Welcome to the home of Malaysian blogs!

Show pings in: English | Malay | All

 

Topic Of The Week

Goods and Services Tax

GST is set to be enforced on April 1, next year. How will it affect you? Share your thoughts and tag 'GST' to be featured here!

Responses:

 

Fresh Pings

Bayi perempuan lapan bulan antara tiga yang maut dalam kemalangan di Klang

ACP Mohamad Shukor Sulong - FacebookKLANG: Tiga individu termasuk seorang bayi perempuan berusia lapan bulan maut, manakala empat yang lain tercedera dalam nahas membabitkan empat buah kereta di Lorong Haji Abdul Manan, Taman Industri Meru di sini kira-kira pukul 9.30 malam tadi.Mereka yang maut dikenali...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog floyd floyd via BW NewsWire
36 minutes ago.

 

Anak teruna Che Ta minat kaum sejenis?

Alamak, tiba-tiba pula timbul isu sebegini. Belum selesai isu hadiah kereta mewah kepada anaknya, nampaknya Che Ta dipalit dengan gosip anak sulungnya menyukai kaum sejenis kerana sering dilihat meluangkan masa bersama seorang lelaki.Isu berkenaan bertambah panas apabila anak Che Ta, Ammar Effendy dilihat...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog Desperado80 Desperado80 via Pilihan Anda
44 minutes ago.

 

Masa Untuk Bayar Hutang Bulanan

Dah jadi satu kelaziman. Setiap bulan saya mesti akan ke bank-bank seperti HSBC, UOB dan juga Maybank. Untuk tujuan apa? Tak lain dan tak bukan, bayar hutang la Hutang kad kredit. Mujurlah saya dah ada beberapa kerja yang memang saya dah khususkan untuk bayar hutang. Kerja untuk bayar hutang lah...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog sabreehussin sabreehussin via Blog Sabree Hussin
1 hour and 2 minutes ago.

 

9 Jenis Jiran Terlampau

#1 The kiasuJiran ini sentiasa meletakkan pasu bunga di tempat 'COP' letak kereta mereka ...#2 The BisingJiran yang sentiasa mendengar lagu head-Banging dan di dendangkan untuk kesemua taman#3 The KedekutJiran yang tidak menyumbang untuk gated Security tetapi sentiasa ada dalam komuniti untuk menyumbangkan...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog izzulfiq izzulfiq via Killjols
1 hour and 13 minutes ago.

 

My Old Time Buddy Always!

Met up with an Old Time Buddy and we had a few hours of catching up with each other on our latest updates and old dates... hahahaa... We had our lunch in Evergreen Sutera Mall...Guess he didn't get my copyright trade mark right.... We adjourned to Johor Premium Outlets....Second time...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog reanact reanact via Caring Is Not Only Sharing...
1 hour and 14 minutes ago.

 

Doa mengelak sihir

sumber fb.com/DrAsmadi

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog twentytwodecember twentytwodecember via twentytwodecember™
1 hour and 17 minutes ago.

 

Samsung Galaxy Tab 3 USB Driver For Windows 7/Xp/8 32Bit 64Bit Free Download

Samsung Galaxy Tab 3 P5200 USB Driver For Windows 7/Xp/8 32Bit 64Bit Free Download Samsung Galaxy Tab 3 P5200 USB Driver For Windows Download Hello and thank you for come to my humble blog. Are you searching for Samsung Galaxy Continue reading

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog mimie89 mimie89 via Twenty Bytes
1 hour and 30 minutes ago.

 

Taufan Jack menghampiri kawasan pencarian

Kenderaan dalam air (AUV) Bluefin-21 yang digunkan dalam misi mencari pesawat MH370. -Gambar FailKUALA LUMPUR: Keadaan cuaca terutama di utara kawasan pencarian pesawat Malaysia Airlines (MAS) MH370 yang hilang di Lautan Hindi merosot pada Isnin ekoran Taufan Tropika Jack terus menghala ke selatan.Pusat...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog floyd floyd via BW NewsWire
1 hour and 45 minutes ago.

 

Stock Watch: Will Alam Maritim get Pan Malaysia subcon job?

KUALA LUMPUR (Apr 21): Will offshore oil gas service provider Alam Maritim Resources Bhd get the subcontract work from the RM10 billion Pan Malaysia offshore transportation and installation (TI) job?This is the question the oil and gas sector is asking after the Pan Malaysia TI job was...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog nas1987 nas1987 via Malaysia Market Analysis And World Updates
2 hours and 30 minutes ago.

 

TONY ROMA'S Pays You to Eat For FREE

Promotion period: 21 - 30 April 2014Location: Tony Romas @ Citta MallTony Romas pays you to eat for FREE*!Redeem the full amount for FULL satisfaction.Click here to continue reading...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog saleshunter saleshunter via 1000Savings.com
2 hours and 34 minutes ago.

 

2 Gambar: Rebecca Nur islam 'Teletubbies the Return' versi hijabista ' Paling Disaster!

Ya Allah... Si Rebecca ni baik b**** sajok.... Kain tu setakat tutup kepala je Segala cixxp lurah gunung semua nak ditayang berhijrah ke gini rupe?baik cabot je tudung gitu gaya. Ni la pkaian org bertudung plg disaster aku pnh tgk.. .apa nak jadi dgn pompuan ni... Macamana dia boleh terfikir nak pakai baju...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog donnyien donnyien via Harian metro1 Online
2 hours and 40 minutes ago.

 

(Senarai) Hari Dan Lokasi Tempat Pasar Malam Di Johor

Bagi yang berkunjung ke Johor, bolehlah rujuk senarai hari dan lokasi tempat pasar malam yang diadakan di sekitar Johor ni.   Pasar malam sebenarnya adalah baik untuk kesihatan poket anda kerana anda dapat berjimat dengan pembelian barang dan makanan yang lebih murah. Jadi jom rujuk senarai  di bawah dan...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog fitrihadi fitrihadi via Fitrihadi.com
2 hours and 41 minutes ago.

 

MH370 – Pesawat mungkin mendarat

Pasukan penyiasat antarabangsa dilaporkan sedang melihat semula kemungkinan bahawa penerbangan Malaysia Airlines pesawat MH370 mungkin mendarat di satu lokasi tertentu dan tidak berakhir di Lautan Hindi.Laporan New Straits Times yang memetik satu sumber tidak dinamakan menyebut, ia merupakan antara...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog kaktie kaktie via Che Akak Punya
2 hours and 47 minutes ago.

 

GURU CABUL PELAJAR DI PAHANG DITUKAR SEKOLAH

Gambar hiasanBANDAR BERA - Pejabat Pendidikan Daerah (PPD) memandang serius kes cabul membabitkan seorang guru lelaki berusia 49 tahun dengan tiga pelajar yang berusia 12 tahun di sebuah sekolah di tanah rancangan Felda, dekat sini.Pegawai PPD, Baharum Samat berkata, guru terbabit dikenakan tindakan...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog aminahsanusi89 aminahsanusi89 via ISU PANAZ !
2 hours and 53 minutes ago.

 

Tapis Pelanggan Dengan Harga

Source : Perniagaan Internet Tapis Pelanggan Dengan Harga1. sebelum bermula, kita perlu kenal pasti samada produk yang kita jual, perlu proses educate atau tidak2. Produk yang perlu proses educate, tidak sesuai untuk tip ini3. Maksud perlu educate ialah, perlu cerita satu per satu tentang...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog rajakamil rajakamil via Perniagaan Internet Bersama Raja Kamil
3 hours ago.

 

Terima Kasih Sebab Join Affiliate EdyBiz EdyClick

Pertama sekali saya nak ucapkan jutaan terima kasih kepada pelawat dan pengunjung blog ini yang sudi untuk mendaftar sebagai agen affiliate EdyBiz dan EdyClick menerusi link referral saya. (Sila bayangkan saya sedang ucapkan terima kasih sebanyak berjuta-juta kali ya) Termasuk juga sahabat-sahabat yang...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog sabreehussin sabreehussin via Blog Sabree Hussin
3 hours ago.

 

sendat mendat nye baju kau kak oii...

Ya Allah... Si Rebecca ni baik b**** sajok.. Kain tu setakat tutup kepala je Segala cixxp lurah gunung semua nak ditayang berhijrah ke gini rupe?baik cabot je tudung gitu gaya. Ni la pkaian org bertudung plg disaster aku pnh tgk.. .apa nak jadi dgn pompuan ni... Macamana dia boleh terfikir nak pakai baju...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog donnyien donnyien via Berita Express Online!
3 hours and 6 minutes ago.

 

(Gambar) Sepanjang Insiden Pendaratan Cemas Pesawat MH192

Awal pagi semalam telah berlaku satu pendaratan cemas semua pesawat penumpang MAS iaitu MH192. Pesawat tersebut dikatakan berpatah balik kerana mengalami masalah gear pendaratan. Beberapa gambar dari Bernama turut dikongsi bersama:  Berikut adalah berita...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog fitrihadi fitrihadi via Fitrihadi.com
3 hours and 6 minutes ago.

 

RESEPI PUDING ROTI MILO

RESEPI PUDING ROTI MILOBahan-bahan nya :1. 6 keping roti (1 cup = 1 keping)2. serbuk milo3. 3 sudu besar margerin4. 2 biji telur5. esen vanilla6. 4 sudu besar gula7. fresh milk 500 mlCara-caranya :1. pukul gula, telur, susu dan margerin serta masukkan esen vanilla dan serbuk milo.2. carikkan roti dan...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog mamadinie mamadinie via Mummy In Pinky
3 hours and 10 minutes ago.

 

Switzerland The World's Highest Minimum Wage

Switzerland, known for its high standard of living and superb watchmaking prowess, may soon claim another superlative as the country with the highest minimum wage if labor advocates get their way in the face of fierce opposition from the business community. On May 18, Swiss voters will decide a...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog nas1987 nas1987 via Malaysia Market Analysis And World Updates
3 hours and 11 minutes ago.

 

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Next »

 

 

Popular Tags

 berita   ceritagiveaway   china   dunia   fakta   fizaelite   food   gigdiary   gosip   gosipselebriti   hiburan   info   informasi   internet   islamik   isu   isusemasa   jenayah   kontroversi   macammacam   malaysia   mas   masmh192buatpusinganbalik   mh192   mh192mendaratcemas   mh370   misteri   mstar   news   oleholehbandung   personal   pesawatmh192   politics   pt3   sadis   sahabat   sebuahlagikapalmasmendaratcemas   selebritimalaysia   singapore   smartphonedrivers   sport   sukan   terkini   travel   trip   ulasan   windowsdrivers   wisatabandung   worldhighlight   wtf