Welcome to the home of Malaysian blogs!

Show pings in: English | Malay | All

 

Topic Of The Week

English-medium national schools

There's recent calls to reintroduce English-medium national schools. What's your take on this? Blog about your opinions and tag 'English' to be featured here!

Responses:

 

Fresh Pings

Lokasi Lenovo Service Center Seluruh Malaysia

Lokasi Lenovo Service Center Seluruh Malaysia | Assalamualaikum . Lenovo sekarang smartphone diaorang boleh tahan . Harga murah . Sebab aku pon baru beli smartphone jenis Lenovo baru-baru ni . Ada smartphone Lenovo rosak ? ? Boleh la bawa ke service center diaorang yang berdekatan ni . Lokasi Lenovo...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog Parihh Parihh via Blog Parihh
25 minutes ago.

 

Mustahil terlepas pandang terlebih bayar RM63j!

Rafizi ‎bersama Akmal Nasir mendedahkan bukti penyelewengan empat hartanah oleh Mara Inc di Australia pada sidang media di ibu pejabat NOW, Sungai Besi, Kuala Lumpur, hari ini.SUNGAI BESI - "Tidak ada istilah terlebih bayar dalam isu pembelian hartanah di Australia oleh Majlis Amanah Rakyat (Mara), orang...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog floyd floyd via BW NewsWire
1 hour and 18 minutes ago.

 

Alif Satar Kesal Terima Tempias Gosip Aliff Aziz

Penyanyi Alif Satar memberitahu terkilan apabila masih ada segelintir pihak terkeliru diantara dirinya dengan penyanyi Aliff Aziz.Alif atau nama sebenar Muhammad Alif Mohd Satar, 25, berkata, disebabkan perkara itu, dia turut menerima tempias gosip buruk penyanyi berasal dari Singapura itu."Perkara ini...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog zetchi zetchi via Mia Allesya Blog
2 hours and 50 minutes ago.

 

Macam mana nak hilangkan parut jerawat dengan cepat dan mudah

Jerawat, benda yang paling ditakuti oleh remaja terutamanya bagi golongan perempuan. Jerawat bukan sahaja memberi kesan kepada penampilan seseorang itu malah juga memberi kesan kepada keyakinan diri.Jerawat merupakan salah satu penyakit kulit yang sering menyerang golongan remaja dan dewasa.

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog atrix96 atrix96 via ATRIX96
3 hours ago.

 

myHabitat @ KLCC (Type B2)

Property: myHabitat (Type B2) Type: Serviced apartment Location: Jalan Tun Razak, KLCC, Kuala Lumpur, Malaysia. Developer: APL Development (a subsidiary of AP Land) Floor plan: No good in Feng Shui: The number of rooms is 4.The door of Master Bedroom is directly facing the door of Bedroom 2.Other...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog ppfoong ppfoong via Floor Plan Feng Shui 平面图の风水
3 hours and 6 minutes ago.

 

Mesej Sharnaaz Ahmad Kepada ‘Kera’ Yang Suka Memekak

Bagi siapa yang follow Sharnaaz Ahmad kat Instagram dan Twitter memang tau Sharnaaz ni jenis yang lantang bersuara. Senang cerita, Sharnaaz seorang yang jujur dan tak suka bermuka-muka.Terbaru, pelakon sador ni memuat naik gambar di Instagram dan di kapsyen gambar tersebut Sharnaaz tulis panjang lebar,...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog zetchi zetchi via Mia Allesya Blog
3 hours and 8 minutes ago.

 

KALAU BUKAN REZEKI KITA...

Salam....Olimpik Rio 2016 dekat tapi jauh....Ok kita kalah dengan India yang juga juara Asia untuk merebut tiket ke separuh akhir liga hoki dunia dan tiket automatic ke Olimpik tahun depan.Relax...dunia belum berakhir, secara matematik kita masih berpeluang untuk mendapat tempat ke Olimpik TAPI terpaksa...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog abahhfiy abahhfiy via BELOQ USEZ
3 hours and 20 minutes ago.

 

Video Anggota Jabatan Kesihatan Diacu Parang

Tersebar dilaman sosial hari ini sebuah video yang menunjukkan satu kejadian di mana anggota dari Jabatan Kesihatan telah diugut dengan diacukan parang ke arah mereka.Berdasarkan keterangan yang disertakan dengan video berkenaan, kejadian dikatakan berlaku di Desa Baiduri Farlim, Paya Terubong,Ayer Itam,...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog zetchi zetchi via Mia Allesya Blog
3 hours and 27 minutes ago.

 

Terengganu Treasures : Sun, Sea, Squids!

Clear blue sky. Shining sun above you. Dark blue sea beneath you. These were the things that made my Terengganu International Squid Jigging Festival 2015 one of my most memorable experiences this year (for the first half of the year so far, anyways). About 120 medias from 28 different countries participated...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog Bella Bella via Runaway Bella
3 hours and 30 minutes ago.

 

4 Sajian Yang Wajib Cuba Di Aidilfitri

Assalamualaikum dan salam sejahtera diucapkan kepada semua para pembaca yang budiman sekalian. Semoga anda semua berada dalam keadaan sihat sejahtera di samping keluarga tercinta hendaknya. Baiklah memandangkan Hari Raya sudah hamper tiba, jom kita throwback apa makanan yang patut kita cuba apabila tibanya...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog amirnawawi amirnawawi via AMIRNAWAWI
3 hours and 31 minutes ago.

 

Video,Lelaki berbogel di Gunung Irau Cameron Highland

Foto yang tersebar di laman sosial Video 1 Video 2 Sekeping foto yang menunjukkan seorang lelaki dipercayai berbogel di  Gunung Irau, Cameron Highland tersebar dan mengudang kecaman di laman sosial. Foto tersebut memaparkan seorang lelaki berkaca mata bergambar dengan berlatarbelakang Jalur Gemilang dan...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog relevan relevan via OHgasak.Com
3 hours and 38 minutes ago.

 

HULURKAN TANGAN MU

Assalamualaikum ..Terlalu berat ujian yang datang kadang sampai terasa tak mampu nak berdiri . Tak mampu untuk harungi . Telalu .... Bagaimana kita nak padam masa lampau yang penuh daki kehidupan . Yang kadang terasa sangat malu dengan masa silam . Penat nak tengok orang asyik padang kita ini umpama...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog diaqadisha diaqadisha via Dream Night
3 hours and 52 minutes ago.

 

Koleksi Majalah Ujang Bumper Puasa Raya

Assalammualaikum..Dari dulu lagi aku memang suka beli Majalah Ujang Edisi Bumper Puasa dan Raya. Aku just beli edisi puasa dan raya jer, kalau bulan2 lain tu aku tak beli hehehe. Gambar kat atas tu adalah muka depan majalah ujang bumper puasa untuk tahun 2015 nyer, pasni tunggu bumper Raya lak. Memang dah...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog missbanu missbanu via Miss BaNu StoRy
4 hours and a minute ago.

 

#SENSASI~Lelaki bergambar bogel di Gunung Irau

Foto yang tersebar di laman sosialSHAH ALAM - Sekeping foto yang menunjukkan seorang lelaki dipercayai berbogel di Gunung Irau, Cameron Highland tersebar dan mengudang kecaman di laman sosial.Foto tersebut memaparkan seorang lelaki berkaca mata bergambar dengan berlatarbelakang Jalur Gemilang dan papan...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog paklong001 paklong001 via Blog Sensasi
4 hours and 23 minutes ago.

 

Ibu Kandung Yaya Dedah Perangai Bekas Suaminya

Ibu kandung kepada budak berusia 5 tahun yang didera pasangan suami isteri yang kejam, Sana Abdul Malek terpaksa menyerahkan anaknya kepada suaminya apabila mereka bercerai pada 2013.Dia yang berketurunan Thai-Muslim dan tinggal di Pasir Mas ini menyatakan dia tidak tahan menjalani kehidupan berumahtangga...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog atrix96 atrix96 via MenariX
4 hours and 25 minutes ago.

 

VIDEO: Anggota Jabatan Kesihatan Diacu Parang Kerana Dikatakan Tidak Beri Notis Semburan...

Tersebar dilaman sosial hari ini sebuah video yang menunjukkan satu kejadian di mana anggota dari Jabatan Kesihatan telah diugut dengan diacukan parang ke arah mereka.Berdasarkan keterangan yang disertakan dengan video berkenaan, kejadian dikatakan berlaku di Desa Baiduri Farlim,Paya Terubong,Ayer...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog AimanEffendy AimanEffendy via Berkongsi Untuk Kehidupan
4 hours and 35 minutes ago.

 

YNWA: The Official History of Liverpool Football Club Musical Kuala Lumpur 2015

Bak kata pepatah sang Liverpool: LFC bukan sekadar sebuah kelab bola sepak tetapi ia juga dianggap satu gaya hidup. Gaya hidup yang jarang dapat dilihat di kelab-kelab lain dimana semua penyokong berkongsi perasaan dan erti kegembiraan dan kekecewaan, gelak tawa dan tangisan air mata dan juga kejuaraan dan...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog gerrardwan gerrardwan via Wan Gerrard
4 hours and 52 minutes ago.

 

Langkah Turunkan Kandungan Kolesterol

Langkah Turunkan Kandungan Kolesterol Petikan dari Berita Harian Amalkan langkah-langkah ini untuk menurunkan risiko anda terhadap kandungan kolesterol yang tinggi dalam darah. Makan makanan yang sihat untuk jantung seperti: Susu skim atau susu 1% lemak Yogurt rendah lemak... read more The...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog nazri949494 nazri949494 via Tips Kuruskan Badan
4 hours and 59 minutes ago.

 

BERBUKA DENGAN PENUMBUK SUAMI

BERBUKA DENGAN PENUMBUK SUAMI Seorang suri rumah berbuka puasa dengan ‘penumbuk’ apabila dibelasah suaminya yang mengamuk secara mendadak.  Video 1 Video 2  Dalam kejadian jam 7.30 malam kelmarin, mangsa berusia 45 tahun dipukul suaminya di kediaman mereka di...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog relevan relevan via OHgasak.Com
5 hours and 4 minutes ago.

 

Adira akui rasa sayang pada bekas tunang masih ada

ADIRA: -Saya boleh katakan masih sayang dia dan hati itu masih ada. Malah keluarga terutama ibu saya juga sayang pada dia tetapi saya anggap kami tidak ada jodoh.PENYANYI Adira mengakui walaupun dia redha dengan ketentuan Ilahi namun tidak menafikan rasa sayang terhadap bekas tunangnya, Shahrul Nasrun masih...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog floyd floyd via BW NewsWire
5 hours and 23 minutes ago.

 

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Next »