Welcome to the home of Malaysian blogs!

Show pings in: English | Malay | All

Recent Referrers

 

Topic Of The Week

Mother's Day

It's Mother's Day this Sunday, how do you celebrate this day? Blog about your Mother's Day and tag 'mothersday' to be featured here!

Responses:

 

Fresh Pings

Gaya Rambut Baru Marshanda Cetus Kontroversi

Berita mengenai Marshanda yang membuka hijab selepas dilaporkan bercerai dengan bekas suaminya iaitu Ben Kasyafani benar-benar menggemparkan industri hiburan.Sudahlah dilihat membuka hijab, selepas itu pula pelakon dan penyanyi dari Indonesia Marshanda Dikecam Teruk! selepas memuat sekeping foto memaparkan...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog zetchi zetchi via Perihal Negara
23 minutes ago.

 

12 Perbezaan Antara Adobe illustrator dan Adobe Photoshop Yang Mudah

Jika anda seorang graphic designer, perisian apakah yang sering anda gunakan antara Adobe illustrator dan Adobe Photoshop?. Dan diantara 2 perisian ini manakah kegemaran anda?.Walauapapun pilihan anda, 2 perisian ini sebenarnya banyak membantu dalam kerja seharian anda. Anda memang tidak boleh regang...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog artzam artzam via bighandesign blog
24 minutes ago.

 

Saya Bukan Pengarah Soft Porn - Osman Ali

Rentetan isu sekeping gambar sedutan babak filem Pilot Cafe yang melibatkan pelakon Remy Ishak dan Izara Aishah didakwa bersifat berahi, ada segelintir pihak menggelarkan pengarahnya, Osman Ali sebagai seorang pengarah yang menggunakan elemen 'soft-porn' di dalam filem arahannya untuk melariskan jualan...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog zetchi zetchi via Perihal Negara
39 minutes ago.

 

5 Makanan Paling Popular Dikalangan Orang Bujang!! No 3 Paling LEGEND!!

Zaman bujang ni lebih-lebih lagi ketika awal-awal mula bekerja, duduk di bandar pula dengan kos sara hidup yang tinggi kadangkala mana sempat nak menyimpan duit, nak merasa makan sedap, tunggu hujung bulan lah. Dengan gaji basic RM900-1200 duduk di KL pula mana tahan bro..So solusi untuk masalah ni, kami...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog AimanEffendy AimanEffendy via Blog Informasi
56 minutes ago.

 

Kisah Lelaki Buruk Beristerikan Perempuan Cantik

Telah diceritakan oleh Al-Imam al-Asmaie rahimahullah. Aku masuk ke kampung Badwi, lalu aku bertemu dengan seorang wanita yang cantik bersuamikan seorang lelaki yang buruk. Lalu aku bertanya kepada wanita itu : “Adakah kamu redha bersuamikan lelaki seumpama ini.” Jawab wanita itu : “ DIAM!!.

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog hafizonlove hafizonlove via Kertas Paper
56 minutes ago.

 

Tasik Berwarna PINK Yang Sungguh Menakjubkan di Australia

Tasik Hillier adalah sebuah tasik yang berwarna merah jambu terletak di Middle Island , iaitu pulau yang terbesar di antara pulau-pulau yang membentuk Kepulauan Recherche, Australia Barat. Dari pandangan atas, tasik ini kelihatan seperti pepejal berwarna merah jambu.Info Ringkas:Tasik ini berukuran...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog AimanEffendy AimanEffendy via Blog Informasi
1 hour and 13 minutes ago.

 

GHOST OVERTIME, PRANK SERAM YANG MEMBUNUH

Orang kata buat apapun berpada pada walau bergurau sekalipun. Bila perkara tu over sangat kita buat boleh mendatangkan kemudaratan pada orang lain. Orang yang berada dalam keadaan takut panik ni kadang2 tindakkan dia di luar kawalan boleh jadi bahaya jugak. Macam tu jugak dengan satu kisah ni..

0Disike this ping 1Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog lekatlekitgurl lekatlekitgurl via LEKAT LEKIT STORY
1 hour and 22 minutes ago.

 

Pelajar Digantung Sekolah Buat Rakaman Video Di Tandas Guru Wanita

Sumber Video 1 Video 2 Pelajar Digantung Sekolah Buat Rakaman Video Di Tandas Guru Wanita Dua budak lelaki berusia 14 tahun sanggup memanjat siling sebuah sekolah terbaik di sini dan menunggu selama berjam-jam untuk merakam video guru perempuan menggunakan tandas. Dua pelajar Tingkatan 2 terbabit...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog relevan relevan via OHgasak.Com
1 hour and 22 minutes ago.

 

Pokok Ketumpang Air atau Sireh Cina

Pasti anda tahu dan sering terlihat pokok ini selalu tumbuh di sekitar rumah anda dan anda akan selalu mencabutnya dan membuangnya untuk membersihkan kawasan rumah. Tetapi tahukah anda pokok ini sebenarnya amat berkhasiat tinggi dalam perubatan. Pokok ini di kenali sebagai banyak nama seperti sireh laut,...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog hafizonlove hafizonlove via Kertas Paper
1 hour and 22 minutes ago.

 

Cara Memasukkan Instagram Ke Blog.

Cara Memasukkan Instagram Ke Blog|tips blog|ceritaejoy.Mungkin ada blogger malaysia yang ingin gambar-gambar mereka di instagram berada di dalam blog mereka tetapi tak tahu macamana nak buat. Jadinya, aku ingin kongsikan, bagaimana merealisasikan keinginan anda itu. hehehehe.Tutorial masukkan instagram di...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via Ceritaejoy
1 hour and 27 minutes ago.

 

LUAHAN PEMILIK MYVI DHIMPIT DI LEBUHRAYA GARA-GARA ADA STICKER KELAB FMC

Hanya kerana memandu kereta Myvi dengan sticker kelab, pemilik kereta itu terpaksa menempuh pengalaman buruk keretanya dihimpit pengguna jalan raya lain ketika memandu di Lebuhraya.Beliau kesal dengan kejadian tersebut kerana risau perkara buruk berlaku di mana pada masa kejadian ibu dan anak-anaknya turut...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog AimanEffendy AimanEffendy via Blog Informasi
1 hour and 31 minutes ago.

 

Kazim Elias eru sokong calon sokong Hudud (PAS)

Penceramah terkenal Datuk Mohammad Kazim Elias mengingatkan pengundi di Permatang Pauh supaya memilih calon pilihan raya kecil Parlimen itu yang menyokong hudud. Membangkitkan sokongan BN di Dewan Undangan Negeri (DUN) Kelantan sebelum ini, Kazim berkata kekuatan undi diperlukan untuk membolehkan...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog penburukonline penburukonline via pen buruk online ™
1 hour and 32 minutes ago.

 

Pameran Organ Manusia

Pameran Organ Manusia | Assalamualaikum . Sebilangan besar masyarakat kini masih kurang menyedari risiko pelbagai penyakit kronik seperti kencing manis , darah tinggi , kolestrol , sakit jantung , kanser , strok dan sebagainya yang dipanggil sebagai penyakit tidak berjangkit atau Non-Communicable Diseases (...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog Parihh Parihh via Blog Parihh
2 hours and 4 minutes ago.

 

Fanpage Rasmi Restoran Pak Ya Nasi Pandan

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..Syukur Alhamdulillah...Semalam saya berjaya juga menyiapkanFanpage Rasmi Restoran Pak Ya Nasi Pandan, seperti yang dikehendaki oleh Ayah Mertua saya dan adik-adik ipar saya yang lain.Sumber :Fanpage Rasmi Restoran Pak Ya Nasi Pandan (Klik Di Sini)Sejak...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog nuargto nuargto via Coretan Anuar
2 hours and 19 minutes ago.

 

Orang Dalam Juga Tidak Akan Terlepas!

Orang Dalam Juga Tidak Akan Terlepas|kemalangan myvi|ceritaejoy.Kalau kita tengok berita TV3 malam tadi, kenyataan mengenai ada ura-ura, mereka yang terlibat di dalam kemalangan melibatkan kereta Myvi dan pajero, ada mengunakan "orang dalam" yang boleh mengelakkan mereka daripada dikenakan tindakan, ini...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via Ceritaejoy
2 hours and 32 minutes ago.

 

Kalau Sapa Ada Kucing Dirumah, Mereka Mesti Tahu Perasaan Ni

1.Bila Kita rasa kita lagi sayang kucing tu dari dia sayang kitareddit.com2 Kucing menunjukkan rasa cinta dengan cara yang anehreddit.com“OMG He did a little wee in a heart shape just for me!”3. Memang susah nak tangkap gambar kucing yang terlebih hyper ni :)reddit.com4.Ketakutan yang...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog AimanEffendy AimanEffendy via Blog Informasi
2 hours and 44 minutes ago.

 

Inilah Proses Membuat Carpet Yang Memang Menakjubkan !

Here you will see the process of making carpets. From extraction of roots to cooking, coloration, and processing tissue thereof. Almost all handmade!Bagikan :

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog AimanEffendy AimanEffendy via Blog Informasi
3 hours and 15 minutes ago.

 

Isteri Terkejut Dengan Pengakuan Andy Flop Poppy

Mengakui terkejut dengan pengakuan dan kenyataan yang dikeluarkan oleh suaminya, baru-baru ini, isterikepada vokalis kumpulan Flop Poppy, Andy iaitu Nurul Shafizan Othman menjelaskan bahawa dia tidak pernah bersetuju dengan perkahwinan kedua suaminya itu.“Saya tidak setuju dengan perkahwinan itu. Biar...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog zetchi zetchi via Perihal Negara
3 hours and 31 minutes ago.

 

Langit- Langi Hotel Sepang

Langit- Langi Hotel which is situated in Deluxe Business Park of Kuala Lumpur International Airport Area offer great accommodation place for tourists and business travellers to experience Kuala Lumpur and its surroundings. There are several main city’s attractions for visitorsRead more

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog mohdgazali50 mohdgazali50 via KLIA2 | Kuala Lumpur International Airport
3 hours and 36 minutes ago.

 

Terima Kasih Polis Diraja Malaysia!

Terima Kasih Polis DiRaja Malaysia|polismalaysia|ceritaejoy.Fuh! Lain macam pulak tajuk entry aku kali ni kan? Apa yang polis malaysia dah buat sampai aku keluarkan entryTerima Kasih Polis DiRaja Malaysia ni. Ceritaejoy dibawah mungkin membawa kepada kemarahan atau ketidakpuashatian orang kepada aku,...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via Ceritaejoy
3 hours and 47 minutes ago.

 

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Next »