Welcome to the home of Malaysian blogs!

Show pings in: English | Malay | All

 

Topic Of The Week

Coffee and cafes

Stumbled upon a chic cafe? Found a great place for a cuppa? Blog about it and tag 'coffee' to get featured here!

Responses:

 

Fresh Pings

Inilah wajah sebenar wanita ini tanpa makeup.

Wajah dengan makeup.Dan ini wajah sebenarnya.

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via Ceritaejoy.blogspot.com
20 minutes ago.

 

Instagram Khas Untuk Golongan Anak VVIP?

Ia mungkin dianggap satu berita yang menarik apabila golongan mewah atau kenamaan menonjolkan status mereka kepada seluruh dunia menerusi laman sosial mengenai harta yang dimiliki. Pada minggu lalu, Malaysian Digest mendedahkan kisah kehidupan mewah remaja Tehran yang mendakwa diri mereka sebagai ‘Rich...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog shiera shiera via Blog Hiburan
45 minutes ago.

 

#MOTIVASI~“Jika anda tidak ada duit, anda perlu pastikan anda tidak sakit.”

Lapan tips jika anda makan gajiADAKAH seronok bila kita mendapat gaji ketika hujung bulan? Mestilah seronok, kerja 20-24 hari sebulan then sehari dapat gaji! Tapi, persoalannya adakah keseronokan itu mampu berpanjangan hingga selepas kita bersara? Jika panjang umur.Masa saya kerja dulu-dulu pun, seronok...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog paklong001 paklong001 via Blog Sensasi
48 minutes ago.

 

Berjayakah Sistem Pendidikan Kita Memanusiakan Pelajar? (Pandangan Seorang Sarjana Bahagian I).

Bismillahirrahmanirrahim.*** *** ***Kelas TambahanSengaja saya lampirkan status diri sebagai seorang Sarjana di dalam Tajuk Penulisan ini untuk menambah kredibiliti. Ah, kadangkala masyarakat kita terlalu judgmental dalam mendengar dan menerima pendapat. Seolahnya, orang yang bekerja bengkel tiada nilai...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog penamaya penamaya via Pena Maya
1 hour and 28 minutes ago.

 

Cara Buat Duit di Internet Dengan Menjual

Salam. Masa solat Jumaat di Masjid Kinrara harini, terjumpa Boli senior di UiTM Melaka dulu. Masa tengah makan, dia tanya satu soalan cepumas. Macam mana untuk buat duit di Internet? Jadi aku cadangkan dia mula menjual di Internet. Menjual pun ada cabangnya, jual produk sendiri atau jual produk orang lain...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog adamroslan adamroslan via Adam Roslan
2 hours and 9 minutes ago.

 

BAU SPAGHETTI BOLOGNESE BOLEH MENAIKAN NAFSU

Amboi tajuk entri ghairah sangat kan. Mesti terbeliak bijik mata engkorang semua baca kan. Betul ke bau spaghetti bolognese ni boleh menaikkan nafsu? Yer.. tu aku akui memang boleh menaikkan nafsu bau spaghetti bolognese sebab aku sendiri pun terasa macam tu bila terbau spaghetti bolognese ni..Tapi korang...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog lekatlekitgurl lekatlekitgurl via LEKAT LEKIT STORY
2 hours and 20 minutes ago.

 

Remaja 12 Bunuh Diri ‘Kantoi’ Layari Laman Lucah Di Rusia

Seorang remaja perempuan di St. Petersburg, Rusia telah bertindak membunuh diri dengan terjun dari tingkat pangsapuri kediaman keluarganya gara gara aktivitinya melayari laman lucah di Internet diketahui oleh ibu bapanya. Remaja tersebut, Daria, 12 terjun dari pangsapuri tersebut selepas berperang mulut...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog KENAPAlah KENAPAlah via KENAPAlah
2 hours and 58 minutes ago.

 

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via Ceritaejoy.blogspot.com
3 hours and 5 minutes ago.

 

Jururawat Maut Jadi Mangsa Nafsu Bapa Tiri

MEXICO CITY, MEXICO: Seorang pelajar kejururawatan dibunuh dan kulitnya disiat selepas bercadang untuk mendedahkan perbuatan tidak senonoh bapa tirinya ke atas dirinya. Kassandra Bravo, 19, dilapor hilang awal bulan ini selepas tidak muncul untuk menjaga bayi di rumah rakan keluarganya. Polis mengeluarkan...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog KENAPAlah KENAPAlah via KENAPAlah
3 hours and 33 minutes ago.

 

Chinese New Year Feast @ Utara Coffee House, Armada Hotel Petaling Jaya

More Chinese New Year fares? Why not try out Utara Coffee House at Armada Hotel Petaling Jaya this Chinese New Year when deciding where to feast with friends and family.Chef Chew and his brigade at Utara Coffee House, has prepared a variety of Chinese New Year offerings perfect to welcome a new year...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog isaactanjs isaactanjs via Isaactan.net | Events • Food • Tech • Travel
3 hours and 42 minutes ago.

 

RANIA MARKETING, AZAD DAN EIRA AKAN BUAT SIDANG AKHBAR

Pelakon Eira Syazira, 31, dan suami, Azad Jazmin, 39, akan mengadakan sidang akhbar tergempar bagi menjelaskan kedudukan mereka dalam perniagaan Rania Marketing Sdn. Bhd.Semalam, Eira turut berkongsi beberapa video pendek dalam Instagram miliknya mengenai rungutan beberapa pelabur dalam perniagaan itu yang...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog abahhfiy abahhfiy via Lantak HANGPA la...
4 hours and 2 minutes ago.

 

Palanivel Sedia Selesai Krisis MIC Bersama PM

KUALA LUMPUR 30 Jan Presiden MIC, Datuk Seri G. Palanivel dan timbalannya, Datuk Seri Dr. S. Subramaniam mencapai persetujuan untuk membincangkan penyelesaian krisis dalaman parti itu bersama Pengerusi Barisan Nasional (BN), Datuk Seri Najib Tun Razak. Palanivel berkata, mereka berdua akan...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog RakyatNews RakyatNews via Rakyat News RSS
4 hours and 22 minutes ago.

 

Jawatan Kosong Majlis Perbandaran Seremban

Jawatan Kosong Majlis Perbandaran Seremban bagi mengisi jawatan Pegawai Perancang Bandar Dan Desa. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia keutamaan kepada rakyat Negeri Sembilan yang berkelayakan bagi mengisi kekosongan jawatan berikut : PEGAWAI PERANCANG BANDAR DAN DESA Calon bagi...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog mysensasi mysensasi via MySensasi
4 hours and 39 minutes ago.

 

Mahkamah tolak saman kerajaan terhadap Ambiga

KUALA LUMPUR – Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur sebentar tadi menolak saman yang difailkan kerajaan Malaysia terhadap Pengerusi Bersama Perhimpunan Datuk S. Ambiga dan 14 yang lain berhubung dakwaan gagal mengawal perhimpunan Bersih 3.0 yang diadakan pada 28 April 2012.Hakim Mahkamah Tinggi Datuk John Louis...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog floyd floyd via BW NewsWire
4 hours and 40 minutes ago.

 

MH370 - Hanya Tahlil dan Doa

Semalam (29 Januari 2014) kita dimaklumkan bahawa akan ada satu sidang media untuk pemakluman berkenaan status MH370. Namun sidang dibatalkan pada saat akhir di atas kesilapan tertentu. Lewat petang itu, kita dimaklumkan berkenaan info tersebut. Moga semuanya dipermudahkan. Petikan daripada...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog rawlins78 rawlins78 via Beautiful GLAM by Rawlins : Health | Beauty | Life
4 hours and 49 minutes ago.

 

MH370 Hilang, Tak Perlu Buat Solat Jenazah Ghaib - Jakim

KENYATAAN RASMI KETUA PENGARAH JABATAN KEMAJUAN ISLAM MALAYSIA (JAKIM), DATUK OTHMAN MUSTAPHA BERKENAAN PENGUMUMAN STATUS PESAWAT MH370 1. Saya mengambil kesempatan bersama seluruh rakyat Malaysia berkongsi kesedihan di atas tragedi yang menimpa pesawat Malaysia Airlines MH370 yang telah diisytiharkan...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog RakyatNews RakyatNews via Rakyat News RSS
4 hours and 52 minutes ago.

 

CNY 2015: Peak of Prosperity @ Pavilion Kuala Lumpur

The Peak of Prosperity at Pavilion Kuala Lumpur! Yuhuu! I am at the Bukit Bintang Entrance Canopy of Prosperity, an arched walkway of illuminated lanterns. Let’s take walk into the mall, check out the grand Floral Garden of Prosperity and experience Spring blossoms. Pavilion Kuala Lumpur welcome 2015 the...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog SunshineKelly SunshineKelly via Sunshine Kelly
5 hours and 8 minutes ago.

 

Sepatu sporty paling digemari wanita

DKNY, Prada dan Gucci. Rumah fesyen menceduk ilham aktif dan sporty dalam sentuhan lebih street.Pinjamkan gaya ini ke gerobok seharian anda:Giuseppe ZanottiGabung cetak haiwan liar dan bintik polka monokrom. Zip dan gancu sadur emas mewah meniti tambah elemen ‘cool’ sama fabrik biru terang.KedsKanvas...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog floyd floyd via BW NewsWire
5 hours and 12 minutes ago.

 

Jadual Peperiksaan Awam 2015

Bagi mereka yang tercari-cari Jadual Peperiksaan Awam bagi peperiksaan UPSR, PT, SPM dan STAM bagi tahun 2015, anda boleh jadikan ini sebagai rujukan. Tidak pula saya katakan ini adalah yang muktamad, tetapi boleh digunakan sebagai panduan bagi rakan guru merancang apa yang patut bagi perkembangan akademik...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog miecaprio miecaprio via CiKGUHAiLMi
5 hours and 20 minutes ago.

 

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Next »