: Pesawat MH192 yang dalam penerbangan ke Bangalore, India malam tadi terpaksa berpatah balik ke KLIA...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog izzulfiq izzulfiq via Killjols
1 hour and 50 minutes ago.

 

Akibat tunjuk isyarat lucah, Isteri dipaksa minum arak

Klang: “Mereka suruh isteri saya minum arak. Tindakan itu amat tidak masuk akal,” kata Muhamad Izuan Mosli, 22, yang mendakwa dibelasah dan disiram air panas oleh sepasang adik-beradik selepas mempertikai perbuatan itu.Menurutnya, dia dipukul suspek selepas menunjukkan isyarat lucah akibat marah dan...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog mafhardstyle mafhardstyle via ADAM FIKRI
1 hour and 56 minutes ago.

 

Bekas isteri dedah panjang lebar sikap buruk Sham Kamikaze

Satu pendedahan 2 muka Surat Khabar Berita Harian dalam ruangan B*POP semalam telah menggemparkan dunia hiburan. Bekas isteri, Farazila AJ membuat pendedahan mengenai sikap buruk Sham Kamikaze sepanjang menjadi suaminya.Beberapa pendedahan beliau amat mengejutkan berikutan perwatakan Sham Kamikaze sebagai...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog terataku terataku via terataku - Sebuah blog Kicik juga
1 hour and 58 minutes ago.

 

Gambar kemalangan Lambo dan Ferrari di Kota Damansara

Gambar Kemalangan melibatkan dua buah kereta supercar di Kota damansara malam tadi.Menurut sumber,kereta jenis Lamborghini itu mengekori rapat kereta Ferrari di hadapannya dengan niat ...The post Gambar kemalangan Lambo dan Ferrari di Kota Damansara appeared first on DialoGua.com.

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog hasremi hasremi via DialoGua.com
2 hours and 19 minutes ago.

 

Gara-gara cemburu, gadis maut disimbah asid

KOTA KINABALU – Polis tidak menolak kemungkinan pembunuhan kejam seorang gadis yang maut selepas disimbah asid oleh seorang lelaki di sebuah restoran di Penampang dekat sini kelmarin adalah bermotifkan cemburu.Pesuruhjaya Polis Sabah, Datuk Hamza Taib berkata, kemungkinan itu adalah berdasarkan siasatan...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog mafhardstyle mafhardstyle via ADAM FIKRI
2 hours and 26 minutes ago.

 

Kempen Keluarkan Semua Duit ASB Bermula

Jom KELUARKAN DUIT ASB! Ok, tajuk ke macam nak gaduh. Sebenarnya tak nak gaduh pun macam isu Wardina Safiyyah dan Ustaz Don kesayangan hamba itu (menyempat). Artikel ini adalah untuk diri sendiri sebab dah tak sabar nak melabur dengan cara yang lebih Islamik. Saya tidak mahu cerita tengan hukum melabur...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog lizarazak lizarazak via Lizarazak.com
2 hours and 28 minutes ago.

 

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Next »

 

 

Popular Tags

 bangsar   bangsarcoffeeshop   berita   blog   dunia   education   food   gallery   gambar   gayalelaki   gigdiary   global   hiburan   hostingnetkl   info   informasi   internet   invitedreview   ios   isu   isusemasa   jenayah   komisenjualan   kontroversi   kualalumpur   malaysia   mas   meejawa   mh192   mh370   mstar   news   pendapatanmelaluiblog   pendapatanpasif   pendidikan   politics   politik   random   sadis   sahabat   semakan   singapore   smartphonedrivers   sport   terkini   umum   utama   windowsdrivers   worldhighlight   wtf