Welcome to the home of Malaysian blogs!

Show pings in: English | Malay | All

Recent Referrers

 

Topic Of The Week

Movie of the year!

What was the best movie that you've seen this year? Review the movie and tag your entry with 'movie' to get featured!

Responses:

 

Fresh Pings

Bila Longkang Dah Penuh

Assalam . Haa ni lah longkang dekat dengan rumah aku . Lokasi : Kg Jawa , Kuantan . Musim-musim hujan macam ni memang sentiasa penuh longkang . Kalau hujan lebat dengan air tengah pasang . Memang konpem dah banjir . Kalau tengok gambar atas ni , hujung tu adalah dari bandar Kuantan . Air turun ke bawah...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog Parihh Parihh via Blog Parihh
57 minutes ago.

 

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog azmiramin azmiramin via Music Speaks Louder Than Words
1 hour and 20 minutes ago.

 

Jadual Keputusan Undian Separuh Akhir Piala Capital One 2014/2015

CHELSEA DAN LIVERPOOL BERENTAPKeputusan saingan pusingan ke-5 Piala Capital One [Klik]Liverpool mencerahkan harapan untuk memenangi satu-satunya kejuaraan yang realistikpada musim ini dengan menewaskan pendahulu liga divisyen bawah, Bournemouth awal pagi tadi. Keputusan 3-1 itu melayakkan mereka ke...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog qronaldo7 qronaldo7 via Kafe Que vs Mamak Stall
1 hour and 26 minutes ago.

 

Meeting untuk WSAFT 2014

Assalamualaikum hai-haiapa itu WSAFT?..okey, WSAFT adalah seminar Wood Science and Furniture Technology. seminar ini adalah perbentangan pelajar tahun akhir untukijazah-ijazah berkaitan sains kayu dan permbuatan perabot. pelajar postgrade juga dijemput untuk membentangkan projek mereka. WSAFT...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog NurAmalina NurAmalina via Nur Amalina
1 hour and 35 minutes ago.

 

Jenis Dan Cara Orang Tidur

Assalam , selamat pagi . Cuaca sejuk macam ni memang syok tidur . Nak bangun terasa berat je badan ni . Tidur memang tak ingat dunia dah waktu macam ni . Macam-macam peseng kan orang ada tidur ? ? Kalau macam aku wajib ada bantal peluk dan selimut ! ! Kalau tak agak susah la nak tidur . Bukan apa dengan...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog Parihh Parihh via Blog Parihh
2 hours and 14 minutes ago.

 

Jijam Terra Rossa Mengaku Bersalah Miliki Dadah

Jijam Terra Rossa Mengaku Bersalah Miliki Dadah Jijam Terra Rossa Mengaku Bersalah Miliki Dadah Jijam Terra Rossa Mengaku Bersalah Miliki Dadah. Seorang lagi artis Malaysia terlibat dengan penyalahgunaan dadah terlarang. Beberapa minggu lepas kita semua telah dikejutkan dengan penahanan Ezad Exist atas...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog princeduyong princeduyong via Cikgu Azli
2 hours and 22 minutes ago.

 

Jom Aktifkan MyKad

Jom aktifkan MyKad adalah merupakan sebuah kontest SEO yang dianjurkan oleh rakan blogger +Muhamad anuar Marsib . Kali ini saya nak uji kebolehan blog ini untuk berada di top rank #1 Google Malaysia... HASRULHASSAN.COM

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog hasrulhassan hasrulhassan via HASRULHASSAN.COM™
5 hours and 51 minutes ago.

 

WANITA DIPENJARA 298 TAHUN KERANA LAKUKAN HUBUNGAN SULIT DENGAN SUAMI ORANG

Taipei: Seorang wanita dari daerah Changhua dijatuhkan hukuman penjara 298 tahun kerana tidur dengan jirannya.Akhbar Want China Times melaporkan, wanita berusia 56 tahun itu yang dikatakan memiliki sebuah restoran yang menyediakan hidangan ular didapati menjalin hubungan sulit dengan lelaki berusia 50...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog thelee666 thelee666 via KAMERA MEDIA
6 hours and 52 minutes ago.

 

4 Sifu Pemasaran Bantu Tingkatkan Jualan 300 Peratus!

Mahukah anda dibantu oleh 4 Sifu Pemasaran Online bagi meningkatkan jualan sehingga 300 peratus? Jika mahu, maka anda harus dan perlu miliki DVD 4 Sifu Pemasaran Internet ini. Siapakah mereka? Mereka... HASRULHASSAN.COM

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog hasrulhassan hasrulhassan via HASRULHASSAN.COM™
7 hours and 22 minutes ago.

 

Selamat Bertunang Zulhuzaimy dan Misz Erna

Selamat Bertunang Zulhuzaimy dan Misz Erna Selamat Bertunang Zulhuzaimy dan Misz Erna Selamat Bertunang Zulhuzaimy dan Misz Erna. Menerusi beberapa foto yang dikongsi di akaun Instagramnya, pelakon berbakat besar iaitu Zulhuzaimy mendedahkan kini sudah pun bertunang dengan wanita pilihan hatinya. Tidak...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog princeduyong princeduyong via Cikgu Azli
7 hours and 48 minutes ago.

 

ANDA PERLU TAHU, KESAN BURUK KAHWIN MUDA

Menamatkan zaman bujang seusia 14 tahun bagi wanita dan 18 tahun bagi lelaki bukan perkara asing sebelum kemerdekaan negara ini. Malahan menjadi lumrah bagi setiap kaum yang berada di Malaysia sewaktu itu.Kalau sudah ada jodoh jangan dibiarkan ia pergi. Segeralah berkahwin kerana perkahwinan boleh...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog thelee666 thelee666 via KAMERA MEDIA
8 hours and 8 minutes ago.

 

MLM2014: Peserta Seakan Tidak Bersedia

Tema bebas yang diberikan dalam persaingan Maharaja Lawak Mega (MLM) 2014 minggu kelima Jumaat lalu membuatkan semua peserta menarik nafas lega. Bagaikan terlepas beban berat buat mereka selepas melalui dua minggu yang sukar iaitu tema retro kilauan emas pada minggu ketiga dan parodi (minggu keempat). ...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog shiera shiera via Blog Informasi
8 hours and 9 minutes ago.

 

Pencarian Wajah Aurawhite Berkonsepkan Tiada Penyingkiran

Program realiti terbaharu iaitu Pencarian Wajah Aurawhite tidak akan memasukkan unsur penyingkiran peserta sebagai salah satu kelainan yang bakal ditonjolkan. Pengasas Aurawhite Global Sdn. Bhd, Saiful Safwan berkata, kesemua 12 peserta yang bakal dipilih akan kekal bertanding sehingga ke acara kemuncak...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog shiera shiera via Blog Informasi
8 hours and 31 minutes ago.

 

Foto Dyana Sofya Berskirt Pendek Viral Di Media Sosial

Beberapa keping foto Dyana Sofya yang agak daring diambil dari sudut depan sedang berlegar-legar di laman Facebook. Foto berkenaan diambil ketika Persidangan Parti DAP 2014. Di dalam foto berkenaan, Dyana hanya mengenakan uniform putih rasmi DAP dengan skirt pendek atas lutut. Beberapa netizen menawarkan...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog shiera shiera via Blog Informasi
8 hours and 48 minutes ago.

 

Amelina Buat 'COMEBACK' Dengan Imej Lebih Daring

Walaupun generasi di zaman sekarang khususnya anak muda kebanyakkannya menganggap irama dangdut itu sekadar picisan dan mungkin juga tidak ada kelas, namun persepsi ini pastinya berubah selepas munculnya kembali ratu sensasi irama muzik dangdut, Amelina. Kehilangannya ternyata merubah perkembangan industri...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog shiera shiera via Blog Informasi
9 hours and 6 minutes ago.

 

Porto Bello Cafe Damansara Utama, Petaling Jaya

Porto Bello OutletWhen you reach Damansara Utama also known as Damansara Uptown, Petaling Jaya for having breakfast, lunch or even dinner, I guess Porto Bello Cafe will be the your best choice. Porto Bello Cafe is just allocated in front of UOB Tower. I would like to thanks Food Inker for inviting me...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog soon1992 soon1992 via Breakthrough | Experience | Event | Movie | Food Review
9 hours and 13 minutes ago.

 

ISTERI TINGGALKAN SUAMI CURANG DAN KAKAK KEMBARNYA DALAM KEADAAN BOGEL DI TEMPAT AWAM

Ting Su , 29 , menangkap suaminya dan kembarnya menipu ke atas beliau dan mereka dikesan ke pusat membeli-belah menggunakan tracker telefon bimbit .Dia pergi mencari suaminya Cheng , 30 , yang benar-benar memalukan tanpa seurat benang di dalam kereta bersama-sama dengan kakak kembarnya .Beliau...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog thelee666 thelee666 via KAMERA MEDIA
9 hours and 17 minutes ago.

 

Rakuten Online Shopping E-Dagang PKS Malaysia

Rakuten Online Shopping E-Dagang PKS Malaysia Rakuten Online Shopping E-Dagang PKS Malaysia Rakuten Online Shopping E-Dagang PKS Malaysia. Ini adalah suatu platform yang sangat baik untuk membantu para usahawan industri kecil dan sederhana di Malaysia. Rakuten Online Shopping berhasrat untuk memacu...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog princeduyong princeduyong via Cikgu Azli
9 hours and 26 minutes ago.

 

Percaturan Ayda Jebat Dari Bidang Nyanyian Ke Bidang Lakonan

MESKIPUN lebih menyerlah dalam bidang lakonan berbanding nyanyian, namun peserta program realiti Akademi Fantasia musim kesepuluh (AF10) ini mengakui tidak pernah melupakan bidang nyanyian. Menurut gadis kelahiran Melaka ini, dia sebenarnya masih menyanyi jika mempunyai undangan bagi majlis-majlis tertentu.

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog shiera shiera via Blog Informasi
9 hours and 26 minutes ago.

 

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Next »