Fresh Pings

Show pings in: English | Malay | All

 

 

Fresh Pings

Page 3 of 12024

Hello! December

Bismillahhirahmannirrahim...As Salam and greetings to dear readers. Hello! December. Sebelas bulan telah berlalu namun tiada apa-apa perubahan besar pun yang berlaku di dalam kehidupan Mrs. A. Seingat Mrs. A sama sahaja kecuali umur dah bertambah setahun lagi muahhaaaaa.... dari segi blogging sama aje...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog maziah75 maziah75 via MRS.A my blog my stori
1 week ago.

 

Warung roti canai dan kuih muih sarapan pagi, Permatang Saga, Kepala Batas

Warung roti canai dan kuih muih, Permatang Sagapelbagai kuih muihWarung ni terletak di Permatang Saga, Kepala Batas. Nampak macam warung ni sentiasa dikunjungi oleh orang ramai yang tercari-cari sarapan pagi di kawasan sekitar Permatang Saga ni. Banyak kuih muih yang ada disini. Nasi lemak pun ada...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog sedapmakan sedapmakan via MaKaN JiKa SeDaP
1 week ago.

 

Rujukan Contoh Soalan PSEE Penolong Pegawai Penerangan KP29

Tahniah kepada anda yang dipanggil sebagai calon untuk peperiksaan online kemasukan perkhidmatan awam (PSEE) bagi jawatan Penolong Pegawai Penerangan KP29. Anda bertuah kerana antara ramai yang... Dapatkan info penuh pelbagai tips di https://www.ikerjayagraduan.com

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog hasrulhassan hasrulhassan via iKerjaya Graduan
1 week ago.

 

Tony Roma's Merayakan Musim Cuti Dengan Promosi Rib Rib Holiday

Salam sejahtera kepada emua pembaca setia blog makan Mahamahu dan juga rakan-rakan sekalian. Dah musim cuti sekolah ni apa plan korang semua. Kalau nak makan Maha nak ajak korang kita cuba menu terbaru daripada Tony Roma's. Sempena dengan musim cuti sekolah dan juga sambutan Hari Natal nanti mereka...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog mahamahu mahamahu via Maha Mahu Makan
1 week and a day ago.

 

Peserta Giveaway Akhir Tahun 2019

Segmen blogger atau Giveaway Akhir Tahun 2019 telah pun tamat untuk menerima sebarang penyertaan. Terima kasih kepada semua rakan yang telah menyertai giveaway yang saya anjurkan walaupun hadiah disediakan tidaklah seberapa. Giveaway ini diadakan sebagai meraikan ulangtahun perkahwinan saya yang ke-16...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog hasrulhassan hasrulhassan via HASRULHASSAN.COM
1 week and a day ago.

 

Queue Management System ( QMS) for Pejabat Kadi Daerah Johor Bahru

Queue Management System ( QMS) for Pejabat Kadi Daerah Johor Bahru.MCU comprises 3 servicesA Permohonan NikahB Cerai / RujukC Pengambilan sijilTicket and printer for Pejabat Kadi Daerah Johor BahruQueue Management System ( QMS ) with double Display and with 10 keypads / CountersQueue Management System (...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog Arbirage Arbirage via 辛 Arbirage
1 week and a day ago.

 

Malacca Bug Camp 2019-Fun Interactive Learning Experience For Children During Holidays

Have your kids ever seen a dragonfly up close? Or have they seen butterflies dancing gracefully in the air? If not then this is the camp that your children should be joining during this year-end school holidays. Instead of sitting idly at home watching TV or being glued to their smartphone, our little ones...

0Disike this ping 1Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog tekkaus tekkaus via Tekkaus | Lifestyle ⦁ Gadget ⦁ Food ⦁ Travel
1 week and a day ago.

 

The Meaning Of Passion Often Renders Clever Man A Fool By Francois De La Rochefoucauld Fully...

The post The Meaning Of Passion Often Renders Clever Man A Fool By Francois De La Rochefoucauld Fully Explained appeared first on Quotationize.

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog kertoon kertoon via Quotationize
1 week and a day ago.

 

Skippy Peanut Butter Event @ DIY Bites Studio, Setia City Mall

Skippy Peanut Butter Event @ DIY Bites StudioFun times with Skippy Peanut Butter. Yes, that’s exactly what we had during the event held over at DIY Bites Studio, Setia City Mall the other day. If you have not tried out Skippy Peanut Butter before, you have got to try these smooth yummy noms. We were over...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog isaactanjs isaactanjs via Isaactan.net | Events • Food • Tech • Travel
1 week and a day ago.

 

Shopping dan makan-makan di Bukit Bunga, Tanah Merah, Kelantan

gerai-gerai jualan di Bukit Bunga, Tanah Merah KelantanBukit Bunga di daerah Tanah Merah, Kelantan ni, Kalau kita dari negeri-negeri sebelah utara, tempat ni adalah persinggahan terakhir untuk shopping sebelum naik bukit membelah banjaran titiwangsa menuju ke Gerik, Perak. Kebiasaannya, apabila tiba waktu...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog sedapmakan sedapmakan via MaKaN JiKa SeDaP
1 week and 2 days ago.

 

Aina Abdul Satu Kejutan Antara 12 Lagu Layak Ke Anugerah Juara Lagu 34

Debaran dan juga penantian 30 buah lagu yang bersaing pada peringkat separuh akhir Muzik-Muzik 34 telah terjawab. 12 buah lagu telah layak dan terpilih untuk keperingkat Anugerah Juara Lagu yang akhirnya satu lagu bakal dinobatkan sebagai juara. Seperti mana ramalan ramai peminat lagu Anta Permana dan juga...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog mahamahu mahamahu via Dunia Penuh Gosip
1 week and 2 days ago.

 

12 Finalis Anugerah Juara Lagu Ke - 34 (AJL34)

12 Finalis Anugerah Juara Lagu Ke - 34 ( #AJL34 )Akhirnya terjawab sudah tentang lagu mana yang terpilih ke Anugerah Juara Lagu ke - 34. Dari tweet - tweet yang aku baca di Twitter, ramai yang tak puas hati sebab banyak lagu best yang popular tak layak pula ke AJL34. Misalnya lagu Alyah, Adira, Indah...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog missbanu missbanu via DaRi HaTi Miss MuLaN
1 week and 2 days ago.

 

Perkara yang perlu dibuat bila berlaku kebakaran

Teringat satu kes kebakaran lori/treler tak berapa lama dahulu.Mangsa yang terbakar berlari keluar menjauh dari kenderaannya. Malangnya tiada sesiapa pun yang menolong tetapi ramai yang merakam insiden tersebut. Mungkin pengguna jalanraya yang lain bimbang lori tersebut meletup tetapi sangatlah mengharukan...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog ruggedmom2 ruggedmom2 via Ruggedmom.com
1 week and 2 days ago.

 

Oppo F11 Pro Sebagai Hadiah Ulangtahun Perkahwinan ke-16

28 hb November adalah merupakan hari ulantahun perkahwinan saya bersama isteri tercinta. Ia merupakan hari ulangtahun perkahwinan kami yang ke 16 tahun. Banyak dugaan, cerita, kisah, pengalaman suka dan duka telah tercatat dalam sejarah perkahwinan kami. Alhamdulillah, kami sama-sama bahagia bersama 3...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog hasrulhassan hasrulhassan via HASRULHASSAN.COM
1 week and 3 days ago.

 

7 Best Beaches of Borneo To Explore

When wondering what to do in Borneo, most people will think first of the wildlife and nature. However, Borneo is home to some of the best beaches in Malaysia – if not, the best beaches in the far east.Borneo, Earth’s third largest island, divides into three countries. Malaysia’s Sabah and Sarawak make...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog hasrulhassan hasrulhassan via DaAin.Info - Cuti Santai Melancong
1 week and 3 days ago.

 

5 Tempat Beli-Belah Mesti Pergi Seandainya Bercuti ke Sarawak

Sarawak. Negeri terbesar di Malaysia ini juga merupakan syurga kepada salah satu spesies burung unik di dunia iaitu Burung Kenyalang (Hornbills) atau Enggang. Di Sarawak, terdapat 8 spesies burung ini daripada 54 spesies hornbills yang wujud di dunia. Empat spesies iaitu black, oriental-pied, rhinoceros dan...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog hasrulhassan hasrulhassan via DaAin.Info - Cuti Santai Melancong
1 week and 3 days ago.

 

Sinopsis Drama Dia Yang Ku Cinta (Samarinda TV3)

Drama Dia Yang Ku Cinta Lakonan Sharnaaz Ahmad dan Syerinie Myra (TV3)Drama Dia Yang Ku Cinta adalah drama terbaru di slot Samarinda yang mula disiarkan pada 26 November 2019 bagi menggantikan drama Sara Sajeeda yang telah tamat episodnya. Antara pelakon drama Dia Yang Ku Cinta ini adalahSharnaaz...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog missbanu missbanu via DaRi HaTi Miss MuLaN
1 week and 3 days ago.

 

Good Luck Always Brings Merit Quote By Somerset Maugham Explained

The post Good Luck Always Brings Merit Quote By Somerset Maugham Explained appeared first on Quotationize.

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog kertoon kertoon via Quotationize
1 week and 3 days ago.

 

Jakarta Aquarium, Serunya Jelajahi Dunia Bawah Laut Bersama Keluarga

Kota Jakarta yang memiliki sejuta pesona tentunya menawarkan tempat-tempat wisata menarik yang sayang jika tidak dikunjungi. Salah satu wisata apik yang memiliki konsep berbeda berupa wisata bahari yaitu Jakarta Aquarium. Sebelum memutuskan ke tempat ini, kamu sebaiknya mengetahui dahulu hal menarik apa...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog bloggerborneo bloggerborneo via BloggerBorneo.Com
1 week and 3 days ago.

 

Menikmati 10 Obyek Wisata Kota Pontianak dalam Sehari

Obyek Wisata Kota Pontianak Selain memiliki karakteristik unik karena tepat dilintasi oleh garis khatulistiwa, kota yang dijuluki sebagai Negeri Khatulistiwa ini juga memiliki berbagai aneka ragam khasanah khas adat istiadat dan corak budaya dari tiga suku besar yang mendiami, yaitu: Suku Melayu,...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog bloggerborneo bloggerborneo via BloggerBorneo.Com
1 week and 4 days ago.