User Profile: hannyabdullah

Show pings in: English | Malay | All

 

hannyabdullah

 

User's Pings

Sort By: Date | Popularity

Page 4 of 4

IFTAR - CHURPOUT BUKA PUASA DI RESTAURANT BIJAN

Assalamualaikum,Baru hari ini saya berkesempatan nak buat entry berbuka puasa di Restaurant Bijan yang saya pergi pada hari Sabtu yang lepas.Terlalu banyak pulak drama yang harus diselesaikan dan membuat tart-tart yang ditempah. Aduh serabuh sungguh otak akak.#ChurpoutbukapuasaSempat berposing depan...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog hannyabdullah hannyabdullah via Diary Mama
30th July 2013 12:19am

 

Ramadhan Kali Ini Benar-benar Mengusik Jiwa Keibuanku

Assalamualaikum...Entry kali ini saya membahasakan disaya sebagai "aku". Walau kedengaran kasar tapi menyedapkan penulisan ini.Ramadhan kali ini betul-betul mengguris menghiris dan memilukan jiwa keibuan ku. Masuk tahun ni dah 5 tahun aku tidak dapat bersama menyambut Rhamadhan bersama-sama kedua anak...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog hannyabdullah hannyabdullah via Diary Mama
29th July 2013 1:17am

 

NESCAFE DOLCE GUSTO krups - AKHIRNYA MILIKKU

Alhamdulillah , akhirnya Nescafe Dolce Gusto - Krupsini menjadi milik aku juga.IDAMANKU AKHIRNYA KINI MENJADI MILIKKU,,,YESSSSThanks kepada yang memberi pemberian ini. Saya yang terlalu addicted dengan kopi memang barang-barang sebegini menjadi salah satu idaman kalbu..hehehe.BARU DITERIMA TADILepas...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog hannyabdullah hannyabdullah via Diary Mama
25th July 2013 10:34pm

 

JUADAH BERBUKA - CREAM CARAMEL

Juadah Berbuka untuk hari ini saya nak buat Cream caramel. Jimat duit bila buat sendiri ni , selalu sangat ke Pasar Ramadhan pun tak bagus jugak , selalu sampai aje ke Pasar Ramadhan pasti macam-macam yang kita nak.Sekali sekala jom kita memasak sendiri kuih-kuih atau makanan yang kita terasa nak makan.

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog hannyabdullah hannyabdullah via Diary Mama
24th July 2013 7:21pm

 

BERKONGSI CERITA - EMPUNYA SUARA AZAN

Subhanallah..merdu dan sayup hati mendengan suara Azan yang disampaikan oleh nya.Teringat ketika berada di Tanah Suci Makkah dahulu, sayup-sayup kedengaran suaranya membuatkan kita tenang setenangnya.Inilah hamba Allah yang memanggil-manggil kita mengerjakan solat sewaktu di Masjidil Haram. ...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog hannyabdullah hannyabdullah via Diary Mama
24th July 2013 4:32pm

 

Wordless Wednesday - Seperti Dia (ost Ramadan Yg Hilang TV3)

#WordlessWednesday , Hanya Dengar Lagu Ini "Amylea - Seperti Dia (ost Ramadan Yg Hilang TV3)"

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog hannyabdullah hannyabdullah via Diary Mama
24th July 2013 12:35am

 

TART NENAS GEBU - IDAMAN KALBU

Tart Nenas merupakan kuih kegemaran saya dan Aeysha. Setiap kali menyambut Hari Raya saya pasti mencari Tart Nenas.Tapi nak mencari yang betul-betul menepati kesukaan saya memang susah. Ada yang inti nenas dia kurang dan ada yang rasa kering sangat. Doh yang tak menepati rasa saya dan ada yang terlebih...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog hannyabdullah hannyabdullah via Diary Mama
22nd July 2013 9:44pm

 

Save22 - Bershoppinglah Dengan Bijak

Baru dua tiga hari yang lepas saya bershopping dengan anak, pergi ke Mines Shopping Centre. Masa di rumah bermacam-macam dalam kepala ni saya nak beli untuk hari raya nanti. Bermakna saya kena cari baju dan kasut untuk saya dan anak.Sampai disana dalam pukul 1 tengahari. Dari satu kedai...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog hannyabdullah hannyabdullah via Diary Mama
22nd July 2013 6:38pm

 

Saya Seorang Nenek

Sebenarnya ini bukanlah pertama kali saya mempunyai cucu. Masuk ni dah 9 orang dah. Wahhh tak sangka masa berlalu begitu pantas, pejam celik pejam celik saya dah mempunyai cucu dan saya seorang nenek.Janggal sungguh nenek dukung cucu..maklumlah dah lama tak dukung babyKesemua cucu-cucu ni sebenarnya anak...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog hannyabdullah hannyabdullah via Diary Mama
21st July 2013 2:43pm