User Profile: haffizuliskandar

Show pings in: English | Malay | All

 

haffizuliskandar

Your avatar

Real Name: ceritaejoy

Member Since: 18th December 2014



Blogs:

 

User's Pings

Sort By: Date | Popularity

Page 1 of 6

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via DuaPulohSens
19 hours and 32 minutes ago.

 

Resepi mangga susu istimewa

Sumber : googleResepi mangga susu istimewa| Siapa yang suka minum air mangga susu dekat sini? Ahha! Pasti ramai yang suka kan? Lebih-lebih lagi jika dapat minum dalam cuaca panas. Sememangnya sangat sempurna! Ok! Tahukah korang yang nak buat air mangga susu ni tersangatlah senang! Semudah ABC! Tak percaya?

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via DuaPulohSens
20 hours and 24 minutes ago.

 

Resepi ayam goreng ala ala KFC

Resepi ayam goreng ala ala KFC | Siapa suka makan ayam KFC? Kami di antara ribuan peminat ayam KFC. Boleh dikatakan setiap minggu akan ada bucket KFC diatas meja kami. Disebabkan kami suka makan ayam ni, hari ini,kami ingin kongsikan dengan pembaca semua, resepi mudah ayam goreng ala ala KFC. Lepas ni,...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via DuaPulohSens
20 hours and 47 minutes ago.

 

Cara paling mudah buat daging burger homemade.

Cara paling mudah buat daging burger homemade | Mungkin ramai yang tidak tahu ada cara yang paling mudah untuk buat daging burger. Mungkin ada di antara anak-anak kita yang suka makan daging burger. Tapi kalau setiap hari nak beli, ianya mungkin beri kesan pada kewangan kan? Jadi apa kata kita buat sendiri...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via DuaPulohSens
21 hours and 28 minutes ago.

 

Bila dia dah mula kenal apa itu hantu

Bila dia dah mula kenal apa itu hantu | Aduh! Siapa yang aku maksudkan ni? Tak lain dan tak bukan, beliau adalah anak kedua aku. adeh! Ceritanya, biasalah dekat TV, kan ada drama-drama melayu. Drama melayu ni pulak, kalau tiada babak hantu, memang tak sah jadinya. Nak dijadikan cerita, anak sulung aku ni...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via Ceritaejoy
22 hours and a minute ago.

 

Cara menangani sakit jantung ketika seorang diri

Cara menangani sakit jantung ketika seorang diri | Dalam zaman serba moden ni, penyakit pembunuh no 1 negara ini tidak hanya di hidapi oleh mereka yang berusia sahaja. Ini dibuktikan dengan banyak kematian yang melibatkan sakit jantung dengan mereka yang berusia lebih muda. Hari ini kami cuba untuk...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via DuaPulohSens
1 day ago.

 

Tahniah! Sari yanti kini milik Jep sepahtu!

Tahniah! Sari yanti kini milik Jep sepahtu! | Wah. Nampaknya senyap-senyap je ye sari yanti dan jep sepahtu mendirikan rumah tangga. Angin tiada ribut tiada, tup tup bernikah. Ramai juga sebenarnya yang meluahkan rasa terperanjat mereka bilamana mendapat perkabaran pernikahan ini. Tambahan pula, lansung...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via DuaPulohSens
1 day and an hour ago.

 

Tahniah jepsepahtu sari yanti!

Tahniah jepsepahtu sari yanti! | Assalamualaikum dan salam sejahtera. Alhamdulilah, masih diberi kesempatan untuk menulis lagi di blog ceritaejoy. Semangat untuk menulis itu masih ada walaupun akaun adsense telah di banned tempoh hari. Aduh, peritnya rasa, tapi apakan daya, benda dah jadi. Apa pun,...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via Ceritaejoy
1 day and 4 hours ago.

 

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via DuaPulohSens
3 days and 20 hours ago.

 

Eagle ranch resort Port Dickson review.

Eagle ranch resort Port Dickson review | Alhamdulilah, baru ada kesempatan untuk kongsikan percutian aku selama 2 hari 1 malam di Eagle ranch resort Port Dickson. Sebelum itu, dah baca cerita mengenai Akaun adsense aku di banned? Mungkin ada hikmah dan sememangnya ianya menjadi 1 pengalaman paling berharga...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via Ceritaejoy
3 days and 22 hours ago.

 

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via DuaPulohSens
4 days and 4 hours ago.

 

Your google adsense account has been banned!

Your google adsense account has been banned! | Assalamualaikum dan salam sejahtera. Mulanya macam tak mahu menulis mengenai ini, tapi bila difikirkan semula, apa salahnya kita berkongsi pengalaman kita dengan yang lain supaya mereka tidak mengalami nasib yang sama. Betul tak? Oklah. Jika ada yang perasan,...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via Ceritaejoy
4 days and 4 hours ago.

 

Kalau dah bukan rezeki.

Kalau dah bukan rezeki | Kalau nak bercerita pasal skop rezeki ni memang luas. Kalau dah nama bukan rezeki kita, makanan yang dah masuk mulut pun boleh keluar semula. Hari ini aku nak kongsikan sedikit mengenai rezeki dekat blog ceritaejoy ni. Alhamdulilah, aku masih dapat menulis lagi selepas 5 hari...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via Ceritaejoy
5 days and 4 hours ago.

 

Remaja dalam praktikal di temui mati dalam ladang kelapa sawit

Kota Tinggi: Penuntut Universiti Teknologi Mara (UiTM) Jasin, Melaka, yang sedang menjalani latihan praktikal di Ladang Teluk Sengat di sini, ditemui mati dalam kawasan ladang itu dengan satu kesan tikaman di bahagian belakang badannya, petang semalam.Mayat Muhammad Azim Nazri Samsuddin, 21, ditemui...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via DuaPulohSens
6 days and 5 hours ago.

 

Kongsi gelap warga nepal di tahan pihak polis!

BUKIT MERTAJAM: Polis menahan 11 geng kongsi gelap warga Nepal dikenali 'Penang Young Star' yang terbabit dalam pelbagai kes jenayah peras ugut warga asing dalam serbuan di Juru dan Taman Perwira di sini, awal pagi tadi.Dalam serbuan berasingan pada jam 12.30 pagi itu, polis turut menahan seorang...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via DuaPulohSens
1 week and 3 days ago.

 

Kanak kanak nyaris maut terkunci di dalam kereta!

NILAI - Sepasukan anggota bomba bertindak pantas menyelamatkan seorang kanak-kanak lelaki berusia dua tahun daripada lemas akibat terperangkap dalam kereta milik bapanya di garaj sebuah rumah teres satu tingkat di Bandar Enstek di sini hari ini.Dalam kejadian kira-kira pukul 12 tengah hari itu, anggota...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via DuaPulohSens
1 week and 3 days ago.

 

Kroni sana sini.

Kroni sana sini | Assalamualaikum dan salam sejahtera. Alhamdulilah, masih berkesempatan untuk menulis di sini, di blog ceritaejoy. Sehari dua ni memang sakit kepala sikit sebab nak setting blog baru. Yang sebenarnya aku masih lagi bereksprimen dalam pelbagai niche. Jadi macam-macam blog yang muncul.

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via Ceritaejoy
1 week and 4 days ago.

 

Pembunuh Jong Nam ditemui mati!

SEOUL: Dua wanita disyaki pembunuh abang tiri pemimpin Korea Utara, Kim Jong-Un didakwa ditemui mati, menurut laporan ketua biro ABC News, Joohee Cho, di sini.Rakaman kamera litar tertutup CCTV turut menunjukkan salah seorang pembunuh di lokasi kejadian di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (klia2)...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via DuaPulohSens
1 week and 4 days ago.

 

Kronologi kes pembunuhan Kim Jong Nam!

Abang tiri pemimpin Korea Utara Kim Jong-un, Kim Jong-nam Isnin lalu maut di Lapangan terbang Antarabangsa Kuala Lumpur KLIA dipercayai di racun.Polis mengatakan Jong-nam, 45 tahun, ketika itu ingin menaiki pesawat penerbangan pukul 10.00 menuju Macau, Hong Kong, tempat pengasingan dia di luar...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via DuaPulohSens
1 week and 4 days ago.

 

1 2 3 4 5 6 Next »