Welcome to the home of Malaysian blogs!

Show pings in: English | Malay | All

Recent Referrers

 

Topic Of The Week

My travels!

This week, we ask you to share with us your travel stories. Where did you go and what did you do? Tell us about it and tag your entry with 'travel' to get featured!

Responses:

 

Fresh Pings

BUDAK PEREMPUAN 11 TAHUN LAHIRKAN BAYI...IBU TERMUDA DIMALAYSIA???

Seorang budak perempuan berusia 11 tahun barangkali menjadi ibu termuda di negara ini apabila dia melahirkan seorang bayi lelaki di sebuah klinik swasta dekat sini pada pagi Rabu.Ketua Polis Daerah Jempol, Superintendan Hamzah Alias berkata nenek kepada budak perempuan tersebut membawanya ke sebuah...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog abahhfiy abahhfiy via Lantak HANGPA la...
24 minutes ago.

 

SIAPA HAMILKAN MURID DARJAH 4 HINGGA BERANAK DI KLINIK SWASTA?

                                                      Gambar hiasanJEMPOL – Seorang murid perempuan darjah 4 dilaporkan selamat melahirkan seorang bayi di sebuah klinik swasta di Bahau pagi tadi. Read more »

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog kaksyah kaksyah via Cerita Malay World
51 minutes ago.

 

Budak 11 Tahun Lahirkan Anak di Bahau

Budak 11 Tahun Lahirkan Anak di Bahau Budak 11 Tahun Lahirkan Anak di Bahau Budak 11 Tahun Lahirkan Anak di Bahau. Suatu kisah yang berlaku di Jempol Negeri Sembilan. Seorang kanak-kanak perempuan berusia 11 tahun selamat melahirkan seorang bayi di sebuah klinik swasta di Bahau pagi tadi. Menurut sumber...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog princeduyong princeduyong via Cikgu Azli
1 hour and 25 minutes ago.

 

KRONI TUN MAHATHIR DERMA RM1 JUTA KEPADA PEMBANGKANG ?

DALAM pada ramai yang mempertikaikan dana dalam akaun peribadi Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak yang dilaporkan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) sebagai wang derma, kini timbul isu baru apabila ada pihak mendakwa, taikun-taikun perniagaan yang rapat dengan mantan PM keempat, Tun Dr...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog aminahsanusi89 aminahsanusi89 via Viva Merah
1 hour and 31 minutes ago.

 

DAH BELI TOUCH n GO?

Hangpa dah beli ka kad touch n go nih?Terutamanya orang yang selalu ulang alik ke arah utara dan jambatan Pulau Pinang...bukan apa mulai bulan depan Plaza tol Jitra dan Bukit Kayu Hitam semua guna kad ni saja sebagai pembayaran.Tol Jambatan Pulau Pinang, BKE (Plaza tol Kubang Semang dan Lunas) pun...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog abahhfiy abahhfiy via BELOQ USEZ
1 hour and 43 minutes ago.

 

PEMBELIAN TIKET ONLINE BERMASALAH, AIRASIA TIPU PELANGGAN ?

MENERUSI maklumat yang dikongsikan seorang pemilik akaun Facebook bernama Zully Azizan, beliau meluahkan rasa teraniaya sebagai pelanggan kepada syarikat penerbangan AirAsia akibat terdapat kecelaruan yang berlaku terhadap sistem pembelian tiket syarikat berkenaan. Ia dipersoalkan dan dikritik kerana tidak...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog aminahsanusi89 aminahsanusi89 via Viva Merah
1 hour and 55 minutes ago.

 

MISTERI PERISTIWA ANEH BERLAKU PADA 1992 DI MALAYSIA GEMPARKAN PENDUDUK

Ini kisah sebenarnyaPada 26 Julai 1992 telah berlaku satu fenomena yang sangat aneh, sekumpulan 200 pelajar sebuah sekolah agama di Klang, Selangor; mendakwa melihat 26 objek dengan corak dan gaya yang aneh yang secara tiba-tiba muncul di langit.Read more »

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog kaksyah kaksyah via Cerita Malay World
1 hour and 56 minutes ago.

 

Solid state drive (SSD) will soon phase out the traditional hard disk drive (HDD)

Flash memory devices that store computer data using NAND memory chips is gradually dominating the data storage medium. We have just seen how soon the USB thumb drives replaced the optical discs (CDR, DVDR, Blueray, ...) to become the major removable storage medium nowadays. I believe we will soon see the...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog ppfoong ppfoong via The 8th Voyager
2 hours and 8 minutes ago.

 

HANIS HAIRUL BERBULAN MADI DI PULAU BORA-BORA (8 GAMBAR)

TIDAK seperti pasangan selebriti lain, Hairul Azreen dan Hanis Zalikha melakar sejarah indah tersendiri apabila memilih Pulau Bora-Bora, Perancis sebagai destinasi percutian bulan madu mereka setelah bergelar suami isteri. Senang cakap, destinasi percutian ini jarang menjadi pilihan rakyat Malaysia kerana...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog aminahsanusi89 aminahsanusi89 via Viva Merah
2 hours and 15 minutes ago.

 

MURID DARJAH 4 BERSALIN DI BILIK SWASTA

Gambar hiasanJEMPOL - Seorang murid perempuan darjah 4 dilaporkan selamat melahirkan seorang bayi di sebuah klinik swasta di Bahau pagi tadi. Kanak-kanak yang berusia 11 tahun itu sebelum ini mengadu sakit perut lalu dibawa ke klinik tersebut. Setibanya di klinik itu, dia disahkan mengandung dan mengalami...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog aminahsanusi89 aminahsanusi89 via Viva Merah
2 hours and 50 minutes ago.

 

NGERI, ANAK MERAUNG LIHAT BAPA TERJUN JAMBATAN SELEPAS BUNUH IBU (VIDEO)

SUARA raungan kanak-kanak memanggil bapanya dalam satu rakaman video yang berlegar di media sosial membuatkan ramai yang sebak. Menurut maklumat di Live Leak, lelaki berbaju putih dalam rakaman ini telah membunuh bekas isterinya yang datang ke rumah untuk melihat anak-anak mereka. Dalam keadaan...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog aminahsanusi89 aminahsanusi89 via Viva Merah
3 hours and 8 minutes ago.

 

ANGGOTA TRAFIK TERPELANTING DIREMPUH MAT REMPIT

KAJANG: Gara-gara dilanggar oleh seorang mat rempit, seorang anggota polis trafik daripada balai Kajang telah terpelanting semasa mengadakan sekatan jalanraya di sini. Memetik laporan Harian Metro, anggota berkenaan, Mohd Hizzuad Johari, 29, cedera di belakang kepala dan luka di badan akibat rempuhan di...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog aminahsanusi89 aminahsanusi89 via Viva Merah
3 hours and 28 minutes ago.

 

PENUNGGU HUTAN KELAPA SAWIT JENGKA

Kembali bersiaran dengan gilang gemilang segmen seram serik lekat lekit.. Haruslah kan blog puaka kena tulis cerita seram. slot segmen seram serik lekat lekit kali ni.. Kisah penunggu Jengka pulak. rilex penduduk Jengka... Jangan panik. Anggaplah sekadar cerita jer...Gambar sekadar hiasanalkisahnya.. sebab...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog lekatlekitgurl lekatlekitgurl via LEKAT LEKIT STORY
3 hours and 30 minutes ago.

 

MH370: Klu Baru Dikutip Kumpulan Penyiasat di Reunion

REUNION: Kumpulan penyiasat yang bertanggungjawab mencari klu yang mungkin berkait dengan pesawat MH370 mula mengutip beberapa barang yang mungkin berkait dengan pesawat yang hilang pada Mac tahun lalun. Kumpulan dari Malaysia dilihat mengambil satu objek yang diliputi plastik putih. Objek yang tidak...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog KENAPAlah KENAPAlah via KENAPAlah
3 hours and 36 minutes ago.

 

Tak Sampai 24 jam, Video Penyamaran Cristiano Ronaldo Cecah 20 Juta Tontonan

Tak Sampai 24 jam, Video Penyamaran Cristiano Ronaldo Cecah 20 Juta Tontonan. Mungkin ramai yang sudah tahu tentang pekena atau prank yang dilakukan bintang Real Madrid, Cristiano Ronaldo, awal tahun ini. Ronaldo, yang biasa disapa CR7, mengenakan pakaian selekeh, lengkap dengan...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog informasi informasi via Informasi Malaysia
3 hours and 46 minutes ago.

 

INI MANUSIA PALING PUK*MAK SEKALI !

KUALA LUMPUR - Seorang warga emas dimarahi oleh seorang kakitangan yang bertugas di kaunter Hospital Kuala Lumpur viral di laman sosial.Difahamkan, seorang lelaki warga emas dimarahi oleh petugas di Kaunter hospital itu hanya kerana tidak mengisi borang yang diberikan dengan lengkap."Pastu cara dia tanya...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog aminahsanusi89 aminahsanusi89 via Viva Merah
3 hours and 55 minutes ago.

 

Waspada dengan keadaan jalan raya.

Waspada dengan keadaan jalan raya|Ceritanya macam ni, pagi tadi, waktu aku dalam perjalanan ke tempat kerja, ada satu kemalangan berlaku betul-betul depan aku. Cuaca waktu tu memang gelap, sebabnya waktu tu rasanya dalam jam 0640. Lampu jalan raya waktu tu pulak memang takda, jadinya makin gelap la...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via ceritaejoy
4 hours and 19 minutes ago.

 

MAJIKAN KENA TAHAN BERSEKEDUDUKAN DENGAN WANITA DALAM EDAH

Seorang lelaki anak lima yang juga majikan ditahan kerana disyaki tinggal bersekedudukan bersama seorang pekerja wanita kedai makannya.Bertindak atas aduan, anggota penguatkuasa Jabatan Agama Islam Kedah (Jaik) menyerbu sebuah kedai makan di Pokok Sena, dekat sini, pada Sabtu lalu.Ketika disoal, lelaki...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog abahhfiy abahhfiy via Lantak HANGPA la...
4 hours and 29 minutes ago.

 

KOTA BELUD : Kemaskini Banjir di Kampung Melangkap

05/08/2015 : Berita terbaru yang diterima keadaan banjir di Kampung Melangkap, Kota Belud kini semakin baik berbanding semalam. Sepasukan anggota Polis Diraja Malaysia (PDRM) kini berada di lokasi... More Article Visit http://suarasabah.com now

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog djkupang djkupang via Portal Berita Suara Sabah
4 hours and 45 minutes ago.

 

Abdul Rani Kulup Jadi Buruan Peminat

Abdul Rani Kulup Jadi Buruan Peminat. Hampir 1000 laporan polis telah dibuat olehnya berkaitan isu-isu semasa dan sudah pasti kini dia pula menjadi buruan peminat. Terbaru Presiden Pertubuhan Martabat Jalinan Muhibbah Malaysia (MJMM) atau Raja Report Malaysia menjadi tumpuan ketika majlis rumah terbuka...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog mysensasi mysensasi via MySensasi
4 hours and 48 minutes ago.

 

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Next »