User Profile: yukmil

Show pings in: English | Malay | All

 

yukmil

Your avatar

Real Name: yuk

Member Since: 25th June 2016



Blogs:

 

User's Pings

Sort By: Date | Popularity

Page 1 of 14

Resepi Kuih Bakar Kemboja Pandan

resepi bingka pandan bijannie resepi bingka panda atau resepi kuih bakar kemboja??urm..bagi admin sama je..kuih bakar ke...kuih bingka ke..kuih kemboja ke...kenapa admin cakap sama??sbb cara2 untuk buat kuih nie lebih kurang sama je..tapi sebab resepi nie admin ambik dari cikgu azlina ina..so nama resepi...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog yukmil yukmil via Resepi Senang
1 day and 22 hours ago.

 

Lambat Dapat Zuriat@Anak,Salah Siapa?

kenapa lambat dapat zuriat @ anak?"Bila hendak bertiga, asyik berdua saja?" "Merancangkah? Tak risau usia makin meningkat?" Kerap kali penulis diasak dengan soalan seperti itu berikutan belum berbadan dua selepas lebih lima tahun berumah tangga.Pasangan mana yang tidak ingin mempunyai cahaya mata sendiri?

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog yukmil yukmil via bydrazlan
3 days and 22 hours ago.

 

Cara Pengambilan St,John's Wart

apakah st.john's wart?St. John’s Wort merupakan sejenis tumbuhan liar di mana pokoknya mempunyai bunga berwarna kuning. Ia telah digunakan sejak berabad lamanya dalam bidang perubatan. Nama botani bagi tumbuhan ini ialah hypericum perforatum yang biasanya dikenali dan dijual di pasaran sebagai...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog yukmil yukmil via YUK'S TROVE
3 days and 22 hours ago.

 

Resepi Oreo Cheese Muffin

resepi cupcakes@muffin Oreo cheeseok hari nie kita belajar buat muffin cheese plak ye..muffin cheese nie sedap makan sejuk2 tau..sosimpan dalam peti sejuk dulu semalaman..baru makan..tanpa membuang masa...ambik kertas dan pen untuk salin resepi oreo cheese muffin nie..resepi oreo cheese...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog yukmil yukmil via Resepi Senang
3 days and 22 hours ago.

 

Koleksi Resepi Azlina Ina

koleksi resepi kek,biskut,cookies,kuih muih dan masakan azlina inaok hari nie admin nak kumpul semua koleksi resepi azlina ina..xde lar semua..tapi resepi yang admin kongsi kat website resepi senang nie..nnti senang lar untuk uols cari resepi azlina ina nie...bagi yang x kenal lagi azlina ina...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog yukmil yukmil via Resepi Senang
1 week ago.

 

Amalkan 10 Tips Gaya Hidup Sihat

Amalan gaya hidup sihat1. Berhenti merokok. Merokok boleh menyumbang kepada pelbagai masalah kesihatan seperti batuk akibat merokok, masalah pernafasan, masalah hati, hipertensi dan kanser. Sukar untuk berhenti? Lakukannya demi orang tersayang kerana perokok pasif juga mengalami kesan yang sama! Berhenti...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog yukmil yukmil via bydrazlan
1 week and 3 days ago.

 

Resepi Apam Beras Gebu

resepi apam beras gebu dan mudahsape pernah makan apam beras..angkat tangan..budak2 zaman sekarang mana kenal dah dengan apam beras nie..budak zaman sekarang kenal brownies..muffin...congo bar..apam mekar pun x kenal...sbb tu skrang nie orang modernkan apam mekar..sekarang nie orang buat apam mekar nutella...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog yukmil yukmil via Resepi Senang
1 week and 3 days ago.

 

Design 81: Set Bakul Set Tilam Baby

set bakul dan set tilam baby design love abstractdesign baru dtg lg..hihiTq kps cstmer yg sentiasa tempah set tilam n bkul dr yuk..Design kali nie agak menarik sbb ada gabungan abstract n love..Biasa kita tngok corak petak2 je kan..Tp design nie ada love….jd mnyerlah ckit.Tmbah2 yuk letak renda...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog yukmil yukmil via YUK'S TROVE
1 week and 3 days ago.

 

Resepi Kerepek Ngaku@Arrowhead

resepi keropok ngaku ranggupsape pernah makan kerepek ngaku mesti tahu betapa sedapnyer kerepek ngaku nie..ranggup..tambah plak dengan rasa lemak2 masin..mmang sedap..tapi ubi ngaku atau arrowhead nie ssah nak jmpa..klau nak dekat2 raya cina..mesti bnyak supermarket yang jual..so..time raya cina uols beli...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog yukmil yukmil via Resepi Senang
2 weeks ago.

 

Tanda-Tanda Anak Autisme

ciri-ciri anak autismeRamai kanak-kanak autisme tidak didiagnosis dengan masalah perkembangan kompleks ini sehingga mereka berusia sekurang-kurangnya empat tahun atau lebih menyebabkan tanda autisme gagal dikenal pasti di peringkat awal.Mengesan autisme seawal mungkin adalah penting kerana kajian...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog yukmil yukmil via bydrazlan
2 weeks and 3 days ago.

 

Resepi Semperit Milo Coklat

resepi biskut semperit milo coklatok hari nie kita belajar biskut semperit plak ye..semperit kali nie semperit moden ye...jgn main-main...sekarang nie kan tengah viral ais kepal milo...so kita pun buat lar semperit milo plak..hihi...mesti sedap kan,,,rasa semperit milo coklat nie..sbb ada rasa coklat milo...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog yukmil yukmil via Resepi Senang
2 weeks and 3 days ago.

 

Resepi Aiskrim Homemade

buat aiskrim sendiri di rumahmusim panas kalau dapat makan aiskrim kan best...sejuk je rasa kan..klau nak beli aiskrim setiap hari boleh bankrupt kan..haha..yelar..harga satu bekas aiskrim boleh tahan mahal jgak..sebekas aiskrim pun dah dekat rm 10 kan..mahal...daripada uols membazir duit beli aiskrim...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog yukmil yukmil via YUK'S TROVE
2 weeks and 3 days ago.

 

Resepi Sotong Sumbat Telor

resepi sotong sumbat telur yang sedaphari nie resepi khas bagi peminat sotong..dah bosan makan sotong masak kicap..sotong celup tepung..ok hari nie kita belajar sotong sumbat telur plak ye...sedap tau resepi sotong sumbat telur nie..rugi klau uols x cuba resepi nie..ok ambik pen dan kertas untuk salin...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog yukmil yukmil via Resepi Senang
3 weeks ago.

 

Penawar Anak Lambat Bercakap

tips supaya anak cepat bercakap1. Baca ayat Surah Taha Ayat 25-28 dan hembus ke dalam mulut anak.2. Boleh juga diamalkan dengan cara sebanyak 21 kali tiap2kali lepas solat subuh, untuk otak cerdas, akal yg sempurna,dan menguatkan daya ingatan.3. Doa dan ikhtiar yang terbaik adalah dari ibu bapanya...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog yukmil yukmil via bydrazlan
3 weeks and 3 days ago.

 

Deign 82: Set Bakul Tilam Baby (reben)

Set tilam baby set bakul bersarungCantik kan design nie..Warna yg lembut sejuk mata memandang..Bg yg suka warna2 lmbut..design nie wajib anda grab..hihiAda kisah dsebalik design nie...Mula2 tu..cstmer tu nak set bkul brsarung shj..Bila dah siap jhit.. Sy pun send lar pic kat cstmer...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog yukmil yukmil via YUK'S TROVE
3 weeks and 3 days ago.

 

Resepi Congo Bar @ Almond Congo Bar Recipe

resepi congo bar almond mudahok kali nie kita belajar buat congo bar yang mudah ye..congo bar nie kita tabur dengan almond...so rasa dia mmang sedap,,senang je nak buat congo bar..klau ikut resepi nie memang senang lar..hihiresepi nie cam biasa lar..ambik daripda azlina ina..klau sape yg kenal azlina ina...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog yukmil yukmil via Resepi Senang
3 weeks and 3 days ago.

 

Petua Merawat Ulser Mulut Lidah

cara merawat ulser mulut dan lidahULSER di bahagian mulut mungkin perkara biasa bagi sesetengah orang. Sesiapa sahaja tidak kira jantina dan umur boleh dijangkiti ulser sama ada di bahagian lidah, dinding dalam mulut atau sekitar tekak.Walaupun ulser boleh diubati dan tidak berlarutan untuk tempoh lama,...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog yukmil yukmil via bydrazlan
4 weeks ago.

 

Resepi Pulut Kuning Senang

resepi pulut kuning yang konfirm akan menjadisape pernah buat pulut kuning mesti tahu betapa susah nyer untuk buat pulut kuning nie..huhu..bila masak pulut kuning nie...macam2 bleh berlaku..pulut x sedap lar..pulut lembik lar..pulut x cantik lar...pulut x berkilat lar..pulut x masak lar..n banyak lagi...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog yukmil yukmil via Resepi Senang
4 weeks and a day ago.

 

Cegah Diabetis @ Kencing Manis Dari Usia Muda

kawal kencing manis sejak dari kecila lagiUmum mengetahui diabetes bukan lagi penyakit yang asing apatah lagi dalam kalangan masyarakat di Malaysia. Menurut data Persekutuan Diabetes Antarabangsa tahun lalu, sekurang-kurangnya 3.3 juta penduduk negara ini menghidap penyakit itudengan kira-kira separuh...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog yukmil yukmil via bydrazlan
1 month ago.

 

Resepi Biskut Semperit Almond

resepi biskut semperit almond@badamok...hari nie kita belajar resepi hipster ckit...resepi nie kira fusion lar...resepi klasik campur resepi modern...kadang2 bosan jgak kan...klau dok asyik makan biskut semperit klasik..biskut semperit susu...so hari nie kita belajar buat..biskut semperit almond plak..baru...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog yukmil yukmil via Resepi Senang
1 month ago.

 

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Next »