Welcome to the home of Malaysian blogs!

Show pings in: English | Malay | All

Recent Referrers

 

Topic Of The Week

Food hunt!

Found a great place for great food? Blog about it and tag your entry with 'food' to get featured!

Responses:

 

Fresh Pings

TINDAKAN BERANI WANITA INI IKLANKAN DIRI CARI CALON SUAMI KAYA TAMMPAN DI TAMAN

Mencari pasangan untuk dikahwini dengan menggunakan perkhidmatan syarikat mencari jodoh merupakan amalan biasa di China. Perkara ini berlaku ekoran daripada tekanan daripada keluarga dan masyarakat untuk mencari pasangan hidup yang berjaya. Namun sejak kebelakangan ini, mereka mengambil pendekatan sendiri...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog aminahsanusi89 aminahsanusi89 via Viva Merah
33 minutes ago.

 

Soo Wincci sanggup tak kahwin demi kejar cita-cita

Pelakon dan pelakon jelita Soo Wincci mengakui dia tidak akan berkahwin selagi cita-citanya tidak tercapai."Saya mungkin tak nak kahwin kerana saya mahu buat sesuatu lagi besar. Wincci nak promosi industri seni Malaysia ke pentas antarabangsa."Saya juga mahu menubuhkan university untuk membantu lebih ramai...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog zetchi zetchi via Blog Hiburan
33 minutes ago.

 

Barbara Palvin – amfAR’s 22nd Cinema Against AIDS Gala

Barbara Palvin attends the amfAR’s 22nd Cinema Against AIDS Gala in France wearing hot red dress. The post Barbara Palvin – amfARs 22nd Cinema Against AIDS Gala appeared first on MyBeautous.

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog mybeautous mybeautous via MyBeautous
41 minutes ago.

 

Suami Isteri Bercerai, Mia Ahmad menjadi Punca?

Baru-baru ini telah muncul kisah pasangan suami isteri yang bercerai dek kerana si suami tergila-gilakan dengan watak Yuhanis yang dibawakan oleh Mia Ahmad menerusi drama Hati Perempuan sehingga terbawa-bawa ketika didalam tidur. Pasti artikel ini ‘8 Gambar Comel Heroin Hati Perempuan, Mia Ahmad‘ telah...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog zetchi zetchi via Blog Hiburan
51 minutes ago.

 

Aneh....Pokok Unik Tumbuh Dari Seketul Batu

Terletak di tengah-tengah antara dua negeri, Cheyenne dan Laramie, di bahagian tenggara Wyoming ada sebatang pokok unik. Pokok dari jenis limber pine , yang biasa di kawasan itu, tetapi ianya tumbuh membesar daripada sebuah batu granit pepejal . Read more »

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog cikpah cikpah via DUNIA KITA BERBEZA
1 hour and 10 minutes ago.

 

Oh My Budget - Rancangan Terap Nilai Belajar Menabung

Oh My Budget - Rancangan Terap Nilai Belajar Menabung | Assalamualaikum . Siapa tengok rancangan #MeleTOP malam semalam ? ? Kalau tengok pasti kita akan saksikan ajak dan shahrol shiro dalam segmen terakhir rancangan tersebut . Mereka bersama Awi Rafael untuk mempromosikan sebuah rancangan yang bakal...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog Parihh Parihh via Blog Parihh
1 hour and 35 minutes ago.

 

20 PERKARA MENYEDIHKAN PEMINAT SUKAN BOLA KERANJANG DI MALAYSIA

Alahai betul ke peminat sukan bola keranjang kat Malaysia ni selalu hadapi 10 masalah ni. Kalau betul memang kesian la.. Terasa sukan ni di anak tiri pulak kat Malaysia. Maybe sebab suka ni kurang mendapat pendedahan maka prasarana yang di sediakan maybe tak cukup atau tak sempurna.Aku bukan la peminat suka...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog lekatlekitgurl lekatlekitgurl via Dunia Melekit Ku
1 hour and 40 minutes ago.

 

Britt Robertson – Tomorrowland Premiere in Anaheim

Britt Robertson attends her new film premier, Tomorrowland in Anaheim, California. She has a lead role in the new sci-fi film as Casey Newton. Shes wearing catchy tri-color dress with unique geometry design. The post Britt Robertson Tomorrowland Premiere in Anaheim appeared first on...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog mybeautous mybeautous via MyBeautous
1 hour and 40 minutes ago.

 

BILA DIKANTOIKAN KEKASIH SENDIRI...BARU NAK TAHU MALU

Segelintir ‘lelaki gatal’ dikesan menjadikan tandas awam dan tandas di pusat hiburan sebagai lokasi strategik untuk merakam video bogel wanita secara sulit.Golongan lelaki ini tidak hanya menggunakan kamera intip (spycam) malah turut menggunakan telefon pintar diletakkan di siling tandas awam atau pusat...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog abahhfiy abahhfiy via Lantak HANGPA la...
2 hours and 34 minutes ago.

 

Doutzen Kroes – amfAR’s 22nd Cinema Against AIDS Gala

Doutzen Kroes attends the amfAR’s 22nd Cinema Against AIDS Gala in a simple red dress with bareback. The post Doutzen Kroes – amfAR’s 22nd Cinema Against AIDS Gala appeared first on MyBeautous.

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog mybeautous mybeautous via MyBeautous
2 hours and 41 minutes ago.

 

Pembayaran BR1M Peringkat Kedua Bermula Esok

Pembayaran BR1M Peringkat Kedua Bermula Esok Pembayaran Bantuan Rakyat 1Malaysia (BR1M) peringkat kedua akan bermula esok melibatkan 4.65 juta penerima, kata Kementerian Kewangan hari ini. Tarikh Pembayaran Bantuan Rakyat 1Malaysia BR1M 2015 Pembayaran peringkat kedua itu turut melibatkan...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog fyna85 fyna85 via Blog Fyna | Berinformasi Itu Pasti
2 hours and 43 minutes ago.

 

ESOK PEMBAYARAN BR1M PERINGKAT KEDUA

Pembayaran Bantuan Rakyat 1Malaysia (BR1M) peringkat kedua akan bermula esok, 28 Mei, melibatkan 4.65 juta penerima, kata Kementerian Kewangan, Rabu.Pembayaran peringkat kedua ini turut melibatkan tuntutan rayuan yang diluluskan kepada 141,670 penerima, kata Menteri Kewangan Kedua Datuk Seri Ahmad Husni...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog abahhfiy abahhfiy via Lantak HANGPA la...
2 hours and 54 minutes ago.

 

RAHSIA NASI GORENG SARDIN TAK MELEKAT LEKIT

Nasi goreng sardin tak berapa popular lagi. Ada yang tak pernah cuba pun. Aku pun baru je cuba2 buat lepas tengok ntah mana blogger upload gambar nasi goreng sardin tak lama dulu. Takde la sampai google resepi nak masak nasi goreng sardin. Nama pun nasi goreng konsep dia sama jer macam nasi goreng lain cuma...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog lekatlekitgurl lekatlekitgurl via LEKAT LEKIT STORY
3 hours and 6 minutes ago.

 

(Kittens) Gambar Kucing Gebu Berbulu Halus Suci

Gambar Kucing Gebu Berbulu Halus Kucing merupakan makhluk Allah yang paling comel sekali. Kucing telah hidup sejak zaman Firaun dulu lagi iaitu kira-kira 5000 tahun dahulu. Walau ada segelintir yang agak alergi kepada kucing, tetapi ramai yang menyukainya. Oleh itu, penulis mendapat...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog FaizFlif FaizFlif via Forsaken Arctron
3 hours and 12 minutes ago.

 

PELIK, TUDUNG ALA KOOL FEVER + NARUTO MULA JADI TRENDING

Sejak beberapa tahun ini, Fenomena Hijabista mula melanda negara kita. Jika dahulu, fungsi tudung hanya dikenakan untuk menutup aurat dan tidak banyak gaya yang digunakan. Namun, pada hari ini gaya pemakaian tudung yang pelik-pelik telah muncul dengan dengan tujuan tampil dengan kelainan dan mengikut trend...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog aminahsanusi89 aminahsanusi89 via Viva Merah
3 hours and 43 minutes ago.

 

BERUS GIGI ARANG TERBARU DARI COLGATE

Zaman dulu petua nak putihkan gigi gosok dengan arang.. sekarang tak payah susah2 cari arang colgate dah keluar berus gigi 360 Gold Arang. Kelebihan berus gigi 360 gold Arang Colgate ni dia mempunyai sentuhan warna emas dengan bulu berus arang.Berkesan menghalang pembiakan bakteria pada berus sehingga 90...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog lekatlekitgurl lekatlekitgurl via Dunia Melekit Ku
3 hours and 56 minutes ago.

 

Dinoscovery By Dinosaurs Live! Collaborate With Golden Screen Cinemas For Jurassic World

Sad to say I haven't had the chance nor time yet to drop by Dinoscovery, even though I've heard so much good things about it. Now this just arrived in my inbox recently, where Dinoscovery by Dinosaurs Live!, Asia Pacific’s first-of-its-kind edutainment exhibition, in collaboration with Golden Screen...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog isaactanjs isaactanjs via Isaactan.net | Events • Food • Tech • Travel
3 hours and 57 minutes ago.

 

UPDATE: KAMI BUKAN SEMBAH DUIT ! - AKHIRNYA MAGNET WANG BUKA MULUT

PUTRAJAYA - Setelah dikecam oleh ramai pihak di media sosial, penganjur kursus 'magnet wang' akhirnya membuka mulut dan menafikan dakwaan mengajar pesertanya menyembah duit. Penganjur seminar, Dr Mohamad Khalid Sabran berkata, teknik mencium segumpal wang bernilai RM44,000 itu bukan upacara menyembah duit...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog aminahsanusi89 aminahsanusi89 via Viva Merah
4 hours ago.

 

Ramadan Buffet Preview @ Silka Maytower Hotel

Another Ramadan feast, this time over at Silka Maytower Hotel. I've tried their Ramadan fares last year, and this year it was a pleasure to get the chance to savour their mouthwatering dishes again.They will be having the special month-long festive buffet dinner beginning from June 18th to July...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog isaactanjs isaactanjs via Isaactan.net | Events • Food • Tech • Travel
4 hours and 17 minutes ago.

 

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Next »