User Profile: moscowz

Show pings in: English | Malay | All

 

moscowz

Your avatar

Real Name: zouL

Member Since: 14th February 2014


My name is zouL. Im the founder of website akupunyer.com and SeriusTV


Blogs:

 

User's Pings

Sort By: Date | Popularity

Page 1 of 37

Elak beli 7 produk kosmetik ini yang mengandungi racun berjadual - KKM

Elak beli 7 produk kosmetik ini yang mengandungi racun berjadual - KKM | Bahagian Regulatori Farmasi Negara (NPRA), Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) semalam menggesa orang awam mengelak daripada membeli dan menggunakan tujuh produk-produk kosmetik yang tersenarai kerana dikesan mengandungi racun...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog moscowz moscowz via OH BULETIN - Media Informasi Malaysia
7 hours and 8 minutes ago.

 

'Ya, saya sudah bernikah' - Jamal Abdillah

'Ya, saya sudah bernikah' - Jamal Abdillah | Penyanyi lagenda, Datuk Jamal Abdillah, 58, hari ini mengesahkan bahawa dia sudah melangsungkan pernikahan buat kali keempat, lapor Harian Metro.Terdahulu, dakwaan Jamal Abdillah sudah bernikah tersebar di media sosial dan individu yang memuat naik kenyataan itu...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog moscowz moscowz via OH BULETIN - Media Informasi Malaysia
3 days and 22 hours ago.

 

'Saya belum sedia berbaju labuh' - Isteri Hafiz Hamidun

'Saya belum sedia berbaju labuh' - Isteri Hafiz Hamidun | Keluhan serta luahan rasa terkilan isteri Hafiz Hamidun iaitu Joy Revfa terhadap komen netizen yang mempertikaikan gaya pemakaian dan seyumannya yang didakwa mampu menimbulkan nafsu lelaki telah viral sejak beberapa hari lepas.Berbicara mengenai isu...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog moscowz moscowz via OH BULETIN - Media Informasi Malaysia
4 days and 8 hours ago.

 

'Aku saja test nak pinjam RM1,000, tak sangka sahabat lama itu satu-satunya manusia yang sudi bantu'

'Aku saja test nak pinjam RM1,000, tak sangka sahabat lama itu satu-satunya manusia yang sudi bantu' | Terkesan betul baca perbualan dua sahabat ini. Status dan gambar yang dimuat naik oleh Reza Shahrill Mahadi ini benar-benar menunjukkan siapa sahabat yang sudi tampil membantu ketika dia dilanda...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog moscowz moscowz via OH BULETIN - Media Informasi Malaysia
4 days and 11 hours ago.

 

Bahana 'Fidget Spinner' Yang Mungkin Tidak Diketahui Umum

Bahana 'Fidget Spinner' Yang Mungkin Tidak Diketahui Umum | Seorang ibu di Texas, Amerika Syarikat berdepan detik cemas selepas anak perempuanya berusia 10 tahun hampir maut tercekik gajet 'fidget spinner' dan terpaksa menjalani pembedahan untuk mengeluarkanya, lapor CNN.Kelly Rose Jonies melalui...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog moscowz moscowz via OH BULETIN - Media Informasi Malaysia
5 days ago.

 

'Dia Sepak Kepala Saya Sebab Saya Kejut Dia Bangun Solat Hari Raya' - Isteri

'Dia Sepak Kepala Saya Sebab Saya Kejut Dia Bangun Solat Hari Raya' - Isteri | Saya seorang single mummy berumur 22 Tahun. Saya ada seorang anak, umur 2 tahun. Saya diceraikan pada raya pertama tahun lepas.Puncanya, kami bergaduh pada masa 1st raya tu, sebab saya saya kejut dia bangun pergi sembahyang hari...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog moscowz moscowz via OH BULETIN - Media Informasi Malaysia
5 days ago.

 

Ramai Terkedu Tengok Ustaz Munif 'Hip-Hop' dalam Konsert Akhir Gema Gegarvaganza

Ramai Terkedu Tengok Ustaz Munif 'Hip-Hop' dalam Konsert Akhir Gema Gegarvaganza | Semalam berlangsungnya konsert akhir Gema Gegarvaganza dimana kumpulan UNIC muncul Juara. Manakala kumpulan Hijjaz pula dapat tempat ke-2.UNIC telah memberi persembahan yang mantap sehinggakan Datuk Siti Nurhaliza tidak tahan...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog moscowz moscowz via OH BULETIN - Media Informasi Malaysia
5 days and 3 hours ago.

 

Shahir AF8 Nekad Kahwini Erra Fazira Secepat Mungkin

Shahir AF 8 Nekad Kahwini Erra Fazira | Penyanyi yang juga juara Akademi Fantasia musim ke-8, Shahir Zawawi mengakui dia dan bintang terkenal, Erra Fazira kini berkawan rapat.Bahkan jejaka berusia 29 tahun ini juga bersedia untuk menamatkan zaman bujangnya secepat mungkin."Apa yang boleh saya katakan saya...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog moscowz moscowz via OH BULETIN - Media Informasi Malaysia
5 days and 8 hours ago.

 

Isteri Ada Skandal Punca Inspektor Tembak Sampai Mati

Punca Inspektor Polis Tembak Isteri Sampai Mati Dikenalpasti | Susulan kes seorang anggota polis berpangkat Inspektor yang menembak mati isterinya di Kampung Kakai, Serian, Sarawak, pada jam 3.15 petang tadi telah ditahan oleh polis di pasar raya di Matang Jaya, Matang, Kuching, Sarawak malam ini.Mangsa...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog moscowz moscowz via OH BULETIN - Media Informasi Malaysia
5 days and 8 hours ago.

 

Islam Larang Suami `Pancut Luar’ Tanpa Sebab Munasabah

Islam Larang Suami `Pancut Luar’ Tanpa Sebab Munasabah | Islam melarang umatnya melakukan pencegahan kehamilan termasuk mengeluarkan air mani di luar rahim tanpa sebab munasabah kerana perbuatan itu akan mengurangkan bilangan umat Islam.Mufti Perlis, Prof. Madya Datuk Dr. Mohd. Asri Zainul Abidin berkata,...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog moscowz moscowz via OH BULETIN - Media Informasi Malaysia
5 days and 10 hours ago.

 

'Bergembiralah, anda tidak tahu berapa lama lagi masa anda yang tinggal' - status terakhir sebelum...

'Bergembiralah, anda tidak tahu berapa lama lagi masa anda yang tinggal' - status terakhir sebelum ditembak suami (Inspektor) | Polis berjaya menahan seorang lelaki yang juga anggota polis di depan sebuah pasar raya di Matang Jaya malam tadi, yang melarikan diri selepas menembak mati isterinya yang hamil...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog moscowz moscowz via OH BULETIN - Media Informasi Malaysia
5 days and 11 hours ago.

 

'Suami hanya bertahan 5 minit je.. Itu buatkan saya teringat pada Ex dulu...'

'Suami hanya bertahan 5 minit je.. Itu buatkan saya teringat pada Ex dulu...' | Nama aku Yaya..umur aku awal 20an, zaman sebelum aku kahwin penuh dgn noda dan dosa. Aku mengenali seks seusia 14tahun. Bertukar2 pasangan sehingga aku berumur 17tahun. Umur 18tahun aku dah mula hijrah sbb suasana kawan2 yg...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog moscowz moscowz via OH BULETIN - Media Informasi Malaysia
6 days and 6 hours ago.

 

'Mana datangnya kain putih tu?'

"Mana datangnya kain putih tu?" | Orang tua-tua dulu selalu berpesan, jangan bergurau bila berada di hutan atau tempat-tempat yang kita tidak tahu sama ada tempat itu keras dan sebagainya. Kerana bimbang dek keceluparan mulut itu akan membinasakan diri.Ceritanya, tiga sahabat ini dalam perjalanan ke...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog moscowz moscowz via OH BULETIN - Media Informasi Malaysia
6 days and 7 hours ago.

 

Live Streaming Final Piala FA Kedah vs Pahang

Live Streaming Final Piala FA Kedah vs Pahang | Malam ini kita disajikan dengan perlawanan akhir Piala FA antara pasukan Kedah FC menentang Pahang FC yang bermula pada jam 9 malam tadi.Siarang langsung piala FA Final antara Kedah vs Pahang boleh didapati di bawah.

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog moscowz moscowz via OH BULETIN - Media Informasi Malaysia
6 days and 23 hours ago.

 

Bapa R0gol Anak Perempuan Sendiri Selama 20 Tahun, Dipenjara 12 Tahun

Bapa R0gol Anak Perempuan Sendiri Selama 20 Tahun, Dipenjara 12 Tahun | Seorang bapa yang merogol anaknya selama 20 tahun akhirnya dijatuhkan hukuman penjara selepas mangsa secara sembunyi merakam lelaki itu berbangga dengan jenayah yang dilakukannya itu pada hari Krismas, lapor Daily Mail.Raymond Prescoot,...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog moscowz moscowz via OH BULETIN - Media Informasi Malaysia
1 week ago.

 

Good Meowning Di Sihir Seseorang, Pelanggan Dewasa Nampak Tutup, Anak Nampak Lain

Good MeowningDi Sihir Seseorang, Pelanggan Dewasa Nampak Tutup, Anak Nampak Lain | Tadi sambil drive, sambil memikirkan tentang hal Good Meowning Cafe sampai terlanggar kereta orang. Dengan tak ada collection cafe, melayang pula RM450. Hari ini, dari pagi sampai jam 12.40 tengah hari, langsung tiada...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog moscowz moscowz via OH BULETIN - Media Informasi Malaysia
1 week ago.

 

Jangan Ciplak 'Barbershop' Saya, Carilah Idea Sendiri - Joe Flizzow

"Jangan Ciplak 'Barbershop' Saya, Carilah Idea Sendiri" - Joe Flizzow | Kata Joe, 38, dia terkilan sejak kedai gunting rambutnya iaitu Joe's Barbershop diperkenalkan pada 2014, semakin ramai pengusaha barbershop lain mula menciplak identiti dan konsep kedai yang dia ketengahkan sekali gus mengelirukan...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog moscowz moscowz via OH BULETIN - Media Informasi Malaysia
1 week and a day ago.

 

'Maaf ustazah, saya hanya mampu sediakan duit belanja harian anak-anak ke sekolah' - Ibu Huda

'Maaf ustazah, saya hanya mampu sediakan duit belanja harian anak-anak ke sekolah' - Ibu Huda |ADIK HUDA HADIAH HARI GURU DUIT TABUNG RM0.70 SENAssalamualaikum dan selamat petang semua yang menanti wajah adik Huda. Yang mesej saya supaya saya selfie dengan adik Huda, hari ini saya kotakan janji saya...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog moscowz moscowz via OH BULETIN - Media Informasi Malaysia
1 week and a day ago.

 

'20 Minit Selepas Dibedah dan Bayi Selamat Dikeluarkan, Si Ibu Meninggal Dunia'

'20 Minit Selepas Dibedah dan Bayi Selamat Dikeluarkan, Si Ibu Meninggal Dunia' | Saya dulu main order saja nak anak 11 orang dari isteri saya. Kononnya nak cukupkan kuota satu pasukan bola sepak bila semua dah besar nanti. Tetapi bila dah tengok sendiri kesusahan isteri menjaga anak dan berhadapan dengan...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog moscowz moscowz via OH BULETIN - Media Informasi Malaysia
1 week and 2 days ago.

 

'Sepanjang aku jadi Driver Uber, inilah pengalaman yang paling manis'

'Sepanjang aku jadi Driver Uber, inilah pengalaman yang paling manis' | Sesuatu aku nak kongsi dengan rakan-rakan driver semua. Sejak dari awal tahun lalu aku jadi driver, belum pernah sekali pun aku ada masalah dengan mana-mana rider (pelanggan). Maki hamun, jauh sekali. Mengeluh kerana tambang rendah pun...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog moscowz moscowz via OH BULETIN - Media Informasi Malaysia
1 week and 2 days ago.

 

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Next »