Welcome to the home of Malaysian blogs!

Show pings in: English | Malay | All

Recent Referrers

 

Topic Of The Week

All about cars!

It's for the petrolheads this week, lets talk anything and everything about cars! Blog about your automotive stories and tag 'car' to get featured!

Responses:

 

Fresh Pings

Gadis pelayan kini jutawan disebabkan kucing ini

Seorang gadis muda 29 tahun tidak pernah terfikir... Jika anda ingin membaca penuh artikel ini sila ke http://kamithemedia.blogspot.com

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog shiera shiera via Kamithemedia
51 minutes ago.

 

Apa kes ! Tukang masak tentera mandi dalam kawah Sup

Gambar memaparkan seorang tukang masak tentera, Victor Gamboai mandi di dalam kawah yang digunakan bagi menyediakan sup untuk anggota tentera, Colombia. – AGENSI  Apa kes ! Tukang masak tentera mandi dalam kawah Sup - Seorang tukang masak tentera disiasat selepas dia didapati mandi di dalam kawah yang...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog relevan relevan via OHgasak.Com
54 minutes ago.

 

Jom lihat keadaan dalam Piramid Mesir ini

Banyak analisis tentang cara digunakan untuk... Jika anda ingin membaca penuh artikel ini sila ke http://kamithemedia.blogspot.com

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog shiera shiera via Kamithemedia
1 hour and 16 minutes ago.

 

Kaedah Selamat Menghampiri Plaza Tol

Mungkin korang rasa ianya tak penting tapi dalam keadaan sekarang, banyak perlaku kemalangan di plaza tol? Kenapa itu berlaku? Mungkin mereka tidak berhati-hati. Jadi anda sebagai pemandu perlu memberi perhatian tentang kaedah selamat apabila menghampiri plaza tol seperti berikut :- Perlahankan kenderaan...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog zoolligakampung zoolligakampung via Oh Pemandu
1 hour and 19 minutes ago.

 

Isteri curang ‘melekat’ pada kekasihnya selepas mengadakan seks

Hmm, macam-macam apabila cerita tentang isteri curang, suami curang .. Isteri curang berlaku di mana-mana. Tengok smart phone isteri anda, di mana? di tangannya selalu? Johannesburg: Polis terpaksa menyembur serbuk lada untuk menyuraikan orang ramai yang berkumpul untuk melihat seorang isteri curang...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog penburukonline penburukonline via pen buruk online ™
1 hour and 21 minutes ago.

 

Pencapaian Februari dan Sasaran Mac 2015

Assalamualaikum dan salam sejahtera.. Entri wajib bagi membuka setiap bulan bagi blog ligakampung.com. Seperti biasa, si Zool akan berkongsi pencapaian dan sasaran bulanan. Dan untuk kali ini pencapaian bulan Februari dan Sasaran Mac 2015 diketengahkan. PENCAPAIAN FEBRUARI DAN PERANCANGAN MAC 2015...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog zoolligakampung zoolligakampung via Blog ZooL
1 hour and 27 minutes ago.

 

SuperCantik, Hanis Zalikha Kini Bertudung Sepenuhnya

Alhamdulillah seorang lagi selebriti wanita tanahair telah membuat keputusan untuk berhijrah ke arah yang lebih baik iaitu dengan menutup aurat dan bertudung sepenuhnya. Tahniah kepada bakal suami Hanis Zalikha iaitu Hairul Azreen yang berjaya menjadikan Hanis Zalikha seorang wanita yang lebih baik dan...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog AdminAB AdminAB via ARTIS BARU
1 hour and 31 minutes ago.

 

Isu 1MDB: Tony dan Rafizi pakar spekulasi negara – Azwan Bro

Pergerakan Pemuda UMNO menyarakan Tony dan Rafizi membuat kunjungan hormat kepada Arul dari terus membuat andaian serta tuduhan lemah mengenai 1MDB The post Isu 1MDB: Tony dan Rafizi pakar spekulasi negara Azwan Bro appeared first on BERITA BM.

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog beritabm beritabm via BERITA BM
1 hour and 36 minutes ago.

 

Akibat parking kereta membabi buta, owner dapat pantun percuma!

MENTALITI kelas ketiga bermaksud tahap pemikiran... Jika anda ingin membaca penuh artikel ini sila ke http://kamithemedia.blogspot.com

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog shiera shiera via Kamithemedia
1 hour and 54 minutes ago.

 

Laporan: Anak tiri PM kunci pada Low

Sarawak Report lapor hubungan Low dengan keluarga perdana menteri. The post Laporan: Anak tiri PM kunci pada Low appeared first on BERITA BM.

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog beritabm beritabm via BERITA BM
2 hours and 8 minutes ago.

 

Dah Hantar Cukai Taksiran 2014 @E-Filing

Baru sahaja hantar cukai pendapatan individu taksiran 2014 yang mana baru dibuka hari ini sehingga 30 April 2015. Memang saya suka hantar awal-awal. Kalau ikutkan nombor siri saya adalah antara 10,000 terawal hantar. Bukannya apa, lagi cepat hantar lagi cepatlah dapat pembayaran balik cukai lebihan.So bagi...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog sharinginfoz sharinginfoz via Sharing is Power
2 hours and 9 minutes ago.

 

Viral: pelajar mati disebabkan stroke haba adalah cerita palsu

Kelmarin tersebar satu khabar angin / viral dalam whatsapp yang kononnya seorang pelajar India meninggal dunia akibat dari cuaca panas yang berlaku sekarang ni. Masa tu katanya mangsa, Arven a/l Navies tengah berlatih bola sepak. Dia diminta untuk ditukarkan kerana berasa sakit kepala. pelajar mati akibat...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog penburukonline penburukonline via pen buruk online ™
2 hours and 10 minutes ago.

 

Wings lancar aplikasi untuk kekal relevan

KUALA LUMPUR : Wings tampil sebagai kumpulan rock tempatan pertama yang mempunyai aplikasi telefon pintar bagi memastikan kumpulan itu kekal relevan mengikut arus teknologi terkini. The post Wings lancar aplikasi untuk kekal relevan appeared first on BERITA BM.

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog beritabm beritabm via BERITA BM
2 hours and 24 minutes ago.

 

Keknis kini berhijab sebab nak kahwin?

Satu perkembangan yang cukup positif bagi... Jika anda ingin membaca penuh artikel ini sila ke http://kamithemedia.blogspot.com

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog shiera shiera via Kamithemedia
2 hours and 25 minutes ago.

 

Pusat Kajian Pondok mula operasi hari ini

Ia bagi jalankan penyelidikan mengenai sumbangan ulama pondok. The post Pusat Kajian Pondok mula operasi hari ini appeared first on BERITA BM.

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog beritabm beritabm via BERITA BM
2 hours and 42 minutes ago.

 

KATA-KATA BUDAK MISKIN INI MENGGONCANG JIWA KITA BAHAGIAN II

Sambungan Dari Bahagian satuPada artikel bahagian pertama KATA -KATA BUDAK MISKIN YANG MENYENTAP JIWA KITA BAHAGIAN I,saya telah kongsikan kata-kata keramat yang benar-benar menyentap jiwa kita semua,dan pada episod ke II ini saya akan kongsikan tentang lebih lanjut mengenai kisah Adik M.Adik M...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog afha22 afha22 via OhPilihanku
2 hours and 49 minutes ago.

 

Kenalkah anda pada budak kecil yang comel ini?

HENDAK tergelak jadinya melihat gambar seorang... Jika anda ingin membaca penuh artikel ini sila ke http://kamithemedia.blogspot.com

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog shiera shiera via Kamithemedia
2 hours and 57 minutes ago.

 

PetroSaudi sahkan subsidiari terima semua dana 1MDB

PetroSaudi International (PetroSaudi) hari ini menafikan laporan yang dana daripada 1Malaysia Development Berhad (1MDB) disalurkan kepada pihak ketiga, sambil menambah yang anak syarikatnya menerima keseluruhan wang tunai itu bagi sebuah syarikat usaha... The post PetroSaudi sahkan subsidiari terima semua...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog beritabm beritabm via BERITA BM
2 hours and 59 minutes ago.

 

Babi Hutan Dirakam Jilat Pinggan Mangkuk Gerai Kini Viral

GAMBAR babi hutan sedang menjilat pinggan mangkuk... Jika anda ingin membaca penuh artikel ini sila ke http://kamithemedia.blogspot.com

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog shiera shiera via Kamithemedia
3 hours and 14 minutes ago.

 

Kualiti air laut Selat Melaka menurun, kajian UMT

Kajian awal kumpulan penyelidik Universiti Malaysia Terengganu (UMT) mendapati tahap kualiti air laut di perairan Selat Melaka merosot dan memberi kesan kepada kehidupan marin di kawasan sekitarnya. Naib Canselor UMT, Prof Emeritus Datuk Dr Ibrahim K... The post Kualiti air laut Selat Melaka menurun,...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog beritabm beritabm via BERITA BM
3 hours and 20 minutes ago.

 

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Next »