Welcome to the home of Malaysian blogs!

Show pings in: English | Malay | All

Recent Referrers

 

Topic Of The Week

Coffee and cafes

Stumbled upon a chic cafe? Found a great place for a cuppa? Blog about it and tag 'coffee' to get featured here!

Responses:

 

Fresh Pings

Mahkamah tolak saman kerajaan terhadap Ambiga

KUALA LUMPUR – Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur sebentar tadi menolak saman yang difailkan kerajaan Malaysia terhadap Pengerusi Bersama Perhimpunan Datuk S. Ambiga dan 14 yang lain berhubung dakwaan gagal mengawal perhimpunan Bersih 3.0 yang diadakan pada 28 April 2012.Hakim Mahkamah Tinggi Datuk John Louis...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog floyd floyd via BW NewsWire
8 minutes ago.

 

MH370 - Hanya Tahlil dan Doa

Semalam (29 Januari 2014) kita dimaklumkan bahawa akan ada satu sidang media untuk pemakluman berkenaan status MH370. Namun sidang dibatalkan pada saat akhir di atas kesilapan tertentu. Lewat petang itu, kita dimaklumkan berkenaan info tersebut. Moga semuanya dipermudahkan. Petikan daripada...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog rawlins78 rawlins78 via Beautiful GLAM by Rawlins : Health | Beauty | Life
17 minutes ago.

 

Sepatu sporty paling digemari wanita

DKNY, Prada dan Gucci. Rumah fesyen menceduk ilham aktif dan sporty dalam sentuhan lebih street.Pinjamkan gaya ini ke gerobok seharian anda:Giuseppe ZanottiGabung cetak haiwan liar dan bintik polka monokrom. Zip dan gancu sadur emas mewah meniti tambah elemen ‘cool’ sama fabrik biru terang.KedsKanvas...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog floyd floyd via BW NewsWire
40 minutes ago.

 

Jadual Peperiksaan Awam 2015

Bagi mereka yang tercari-cari Jadual Peperiksaan Awam bagi peperiksaan UPSR, PT, SPM dan STAM bagi tahun 2015, anda boleh jadikan ini sebagai rujukan. Tidak pula saya katakan ini adalah yang muktamad, tetapi boleh digunakan sebagai panduan bagi rakan guru merancang apa yang patut bagi perkembangan akademik...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog miecaprio miecaprio via CiKGUHAiLMi
48 minutes ago.

 

Ini penjelasan Neelofa mengenai isu di sentuh Qari.

"Sebenarnya gambar itu tidak ada apa-apa yang pelik pun namun masyarakat terlalu cepat membuat andaian yang tidak menggambarkan keseluruhan apa sebeanrnya terjadi."Lelaki berkenaan adalah saudara kepada bapa saudara saya yang datang dari Pakistan dan dia memegang kepala saya secara spontan yang juga...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via Ceritaejoy.blogspot.com
1 hour and 39 minutes ago.

 

HUKUM HADIRI MAJLIS YANG ADA HIDANGAN ARAK

Sekarang ni banyak majlis atau party yang bercampur gaul muslim dengan non muslim dengan anjuran yang bukan muslim. Bila ada majlis atau party macam tu.. arak di sediakan untuk sesiapa yang nak minum. Mungkin ada yang dah tahu tapi buat2 tak tahu.. tapi tak mustahil ada yang tak tahu. Ni bukan info yang...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog lekatlekitgurl lekatlekitgurl via LEKAT LEKIT STORY
1 hour and 48 minutes ago.

 

#Jumaat: Kenapa Air Laut Masin?

Ini soalan yang dah lama aku dapat dari seorang ustaz. Tetiba aku teringat balik soalan ni malam tadi, so, harini macam nak kongsi lagi. Kenapa air laut masin?Macam-macam jawapan yang keluar. Dan semuanya salah. Aku siap tanya kawan-kawan aku lagi. Soalan yang aku dapat dari seorang ustaz ni. Kenapa air...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via Ceritaejoy.blogspot.com
1 hour and 57 minutes ago.

 

MH370 : MAS Beri Jaminan Bayaran Pampasan Adil

KUALA LUMPUR 30 Jan - Malaysia Airlines (MAS) tetap komited bagi memastikan pembayaran ganti rugi yang adil dan berpatutan kepada keluarga semua penumpang penerbangan MH370 mengikut undang-undang yang ditetapkan. Dalam satu kenyataan hari ini, wakil MAS akan menghubungi waris mangsa yang...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog RakyatNews RakyatNews via Rakyat News RSS
2 hours and 6 minutes ago.

 

Gwyneth Paltrow Marie Claire Magazine (February 2015)

Gwyneth Paltrow featured in the Marie Claire Magazine for February 2015 edition. She talks about some topics include girl power, relationship and dealing with haters. Gwyneth Kate Paltrow is an American actress, singer, and food writer. More of her featured image in the magazine below. The post Gwyneth...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog mybeautous mybeautous via MyBeautous
2 hours and 20 minutes ago.

 

Cara selesai masalah kulit berminyak

Serba tak kena apabila kulit berminyak, melengas di bawah terik mentari. Aplikasi tips mengurangkan kadar minyak dan wajah berkilat-kilat.1. Pelihara kebersihan pori dengan penyingkiran sebum yang menyumbat pori. Amalkan cucian wajah efektif dua kali sehari. Clarisonic Aria Advanced Sonic Cleansing, RM 690...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog floyd floyd via BW NewsWire
2 hours and 24 minutes ago.

 

#MH370 DIISYTIHAR KEMALANGAN

Tragedi membabitkan pesawat Penerbangan Malaysia (MAS), MH370 yang hilang sejak 8 Mac 2014 diisytiharkan sebagai kemalangan, manakala semua 239 penumpang serta kru dianggap telah terkorban.Pengumuman rasmi kerajaan Malaysia itu disampaikan Ketua Pengarah Jabatan Penerbangan Awam (DCA) Datuk Azharuddin Abdul...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog abahhfiy abahhfiy via Lantak HANGPA la...
2 hours and 26 minutes ago.

 

Fitnah Najib : Nizar Diheret Semula ke Mahkamah

IPOH 30 Jan - Bekas Menteri Besar Perak, Datuk Seri Mohammad Nizar Jamaluddin didakwa semula di Mahkamah Sesyen di sini, atas tuduhan memfitnah Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak pada tahun 2012. Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Changkat Jering itu didakwa memfitnah merujuk ucapannya...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog RakyatNews RakyatNews via Rakyat News RSS
2 hours and 34 minutes ago.

 

MH370 : Majlis Tahlil Serentak selepas Solat Jumaat

KUALA LUMPUR 30 Jan - Umat Islam di seluruh negara diseru supaya mengadakan majlis tahlil khusus untuk semua penumpang dan anak kapal pesawat MH370 selepas solat Jumaat. Ketua Pengarah Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (Jakim), Datuk Othman Mustapha dalam satu kenyataan berkata, Masjid Negara di...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog RakyatNews RakyatNews via Rakyat News RSS
2 hours and 51 minutes ago.

 

Kau dah beromen dengan laki aku ..!!

Video seorang wanita umur pertengahan tahun bertindak membelasah seorang wanita warga Indonesia menjadi viral di laman Facebook. Difahamkan, ‘minah Indon’ berkenaan menjadi punca pada keretakan rumah tangga wanita itu. Namun, ‘minah Indon’ itu menafikan dakwaan tersebut. Enggan mempercayai...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog penburukonline penburukonline via pen buruk online ™
3 hours and 18 minutes ago.

 

Candice Swanepoel in Mother Denim Line

Candice Swanepoel posed with her new line collection, Mother Denim Line. Her product with collaboration with denim line, Mother.  She photoshoot mostly in denim jeans and top with a signature text I Want To Swim In The Swanepoel. Candice Susan Swanepoel is a South African fashion model best...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog mybeautous mybeautous via MyBeautous
3 hours and 20 minutes ago.

 

Bursa Malaysia Untung RM271.759 Juta pada 2014

KUALA LUMPUR 29 Jan - Bursa Malaysia Bhd mencatat untung sebelum cukai yang lebih tinggi, RM271.759 juta dalam tahun kewangan yang berakhir pada 31 Disember 2014, daripada RM245.580 juta pada tahun sebelumnya. Pendapatan meningkat kepada RM503.756 juta daripada RM474.994 juta. Sementara itu,...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog RakyatNews RakyatNews via Rakyat News RSS
3 hours and 21 minutes ago.

 

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Next »