Welcome to the home of Malaysian blogs!

Show pings in: English | Malay | All

 

Topic Of The Week

Pets!

Do you have a pet? Would you like to have a pet? Is it a fish or a cat, or something more exotic? Tell us about it tag your entry with 'pets' to get featured!

Responses:

 

Fresh Pings

Sunset in Fira

Fira, Santorini, Greece....

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog teowwee teowwee via teowwee.com
2 minutes ago.

 

California Spring Garden Wedding

Weve seen our fair share of al fresco lovefests, but theres something about this garden affairthat takes California prettyto a whole new level. Simple yet chic,Coastyle Eventscrafted a day filled with lush greens byFeather Acresandcontemporary touches.

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog arieon arieon via SabahWedding.com
4 hours ago.

 

Tiz Zaqyah Bermasalah Dengan Artis Baru?

Pelakon Tiz Zaqyah menyifatkan kehadiran pelakon-pelakon baharu dalam drama-drama televisyen tidak pernah menggugat rezekinya di bidang seni. Tiz atau nama sebenarnya Siti Zaqyah Abdul Razak, 26, berkata, walaupun dia dilihat jarang muncul di televisyen, ia tidak sedikitpun membuatkan dia resah atau berasa...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog shiera shiera via Blog Informasi
4 hours and 2 minutes ago.

 

Klinik Gigi Percuma Dan Terbaik

Assalam . Haa ni semua dah tido baru la boleh mencari ketenangan untuk update blog . Biasa la cuti sekolah ni rumah aku memang ramai orang . Bukan orang , budak2 . Sebabnya rumah ni kampung . Keluarga aku duduk sekali dengan nenek . Jadi bila cuti ke hari raya ke , rumah ni memang meriah . Okk ,...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog Parihh Parihh via Blog Parihh
5 hours and 12 minutes ago.

 

San Juan Capistrano Wedding Film

I adore watching wedding videos. But to be able to watch yourvideo, on your actual wedding day, makes my sentimental heart skip a beat.Amari Productions captured the beautiful wedding of this adorable couple and shared it with everyone there for a same day premiere! Imagine watching and...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog arieon arieon via SabahWedding.com
6 hours and 5 minutes ago.

 

Pembunuh upahan jelita miliki AK47 merah jambu

MEXICO CITY - MEXICO. Berbekalkan wajah jelita, siapa sangka wanita muda yang merupakan ibu kepada tiga anak ini sebenarnya ketua kepada kumpulan pembunuh upahan profesional yang dinamakan Los Antrax yang terkenal di Mexico.Claudia Ochoa Felix, 27, mempunyai kehidupan glamor yang serba mewah hasil ‘titik...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog floyd floyd via BW NewsWire
7 hours and 34 minutes ago.

 

Apa Ada Di KL Sekarang Untuk Dilawati

Tiba saja musim cuti sekolah, pasti ada yang mula bertanya. Apa Ada Di KL Sekarang? Ya. Ada apa sebenarnya di Kuala Lumpur, ibu kota negara kita Malaysia. Apa Ada Di KL Sekarang Mari aku senaraikan Apa Ada Di KL Sekarang yang boleh kita jenguk. Bangunan. Korang boleh ke Menara Berkembar Petronas. []

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog tehramuan tehramuan via tehramuan
7 hours and 52 minutes ago.

 

Cozy Engagement Session with Saffron Avenue

A savored morning completewith breakfast in bed and sweet kisses I am absolutely smitten with our SMP blogger brideSaffron Avenueand her e-sesh captured by Jenna Leigh. Not to mention the autumn picnic fueled withwine and cheese that followed. Oneglimpse of...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog arieon arieon via SabahWedding.com
7 hours and 57 minutes ago.

 

Pendedahan Mengejutkan Isteri Azad Jazmin, Eira Syazira

Pelakon dan penyanyi , Eira Syazira mendedahkan selama ini suaminya yang lebih dikenali sebagai seorang pelakon dan pelawak, Azad Jazmin merupakan guru vokal yang banyak mengajarnya dalam bidang nyanyian.Eira Syazira memberitahu ramai yang tidak tahu sebenarnya Azad mempunyai bakat dalam bidang...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog zetchi zetchi via Blog Hiburan
8 hours and 24 minutes ago.

 

88% Of Malaysians Have ZERO Savings

A staggering 88% of Malaysian households DO NOT HAVE ANY SAVINGS at all! In other words a lot of our fellow Malaysians would be in deep trouble once they need cash immediately! It is saddening but that's the brutal hard fact-in the event of income emergencies, a lot of Malaysians will be struggling because...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog tekkaus tekkaus via Tekkaus
8 hours and 25 minutes ago.

 

So Horrible, Very Hilarious, Much Bosses!

Before you start going GrammarNazi on my title, go ahead and scroll down to find out why the title makes no (or very little) sense.***A million thanks to Nuffnang Malaysia and Warner Bros Pictures, I've won the first pair of movie tickets in 23 years of my life! Yes, you may go ahead and laugh it all out...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog oliviacpy oliviacpy via What Say Me?
8 hours and 35 minutes ago.

 

BERITA BM – Noh anggap penghinaan Adun BN dapat RM200,000

Tawaran peruntukan hanya RM200,000 setiap tahun oleh kerajaan Selangor kepada Adun BN negeri itu dilihat sebagai satu penghinaan. The post BERITA BM Noh anggap penghinaan Adun BN dapat RM200,000 appeared first on Berita BM.

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog beritabm beritabm via Berita BM
8 hours and 44 minutes ago.

 

Gambar Artis Lelaki Tengah Syok Bercium Kini Tersebar

Tak tahulah mungkin sudah jadi kebiasaan orang sekarang agaknya, untuk merakamkan detik-detik mesra dengan pasangan mereka sama ada dalam bentuk video mahu pun gambar.Terbaharu menerusi sumber portal Murai, gambar mesra seorang artis lelaki dikatakan tersebar selepas si empunya diri terlupa mengeluarkan kad...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog zetchi zetchi via Blog Hiburan
8 hours and 48 minutes ago.

 

BERITA BM – Tawaran peruntukan RM200,000 kerajaan Selangor satu penghinaan, kata Noh Omar

Tawaran peruntukan hanya RM200,000 setiap tahun oleh kerajaan Selangor kepada Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Barisan Nasional (BN) negeri itu dilihat sebagai satu penghinaan, kata Pengerusi Badan Perhubungan Umno Selangor, Datuk Seri Noh Omar. Bel... The post BERITA BM Tawaran peruntukan...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog beritabm beritabm via Berita BM
8 hours and 59 minutes ago.

 

8 Foto Aksi Romantik Fathia Fattah Di Kuwait

Adegan romantik dan berpelukan yang dilakokan oleh Fathia Latiff dan Fattah Amin dalam Bencinta tidak menjadi penghalang walaupun kedua-duanya mempunyai pasangan kekasih.Fathia atau nama sebenarnya Nur Fathia Abdul Latiff, 27, berkata, soal cemburu kekasihnya iaitu pelakon Aiman Hakim Ridza tidak timbul...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog zetchi zetchi via Blog Hiburan
9 hours and 9 minutes ago.

 

5 tips anak semangat sekolah

Sekarang dah nak masuk Disember.kejap je kan cuti sekolah dah nak habis. Bagi ibu bapa dan anak-anak,ini bermaksud musim sekolah baru akan bermula. Hari mula sekolah setelah cuti panjang memang merupakan perkara yang paling mencabar. Oleh kerana anak sekolah berada jauh dari ibu,ibu mesti risau apalah...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog saidahhamizah saidahhamizah via vitaminderoyale.com
9 hours and 16 minutes ago.

 

Fibre : Fat Fighter

What is Fibre ? Fibre in medical dictionary means Nutrients in the diet that are not digested by gastrointestinal enzymes . The fiber known as roughage and pushes through our digestive system, The post Fibre : Fat Fighter appeared first on Health Blog Centre Info.

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog zoolligakampung zoolligakampung via Health Blog Centre Info
9 hours and 22 minutes ago.

 

Komen Tiz Zaqyah Isu Kemunculan Pelakon Baharu

Pelakon Tiz Zaqyah menyifatkan kehadiran pelakon-pelakon baharu dalam drama-drama televisyen tidak pernah menggugat rezekinya di bidang seni.Tiz atau nama sebenarnya Siti Zaqyah Abdul Razak, 26, berkata, walaupun dia dilihat jarang muncul di televisyen, ia tidak sedikitpun membuatkan dia resah atau berasa...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog zetchi zetchi via Blog Hiburan
9 hours and 31 minutes ago.

 

Top Gear’s Hammond reveals post-crash ordeal

TOP GEAR star Richard Hammond has told how he became difficult to work with after his high-speed car crash. The presenter, 44, sustained life-threatening head injuries and was in a coma for a fortnight following the 2006 accident, which occurred when he was behind the wheel of a jet-powered car for the BBC...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog zoolligakampung zoolligakampung via Auto Car Motorcycle Blog Info
9 hours and 41 minutes ago.

 

BERITA BM – Polis buru lelaki terbabit lima kes samun warga emas

KANGAR - Polis sedang memburu seorang lelaki yang dipercayai menyamar sebagai anggota polis sebelum menyamun lima lelaki warga emas yang menunggang motosikal di bandar ini, sejak akhir bulan lalu. The post BERITA BM Polis buru lelaki terbabit lima kes samun warga emas appeared first on Berita BM.

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog beritabm beritabm via Berita BM
9 hours and 49 minutes ago.

 

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Next »