Welcome to the home of Malaysian blogs!

Show pings in: English | Malay | All

Recent Referrers

 

Topic Of The Week

Pets!

Do you have a pet? Would you like to have a pet? Is it a fish or a cat, or something more exotic? Tell us about it tag your entry with 'pets' to get featured!

Responses:

 

Fresh Pings

#INFO AGAMA~Hukum Cukur Bulu Kening

SOALAN:Adakah berdosa sekira seorang wanita membersihkan bulu kening dengan mencabut bulu kening yang bertaburan di atas kelopak mata?.Dalam perkara ini wanita itu tidak mencabut bulu kening sehingga cuma tinggal segarisan sahaja atau langsung hilang keningnya.Ia cuma untuk mencabut bulu kening yang...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog paklong001 paklong001 via Blog Sensasi
12 minutes ago.

 

#INFO~Keputusan UPSR 2014 diketahui mulai jam 10 pagi ini

Calon Ujian Pencapaian Sekolah Rendah (UPSR) 2014 boleh mendapatkan keputusan mereka daripada sekolah masing-masing selepas jam 10 pagi, hari ini.Selain itu, calon juga boleh menggunakan perkhidmatan semakan UPSR 2014 melalui mySMS 15888 dengan perkhidmatan ini akan diaktifkan bermula pukul 10 pagi dan akan...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog paklong001 paklong001 via Blog Sensasi
38 minutes ago.

 

Live Streaming Malaysia vs Thailand AFF Suzuki 26 November 2014

PERSAINGAN KUMPULAN BKeputusan semasa : Malaysia 0-0 ThailandKredit harus diberikan kepada pasukan Harimau Malaya yang berhempas pulas memastikan kita mengutip 1 mata dalam perlawanan pertama menentang Myanmar. Memang diakui bermain dengan 10 orang selama lebih kurang 60 minit agak mencabar ditambah pula...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog qronaldo7 qronaldo7 via Kafe Que vs Mamak Stall
44 minutes ago.

 

BERITA BM – Pemuda Umno bukan mahu rebut jawatan

Barisan sayap Pemuda Umno menegaskan keinginan mereka untuk terlibat secara agresif dalam kerajaan mahupun syarikat berkaitan kerajaan (GLC) bukan bertujuan merebut jawatan, sebaliknya ingin diberikan tanggungjawab untuk sama-sama mengukuhkan parti. The post BERITA BM Pemuda Umno bukan mahu rebut...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog beritabm beritabm via Berita BM
1 hour and 34 minutes ago.

 

Gangguan Prestasi TM Unifi Dan Streamyx

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيمAssalamualaikum dan salam sejahtera. Perhatian kepada pengguna TM UniFi dan Streamyx, kini anda semua sedang mengalami gangguan prestasi di mana akses yang perlahan ke Eropah kerana masalah kabel dasar laut...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog binmuhammad binmuhammad via Relaks Minda
1 hour and 37 minutes ago.

 

BERITA BM – Tiga naib presiden Umno setuju generasi muda diberi lebih ruang, peluang

Ketiga-tiga naib presiden Umno bersetuju generasi muda perlu diberi ruang dan peluang dalam Umno, bagi memastikan parti itu terus kekal relevan mendepani zaman. Mengulas ucapan perasmian Perhimpunan Agung Pergerakan Wanita, Pemuda dan Puteri Umno ole... The post BERITA BM Tiga naib presiden Umno...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog beritabm beritabm via Berita BM
2 hours and 5 minutes ago.

 

Aura dan dramatis Krisdayanti

"Krisdayanti akan mengadakan konsert di Malaysia? Mantap," hati kecil saya berteriak ketika mendapat khabar itu beberapa bulan yang lalu.Jujur, saya bukanlah seorang peminat tegar ratu pop Indonesia atau lebih popular dengan panggilan KD itu.Hanya meminati beberapa lagu seperti 'Mencintaimu', 'Menghitung...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog floyd floyd via BW NewsWire
2 hours and 6 minutes ago.

 

Top 5 Artis Wanita Terkaya Malaysia

Kalau aku kayaaaaa. Hehe. Statistik mendapati kelima-lima wanita ini semuanya belum berkahwin tapi dah kaya raya. Atleast 1juta mesti ada dalam akaun bank dorang. Melalui sudut nyanyi, model dan lakonan, mereka mengaut keuntungan hampir jutaan ringgit hasil daripada promosi yang mereka...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog zetchi zetchi via Blog Hiburan
2 hours and 14 minutes ago.

 

BERITA BM – Tanpa simpanan, majoriti rakyat Malaysia bakal hadapi kesulitan ketika kecemasan

Majoriti rakyat Malaysia mungkin berada dalam kesulitan apabila berlaku kecemasan kerana mereka tidak mempunyai aset kewangan atau simpanan di bank dalam apa jua bentukpun, dedah Laporan Pembangunan Manusia Malaysia 2013. Lebih daripada separuh atau ... The post BERITA BM Tanpa simpanan, majoriti...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog beritabm beritabm via Berita BM
2 hours and 25 minutes ago.

 

Pengakuan Yana dan Miera Cuba Digoda VIP dan Datuk Seri

Nampaknya, laporan akhbar The Star telah berjaya mendapatkan pengakuan 2 pelakon cantik yang cuba digoda oleh golongan VVIP termasuk ada yang berstatus Datuk, Datuk Seri.Kes seperti ini memang ada terjadi dan ada VVIP yang mahu bersama golongan artis dengan cuba menggoda mereka dengan kemewahan harta benda...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog zetchi zetchi via Blog Hiburan
2 hours and 30 minutes ago.

 

Justin Bieber raih pendapatan tertinggi

Perangai buruk Justin Bieber tidak menghalang bintang pop itu dinamakan sebagai penghibur di bawah usia 30 tahun yang meraih pendapatan tertinggi dari tempoh Jun 2013 hingga Jun 2014.Dipetik daripada laporan Page Six, majalah Forbes menerusi senarai Celebrity 100 menyatakan Bieber telah berjaya meraih AS$80...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog zetchi zetchi via Blog Hiburan
2 hours and 48 minutes ago.

 

Fizo Omar dan Mawar dikritik ubah syarat pertandingan

Fizo Omar dan Mawar sememangnya satu pasangan suami isteri yang amat romantik dan menjadi idola ramai. Jadi apabila jenama tudung Fareeda mengadakan pertandingan ‘Tiru Gaya Mawar Fizo’, memang ramai yang berpusu-pusu menyertainya.Iyerlah, hadiah yang ditawarkan pun amat menarik. Paling koman boleh dapat...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog zetchi zetchi via Blog Hiburan
6 hours and 26 minutes ago.

 

Foto terbaru Nora Danish hanya pakai tali bra dikritik

Baru-baru ini Nora Danish telah berkongsi satu gambar yang menampakkan tali bra. Seksi sangat ke? Kalau ikutkan sangat pakaian Nora tidaklah seksi cuma mungkin kerana beliau seorang selebriti ada sesetengah pihak suka mengkritik artis.Sebelum ini pernah juga terjadi kepada pelakon cantik yang baru...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog zetchi zetchi via Blog Hiburan
6 hours and 43 minutes ago.

 

8 Foto Intan Ladyana Bercuti Di Venice

Apabila sudah kembali solo, percutian bersama rakan-rakan sejantina pastinya amat menyeronokkan. Iyerlah kalau ada kekasih hati pasti agak terbatas nak keluar berjalan-jalan, lebih-lebih kalau ke luar negara.Kalau tak ajak merajuk, kalau ajak nanti macam-macam pula khabar angin yang timbul. Terbaru,...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog zetchi zetchi via Blog Hiburan
7 hours and 6 minutes ago.

 

KANAK-KANAK DIBALING DIPUKUL DIPIJAK DITENDANG PENGASUH

KANAK-KANAK DIBALING DIPUKUL DIPIJAK DITENDANG PENGASUH Kanak-kanak Dibaling Dipukul Dipijak Ditendang Pengasuh Kanak-kanak Dibaling Dipukul Dipijak Ditendang Pengasuh. Memang kejam tindakan yang dilakukan oleh pengasuh kepada kanak-kanak malang ini. Tak sampai hati bila melihat kelakuan pengasuh tersebut...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog princeduyong princeduyong via Cikgu Azli
8 hours and 24 minutes ago.

 

BERITA BM – KDN bidas laporan media antarabangsa dakwa depoh PATI ‘teruk’

KUALA LUMPUR - Kementerian Dalam Negeri (KDN) hari ini membidas laporan satu dokumentari terbitan sebuah agensi penyiaran antarabangsa kononnya situasi pusat tahanan pendatang asing tanpa izin (PATI) di negara ini 'teruk' dan 'sempit'. The post BERITA BM KDN bidas laporan media antarabangsa dakwa...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog beritabm beritabm via Berita BM
8 hours and 31 minutes ago.

 

Pelajar SPM Sujud Syukur Lepas SPM

Pelajar SPM 2014 di Sekolah Menengah Sains Tapah (SESTA) membuat Sujud Syukur sejurus habis peperiksaan SPM iaitu Biologi Kertas 3 petang tadi di dalam dewan peperiksaan. Pelajar Kolej Islam Sultan... [[ This is a content summary only. Visit my website for full links, other content, and more! ]]

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog cikbalqis cikbalqis via Ceritera Cinta
8 hours and 47 minutes ago.

 

Demi Nyawa: Penjelasan Pengarah Kesihatan Pahang Beri Penjelasan

Demi Nyawa: Pengarah Kesihatan Pahang Beri Penjelasan | Sebelum ini viral dimedia sosial mengenai sebuah ambulan yang dipandu dalam keadaan melawan arus di Lebuhraya LPT. Tindakan yang dikira kurang bijak tersebut menerima banyak komen negatif pengguna laman sosial.Kini, pihak media dilaporkan telah menemui...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog kezoom kezoom via KeZooM
8 hours and 48 minutes ago.

 

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Next »