Welcome to the home of Malaysian blogs!

Show pings in: English | Malay | All

 

Topic Of The Week

Coffee and cafes

Stumbled upon a chic cafe? Found a great place for a cuppa? Blog about it and tag 'coffee' to get featured here!

Responses:

 

Fresh Pings

Masalah 3: Perkataan Liberalisma

Assalamualaikum w.b.tPernah x korang dengar perkataan liberalisma? gapo dio tu? ha kan....Liberalisme neh sebenarnya sebuah ideologi, sebuah falsafah yang memberikan kebebasan dalam pemikiran, pengamalan agama dan menolak pembatasan dalam kehidupan. Yang aku bengangnya orang belajar agama neh semuanya...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog insanmujadid insanmujadid via Insan Mujadid
27 minutes ago.

 

Zarina Anjoulie Kecoh Istilah Payudara Di Twitter

Pelakon kontroversi, Zarina Anjoulie buat hal lagi di laman sosial iaitu Twitter yang kecoh membincangkan istilah payudara yang disebut-sebut oleh segelintir masyarakat umumTak pasti apa motif sebenar yang cuba Zarina buktikan. Perbincangan itu meleret-leret di Twitter bersama ‘followers’ yang...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog zetchi zetchi via Blog Hiburan
34 minutes ago.

 

Jadual Larangan Lori Berat Sempena Tahun Baru Cina 2015

Jadual Larangan Lori Berat Sempena Tahun Baru Cina 2015. Kenderaan berat terutama lori dilarang menggunakan jalan raya iaitu dua hari sebelum sambutan Tahun Baru Cina iaitu pada 17 dan 18 2015. Larangan tersebut turut akan dikuatkuasakan sekali lagi iaitu selepas Tahun Baru Cina pada 21 dan 22 Februari...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog informasi informasi via Informasi Malaysia
56 minutes ago.

 

Anwar atau Saiful ketar lutut menjelang 10 Feb

Setelah menanti agak lama, akhirnya hakim-hakim yang lagi arif dan bijaksana akan menbuat keputusan atas kes liwat Anwar. Hakim-hakim ini juga akan dipertanggungjawabkan di akhirat sana atas apa jua keputusan .. aku harap anak cucu aku tak jadi hakim hahahhahaha. Keputusan kes Liwat II terhadap Ketua...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog penburukonline penburukonline via pen buruk online ™
58 minutes ago.

 

Luahan Hati Nabil Terhadap Juri Maharaja Lawak Mega 2014

Maharaja Lawak Mega sudah menghampiri episod akhir. Pelbagai persembahan peserta dapat disaksikan dan saingan semestinya semakin sengit apabila masing-masing semakin menunjukkan peningkatan.Dalam pada itu, banyak pihak pula memberikan respon kepada komen-komen juri Maharaja Lawak Mega 2014 kali ini. Sebelum...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog Siyoot Siyoot via S.I.YO.O.T
1 hour and 27 minutes ago.

 

TAHNIAH MALAYSIA...TAPI

Salam...Ramai yang pastinya dah tahu keputusan Liga Hoki Dunia semalam yang berlangsung di Singapura.Ya pasukan Malaysia menjadi juara,belasah Poland 8-0 dan mengumpul sebanyak 50 goal keseluruhan (termasuk penalty shoot out).Dan ramai juga yang frust pasal tak ada live coverage sepanjang kejohanan ini...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog abahhfiy abahhfiy via BELOQ USEZ
1 hour and 41 minutes ago.

 

Fazura Bengang Dengan Sikap Berlagak Zizan Razak Di MLM 2014?

Tema untuk persaingan terkini Maharaja Lawak Mega 2014 (MLM 2014) pada Jumaat lalu memang mencabar keupayaan para peserta yang terlibat dan boleh kita lihat rata rata mereka seakan gagal untuk mempamerkan kebolehan untuk membawakan tugasan tersebut.Kumpulan Virus yang dianggotai oleh Zizan Razak, Yus dan...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog Siyoot Siyoot via S.I.YO.O.T
1 hour and 50 minutes ago.

 

Padah berbogel dalam webcam

Terpukau dengan tindakan seorang kenalan baru wanita (Cik Wawa ) yang berbogel di laman sosial Skype menyebabkan seorang pemuda diperangkap sebelum dipaksa membayar RM1,500. Dalam kejadian jam 10.30 malam kelmarin, mangsa berusia 25 tahun dikatakan menggunakan laman sosial itu untuk berbual dengan suspek...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog penburukonline penburukonline via pen buruk online ™
1 hour and 54 minutes ago.

 

Exclusive Valentine's Dinner @ Pullman Kuala Lumpur Bangsar

This Valentine's, Pullman Kuala Lumpur Bangsar is opening up their Executive Lounge to love birds to celebrate the occasion with a romantic meal.Dubbed "Love is in the Air", couples are literally whisked up to the 26th Floor to be dazzled with the city skyline while enjoying a specially crafted 4-course...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog babysumo babysumo via Eat Your Heart Out
2 hours and 13 minutes ago.

 

Semua Ibubapa bakal hilang hak penjagaan anak?

Terperanjat seketika aku bila terbaca 1 status di FB yang mana kerajaan sedang mengkaji akta, mana-mana ibubapa yang merotan anak mereka boleh di hukum. Ia seakan semua ibubapa bakal hilang hak penjagaan anak mereka.Kenapa aku cakap macam ni? Sebabnya bukan semua ibubapa yang merotan anak mereka dengan niat...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via CeritaEjoy
2 hours and 14 minutes ago.

 

HyppTV Melancarkan Tiga Pakej Nilai Terbaharu Untuk Pelanggan

Hujung minggu yang lepas, Telekom Malaysia telah melancarkan tiga pakej baru HyppTV untuk pelanggan. Pakej tersebut adalah HyppTV Jumbo Pack, HyppTV Aneka Pack, dan HyppTV Varnam Pack. HyppTV Jumbo... Sham Hardy personal blog RSS feed.

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog shamhardy shamhardy via ShamHardy's Blog
2 hours and 32 minutes ago.

 

Laman Web Malaysia Airlines Kena Godam

Laman Web Malaysia Airlines Kena Godam. Website rasmi syarikat penerbangan Malaysia Airlines digodam pada pagi tadi. Pengguna yang melayari www.malaysiaairlines.com tertera, “404 – Plane Not Found. Hacked by LIZARD SQUAD. FOLLOW CYBERCALIPHATE ON TWITTER: @LIZARDMAFIA.” Malaysia Airlines website...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog informasi informasi via Informasi Malaysia
3 hours and 14 minutes ago.

 

Pemandu pengsan, gadis maut

Seorang pelajar yang baru seminggu memulakan pengajian di Kolej Poly-Tech Mara (KPTM) Ke sedar di sini terbunuh, manakala dua lagi rakannya cedera parah selepas dirempuh sebuah bas ketika mereka berjalan kaki.Dalam kejadian pukul 6.50 petang kelmarin itu, mangsa yang terbunuh ialah Nurkhairunnisa Hamzah,...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog zetchi zetchi via Perihal Negara
3 hours and 17 minutes ago.

 

Impian aku yang sangat tinggi!

Semua pun ada impian sendiri kan? Sama macam aku. Cuma harini aku nak kongsikan sikit impian aku yang sangat tinggi pada mata aku tetapi mungkin tidak pada mata orang lain.Aku sekarang ni, gunakan motosikal wave 100 jer. Inilah kenderaan pertama yang aku beli dalam hidup aku ni. Dah macam-macam jadi kat...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via CeritaEjoy
3 hours and 18 minutes ago.

 

Penuntut UiTM Arau didakwa beri sokongan kepada IS

Wan Mohammad Arif Wan Rokman, 23, penuntut Kejuruteraan Marin Universiti Teknologi Mara (UiTM) Arau, Perlis didakwa di Mahkamah Sesyen di Sepang hari ini atas tuduhan memberi sokongan kepada kumpulan Negara Islam (IS)Seorang penuntut Kejuruteraan Marin Universiti Teknologi Mara (UiTM) Arau, Perlis didakwa...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog harianlive harianlive via HMETROLIVE
3 hours and 19 minutes ago.

 

Buat Duit RM14 juta setahun dengan hanya bermain komputer di rumah

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..Pada tahun lepas kita dikejutkan dengan berita seorang budak berumur 8 tahun bernama Evan, yang berjaya buat duit sebanyak RM4.23 juta setahun melalui Youtube.Pendapatan yang luar biasa lumayan tersebut beliau berjaya perolehi setelah tiga saluran YouTube beliau...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog nuargto nuargto via Coretan Anuar
3 hours and 22 minutes ago.

 

OPERASI MEMBURU HANTU DI AMPANG

Ingatkan operasi memburu PATI je paling popular kat Malaysia ni rupanya operasi memburu hantu pun ada jugak yer.. Tapi operasi memburu hantu ni bukan la di lakukan oleh geng2 paranormal atau kumpulan perawat rawatan alternatif mahupun group bomoh VVIP buah kelapa. Tapi di lakukan oleh seorang individu yang...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog lekatlekitgurl lekatlekitgurl via LEKAT LEKIT STORY
3 hours and 22 minutes ago.

 

Peristiwa pelik semasa banjir di Kelantan yang pasti mengejutkan

Tumpat – Satu kampung dikepung air bah kuning tapi yang peliknya, bilik imam bergenang air jernih, cerita penduduk kampung, Abdul Hamid Muhammad, 62, mengenai keajaiban berlaku di Masjid Kampung Laut, di sini, semasa kejadian banjir besar, akhir Disember lalu. Menurut Abdul Hamid, dalam...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog penburukonline penburukonline via pen buruk online ™
3 hours and 34 minutes ago.

 

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Next »