Tag: 'tips'

Show pings in: English | Malay | All

 

 

Pings Tagged 'tips'

Sort By: Date | Popularity

Page 5 of 65

Buffet Ramadhan 2018 @ BGR Restaurant, Bangi Golf Resort

This Ramadhan, Bangi Golf Resort (BGR) Restaurant is set to charm guests with their signature Buffet Ramadhan from 19 May 2018 to 13 June 2018. BGR Restaurant is HALAL certified by JAKIM and is one... {{ Visit http://www.sinfully-delicious.net to continue reading this sinfully interesting entry! }}

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog tokyotenshi tokyotenshi via Sinfully Delicious
6 months and 2 weeks ago.

 

“Juadah Warisan” Ramadhan Buffet 2018 @ Pacific Regency Hotel Suites KL

This year, Soi 23 Restaurant at Pacific Regency Hotel Suites is offering ‘Juadah Warisan’ Ramadhan Buffet from 19th May 2018 until 13th June 2018 serving authentic Malay food inspired by their... {{ Visit http://www.sinfully-delicious.net to continue reading this sinfully interesting entry! }}

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog tokyotenshi tokyotenshi via Sinfully Delicious
6 months and 2 weeks ago.

 

“Dari Dapur Bondaku” Ramadhan Buffet 2018 @ WEIL Hotel Ipoh

WEIL hotel Ipoh has chosen the theme "Dari Dapur Bondaku" (A taste from mother's kitchen) for this year's Ramadhan buffet spread at TIFFIN Restaurant. Diners will be able to enjoy not only the... {{ Visit http://www.sinfully-delicious.net to continue reading this sinfully interesting entry! }}

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog tokyotenshi tokyotenshi via Sinfully Delicious
6 months and 3 weeks ago.

 

“Juadah Silka” Ramadhan Buffet 2018 @ Curvz Cafe, Silka Cheras Hotel

Silka Cheras and other branches of Silka Hotels Malaysia are having a sumptuous spread of culinary delights this Ramadhan with 'Juadah Silka buffet dinner'. From 17 May until mid-June 2018, urbanites... {{ Visit http://www.sinfully-delicious.net to continue reading this sinfully interesting entry! }}

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog tokyotenshi tokyotenshi via Sinfully Delicious
6 months and 3 weeks ago.

 

Sajian Selera Desa Ramadhan Buffet 2018 @ Pullman Kuala Lumpur Bangsar

This Ramadhan, Pullman Kuala Lumpur Bangsar is delighted to once again host a feast of local and international cuisine especially for its Sajian Selera Desa Dinner Buffet at LINK-All Day Dining... {{ Visit http://www.sinfully-delicious.net to continue reading this sinfully interesting entry! }}

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog tokyotenshi tokyotenshi via Sinfully Delicious
6 months and 3 weeks ago.

 

Lambat Dapat Zuriat@Anak,Salah Siapa?

kenapa lambat dapat zuriat @ anak?"Bila hendak bertiga, asyik berdua saja?" "Merancangkah? Tak risau usia makin meningkat?" Kerap kali penulis diasak dengan soalan seperti itu berikutan belum berbadan dua selepas lebih lima tahun berumah tangga.Pasangan mana yang tidak ingin mempunyai cahaya mata sendiri?

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog yukmil yukmil via bydrazlan
6 months and 3 weeks ago.

 

Petua : Mengurangkan atau Menghilangkan Dengkuran

AssalamualaikumSebelum tu zati nak tanya, siapa tidur berdengkur? Hahaha mengaku je lah.. Zati kadang-kadang je dengkur , kalau terlampau letih sangat seharian buat kerja, hah malam tidur memang berdengkur lah jawap nya. Tapi husband zati hari-hari dengkur hehe. Elok juga sebenarnya dengkur ni. Sebab kita...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog Izatie Izatie via Nur Izatie
6 months and 3 weeks ago.

 

Amalkan 10 Tips Gaya Hidup Sihat

Amalan gaya hidup sihat1. Berhenti merokok. Merokok boleh menyumbang kepada pelbagai masalah kesihatan seperti batuk akibat merokok, masalah pernafasan, masalah hati, hipertensi dan kanser. Sukar untuk berhenti? Lakukannya demi orang tersayang kerana perokok pasif juga mengalami kesan yang sama! Berhenti...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog yukmil yukmil via bydrazlan
6 months and 4 weeks ago.

 

‘Selera Muhibbah’ Ramadhan Buffet 2018 @ TPC Kuala Lumpur

TPC Kuala Lumpur's Selera Muhibbah leading chefs are Chef Abu Zaren bin Bakri, Chef Abdul Aziz bin Abdul Rahman and Chef Azmin bin Mohamed Burhan. They will be presenting authentic traditional dishes... {{ Visit http://www.sinfully-delicious.net to continue reading this sinfully interesting entry! }}

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog tokyotenshi tokyotenshi via Sinfully Delicious
7 months and a week ago.

 

Rahsia doa makbul

Helmi Rahman: Nak tahu macam mana salah satu cara supaya doa-doa kita, yang luar biasa banyak, Allah kabulkan? TULIS Ya ditulis. . Ustaz Yusuf Mansur

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog azam97rm azam97rm via Man Jadda Wajada
7 months and a week ago.

 

Penawar Anak Lambat Bercakap

tips supaya anak cepat bercakap1. Baca ayat Surah Taha Ayat 25-28 dan hembus ke dalam mulut anak.2. Boleh juga diamalkan dengan cara sebanyak 21 kali tiap2kali lepas solat subuh, untuk otak cerdas, akal yg sempurna,dan menguatkan daya ingatan.3. Doa dan ikhtiar yang terbaik adalah dari ibu bapanya...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog yukmil yukmil via bydrazlan
7 months and a week ago.

 

Phone Interview Tips – How to Prepare for a Phone Interview

PHONE INTERVIEW TIPS HOW TO PREPARE FOR A PHONE INTERVIEW Get your brand new, impressive, Top Notch Resume here: https://topnotchresume.lindaraynier.com/signup Get private career coaching from Linda here: http://www.lindaraynier.com/standoutgethired ________________...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog lankapo lankapo via Portal Info Kerjaya
7 months and 2 weeks ago.

 

Petua Merawat Ulser Mulut Lidah

cara merawat ulser mulut dan lidahULSER di bahagian mulut mungkin perkara biasa bagi sesetengah orang. Sesiapa sahaja tidak kira jantina dan umur boleh dijangkiti ulser sama ada di bahagian lidah, dinding dalam mulut atau sekitar tekak.Walaupun ulser boleh diubati dan tidak berlarutan untuk tempoh lama,...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog yukmil yukmil via bydrazlan
7 months and 2 weeks ago.

 

Ubah nasib dengan sedekah

*MERUBAH TAKDIR* SUATU HARI, MALAIKAT MAUT MENDATANGI NABI IBRAHIM A.S, LALU BERTANYA : *MALAIKAT :* “SIAPA ANAK MUDA YANG TADI MENDATANGIMU WAHAI IBRAHIM ? *NABI

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog azam97rm azam97rm via Man Jadda Wajada
7 months and 2 weeks ago.

 

Nak Photobook Percuma?

Kali terakhir saya mencetak gambar yang diambil menggunakan peranti elektronik seperti kamera digital dan telefon pintar adalah kira-kira 5 atau 6 tahun yang lepas. Bila storan dalaman pada telefon pintar serta komputer peribadi bertambah besar, keperluan untuk mencetak gambar semakin berkurangan. ...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog mdanif mdanif via BEAM
7 months and 3 weeks ago.

 

Selamat Tinggal Shout Box a.k.a Chat Box

As Salam and greetings to dear readers.Selamat Tinggal Shout Box a.k.a Chat Box.Today Mrs. A memutuskan untuk mengucapkan selamat tinggal kepada shout box a.k.a Chat box Mrs. A. Actually dah lama Mrs. A nak ucapkan selamat tinggal drafnya pun dah lama tapi terasa sedikit bimbang kalau ada blogger yang hanya...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog maziah75 maziah75 via MRS.A my blog my stori
7 months and 3 weeks ago.

 

Jom Sedekah Subuh

AMALAN SEDEKAH SUBUH,MUDAHKAN SEGALA URUSAN REZEKI JADI MELIMPAH RUAH. Amalan mulia ini dapat melipat gandakan lagi pahala dan diberi ganjaran yang besar oleh Allah. Salah satu cara dan waktu terbaik untuk bersedekah adalah melalui kaedah ‘Sedekah Subuh’. Sedekah subuh ialah sedekah yang diberikan...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog azam97rm azam97rm via Blog Cikgu Mummy
7 months and 4 weeks ago.

 

Doa bebas hutang

Satu doa yang sangat sesuai diamalkan oleh semua khususnya sewaktu tengelam dalam hutang dan sangat sukar pula untuk mampu membayarnya. اللَّهُمَّ اكْفِني بِحَلالِكَ عَنْ حَرَامِكَ،

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog azam97rm azam97rm via Man Jadda Wajada
8 months and 2 weeks ago.

 

Cari homestay di Kuala Lumpur

Jalan jalan cari makan. Tapi ke KL jalan jalan nak cari apa. Selalunya KL orang jalan jalan nak shopping. Bila dah penat shopping baru cari

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog azam97rm azam97rm via Man Jadda Wajada
8 months and 2 weeks ago.

 

Cara save duit berniaga

Banyak orang claim dia bisnes. Tapi bila hujung bulan dia tak tau duit pegi mana. Kita bole claim banyak jualan. Tapi bila ditanya untung bersih

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog azam97rm azam97rm via Man Jadda Wajada
8 months and 4 weeks ago.