Welcome to the home of Malaysian blogs!

Show pings in: English | Malay | All

 

Topic Of The Week

What's your sport?

Tell us about your favourite sport and tag 'sports' to get featured this week!

Responses:

 

Fresh Pings

KENAPA ASKAR ISRAEL JADI GILA??

Askar Israel Tekanan Jiwa Lepas Berperang.Berita yang di petik dari Israel Today mengatakan Beratus-ratus askar israel yang terlibat dengan perang tahun lepas di laporkan telah menerima Kaunseling serta rawatan Psikoterapi.Di katakan lebih dari 350 tentera israel telah menerima rawatan berikutab...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog afha22 afha22 via OhPilihanku
32 minutes ago.

 

Cristiano Ronaldo Kekal Pemain Bola Sepak Terkaya Dunia

Biarpun telah menjangkau usia 30 tahun, Cristiano Ronaldo masih mampu bertahan untuk terus mencipta nama sebagai pemain bola sepak terkaya di dunia dengan kekayaan peribadi mencecah sehingga £152 juta meninggalkan musuh ketatnya, Lionel Messi hanya mencatatkan £145 juta.Prestasi cemerlang Cristiano pada...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog zetchi zetchi via Perihal Negara
35 minutes ago.

 

Fazura Jumpa Keluarga Baru Di Hollywood?

Sebaik sahaja berakhirnya gelanggang pencarian Maharaja Lawak Mega 2014 (MLM 2014) yang menobatkan Zero sebagai johan pada awal Februari lalu, salah seorang juri tetap MLM 2014 pun seakan menjejaki rancangan lawak itu, sepi seketika dari industri.Aktres cantik, Nur Fazura Sharifuddin yang diangkat sebagai...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog zetchi zetchi via Perihal Negara
51 minutes ago.

 

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog azmiramin azmiramin via Music Speaks Louder Than Words
1 hour and 4 minutes ago.

 

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog azmiramin azmiramin via Music Speaks Louder Than Words
1 hour and 33 minutes ago.

 

INILAH BLOGGER KUAT

Kau fikir dunia blog ni ada blogger popular,blogger retis blogger hebat je ke? Blogger kuat pun ada jugak tau.. Blogger kuat ni blogger jual ubat kuat ke pengguna ubat kuat? Erkk... kesitu pulak korang yer.. Bila aku cakap aku dah draft entri blogger kuat ramai pulak yang datang komen mengaku...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog lekatlekitgurl lekatlekitgurl via LEKAT LEKIT STORY
1 hour and 50 minutes ago.

 

Keputusan Liga Perdana Malaysia 6-3-2015

Keputusan Liga Perdana Malaysia 6-3-2015. Enam perlawanan berlangsung dengan  dua perlawanan pada sebelah petang dan baki empat lagi perlawnan pada sebelah malam. Perlawanan tumpuan pasti kepada pendahulu liga iaitu JDT II yang berdepan T-Team di Kuala Terengganhu dan NS Matrix yang bertemu Kuantan FC di...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog mysensasi mysensasi via MySensasi
1 hour and 51 minutes ago.

 

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog azmiramin azmiramin via Music Speaks Louder Than Words
2 hours and 2 minutes ago.

 

Dr Maza jawab Ustaz Kazim .. baru ada akai!

Kalau UKE dan pentaksub UKE enggan berlapang dada dan membetulkan apa yang salah maka kita dah tak boleh buat apa dah. Teguran dah dibuat secara tertutup mahupun secara terbuka. Kritikan dah disampaikan berserta bukti dan nas yang kukuh serta jelas. MAZA pun dah explain. Bukan dia yang sebarkan surat...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog penburukonline penburukonline via pen buruk online ™
2 hours and 45 minutes ago.

 

Tai Ping Fish Porridge In Johor

My sons took us to try some fish noodles one morning and to my surprise, it is actually called Tai Ping..*wonder whether it is similar to Taiping in Perak*.... and this restaurant is all about FISH... and now in my mind, there are two persons whom I know without doubt that they would love this shop...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog reanact reanact via Caring Is Not Only Sharing...
2 hours and 55 minutes ago.

 

Najib sues Tony Pua over 1MBD

In his statement of claim, Najib said Pua had made a libellous remark about 1MDB at a DAP fund-raising dinner last Nov 13.KUALA LUMPUR: Prime Minister Datuk Seri Najib Razak has filed a defamation suit against Petaling Jaya Utara MP Tony Pua Kiam Wee and another person over Pua's remark about 1Malaysia...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog floyd floyd via BW NewsWire
3 hours and 23 minutes ago.

 

Siapa 'ikat tangan' BNM mengenai isu 1mDB?

Naib Presiden PKR, Rafizi Ramli mengesyaki Bank Negara Malaysia (BNM) mungkin berdepan dengan masalah untuk menyiasat 1Malaysia Development Bhd (1MDB) walaupun terdapat tanda-tanda yang mencurigai berkaitan pengubahan wang haram. Ahli parlimen Pandan itu berkata beliau telah beberapa kali menulis kepada...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog penburukonline penburukonline via pen buruk online ™
3 hours and 47 minutes ago.

 

Benarkah tentera Israel jadi gila selepas perang tahun lepas?

Reaksi askar Israel selepas berjaya keluar dari wilayah Palestin ketika Perang Gaza pada 2014.TEBING BARAT - PALESTIN. Beratus-ratus tentera Israel yang terlibat dalam Perang Gaza tahun lalu dilaporkan menjalani kaunseling dan rawatan psikoterapi.Menurut Israel Today, lebih 350 anggota tentera telah...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog floyd floyd via BW NewsWire
4 hours and 11 minutes ago.

 

MAS pasang sistem penjejakan pesawat - Liow

MAS telah memperkenalkan sistem muat turun data penerbangan setiap 15 minit bagi penjejakan pesawatnya mengikut masa nyata. -Gambar failPUTRAJAYA: Syarikat penerbangan kebangsaan Malaysia Airlines (MAS) telah memperkenalkan sistem muat turun data penerbangan setiap 15 minit bagi penjejakan pesawatnya...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog floyd floyd via BW NewsWire
4 hours and 27 minutes ago.

 

MyCC : 25 pengeluar ais bayar denda

KUALA LUMPUR: Suruhanjaya Persaingan Malaysia (MyCC) berkata semua 25 pengeluar ais membayar penalti antara RM1,200 dan RM106,000 yang dikenakan ke atas mereka. The post MyCC : 25 pengeluar ais bayar denda appeared first on BERITA BM.

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog beritabm beritabm via BERITA BM
4 hours and 28 minutes ago.

 

Sepak anak hendak solat, pengawal keselamatan dipenjara empat bulan

Tindakan seorang pengawal keselamatan menyepak anaknya berusia lapan tahun yang hendak menunaikan solat dibalas dengan hukuman penjara empat bulan hari ini oleh Mahkamah Majistret, di sini. The post Sepak anak hendak solat, pengawal keselamatan dipenjara empat bulan appeared first on BERITA BM.

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog beritabm beritabm via BERITA BM
4 hours and 59 minutes ago.

 

#INFO ILMIAH~ Apakah Yang Dikatakan PEDOFILIA?

Pedofilia ialah sejenis gangguan psikologi di mana individu dewasa tertarik secara seksual kepada kanak-kanak yang belum baligh.Orang yang mempunyai pedofilia melakukan seks dengan kanak-kanak atau menggunakan kanak-kanak untuk seks.Ini juga boleh dipanggil penderaan seks kanak-kanak.Sesetengah orang...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog paklong001 paklong001 via Blog Sensasi
5 hours and 23 minutes ago.

 

Ayda Jebat Akui Suka Zul Ariffin

Ketika ini, Ayda Jebat menerima kritikan hebat kerana didakwa menjadi perampas kekasih orang namun dalam masa yang sama, dia tidak cepat melatah mahupun membuat kenyataan melulu mengenai spekulasi yang menimpanya sekarang.“Ya, saya menyukai Zul Ariffin. Siapa tidak suka jejaka macho sepertinya dan saya...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog zetchi zetchi via Portal Maklumat
5 hours and 34 minutes ago.

 

Dadah: Pelakon Ditahan Buat Kali Ketiga

KUALA LUMPUR 6 Mac - Seorang pelakon lelaki ditahan untuk kali yang ketiga selepas dipercayai terbabit dalam penyalahgunaan dan memiliki dadah di sebuah hotel di ibu negara, malam tadi. Pelakon berusia 37 tahun itu ditahan bersama seorang wanita dan seorang lagi rakan lelaki dalam bilik hotel di Jalan...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog RakyatNews RakyatNews via Rakyat News RSS
5 hours and 37 minutes ago.

 

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Next »