User Profile: jmbelog

Show pings in: English | Malay | All

 

jmbelog

 

User's Pings

Sort By: Date | Popularity

Page 7 of 9

Tulisan Ust Yusuf Mansur Yang Menampar Ribuan Orang Tentang KIAMAT SUDAH DEKAT

Tulisan Ust Yusuf Mansur Yang Menampar Ribuan Orang Tentang "KIAMAT SUDAH DEKAT""Suatu tanda bahwa hari kebangkitan akan tiba sebentar lagi"5:00 pagi kita bangun bersiap solat subuh, kemudian kita bersiap-siap pula ke tempat kerja, sampai office pukul 8:00 pagi, hari masih gelap.Mungkin kita anggap hari ini...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog jmbelog jmbelog via #JMBELOG
20th November 2016 9:18am

 

SURAH AN-NAHL AYAT 50 DAN 51

Allah berfirman. Mereka takut kpd Tuhan yg berkuasa di atas mereka dan melaksanakan apa yg diperintahkan kpd mereka. Dan Allah berfirman, "Janganlah kamu menyembah dua tuhan; hanyalah Dia Tuhan Yang Maha Esa. Maka hendaklah kepada Ku saja kamu takut." AYAT 50 DAN 51 SURAH KE 16 AN-NAHL.

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog jmbelog jmbelog via #JMBELOG
20th November 2016 8:22am

 

Kenali Personaliti Seseorang Menerusi Tulisan Tangan

Kenali Personaliti Seseorang Menerusi Tulisan TanganAdakah korang seorang peramah, pemalu atau kedua-duanya? Mungkin juga korang yang sombong, atau mungkin juga korang seorang yang mempunyai kecenderungan untuk selalu berbohong?Kesemua ciri-ciri itu tadi mungkin boleh dikesan daripada cara penulisan tangan...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog jmbelog jmbelog via #JMBELOG
19th November 2016 4:30pm

 

BACKLINK 1

NOOR MAIZANSHAHIDA DZULKAFLIEECA SHYAACIK ONIE_CHANABAM KIEMASAINATHIRAH ANUARAYUNIE RAMLIUNNI ANJEBELOGS JMInfo klik sini

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog jmbelog jmbelog via #JMBELOG
19th November 2016 4:12pm

 

Takkan pernah jemu

LetihTapi takkan pernah jemuKau segalanya bagi kuWalau apa dugaan rintangan ku kan sentiasa bersama muBiar kematian saja yang memisahkan kita@_-

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog jmbelog jmbelog via #JMBELOG
19th November 2016 3:38pm

 

Keputusan Rasmi Pemenang Anugerah Skrin ASK 2016 TV3

Keputusan rasmi senarai pemenang Anugerah Skrin ASK 2016 TV3. Malam kemuncak ASK menobatkan penerbit, pengarah drama dan filem tanah air dibawah kelolaan Media Prima kini bersiaran secara langsung bertempat di PICC Putrajaya bermula pada jam 9.00 malam Jumaat. Siaran secara langsung turut disiarkan menerusi...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog jmbelog jmbelog via #JMBELOG
19th November 2016 10:42am

 

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog jmbelog jmbelog via #JMBELOG
18th November 2016 5:50pm

 

Apabila anda mengalami sakit, janganlah cepat-cepat ke doktor.

Apabila anda mengalami sakit, janganlah cepat-cepat ke doktor. Semua arahannya memang ada di telapak tangan. Dengan mencari titik organ yang sakit di telapak tangan dan kerjakan penyembuhan sendiri.Caranya:Tekan titik organ mana yang sakit didalam tubuh dengan ibu jari, selama 5 saat.Bebaskan ibu jari anda...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog jmbelog jmbelog via #JMBELOG
18th November 2016 8:52am

 

SURAH AN-NAHL AYAT 1 DAN 2

Allah berfirman. Ketetapan Allah pasti dtg, maka jgnlah kamu meminta agar dipercepat dtgnya. Mahasuci Allah dan Mahatinggi Dia dari apa yg mereka persekutukan. Dia menurunkan para malaikat membawa wahyu dgn perintahNya kpd siapa yg Dia kehendaki di antara hamba hamba Nya, dengan berfirman yaitu,...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog jmbelog jmbelog via #JMBELOG
17th November 2016 12:48pm

 

Kawan Yang Baik Takkan Sibuk Layan Handphone Bila Berjumpa

Kawan Yang Baik Takkan Sibuk Layan Handphone Bila BerjumpaDah la nak jumpa pun susah, dah bertemu masing-masing sibuk layan telefon. Bila kawan bersembang, tak fokus pun asyik layan WhatsApp, emel, laman sosial atau tengok gambar.Kalau anda mengaku rakan baik tolong jangan buat macam ni ya. Bila...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog jmbelog jmbelog via #JMBELOG
16th November 2016 5:54pm

 

SURAH AL-HIJR AYAT 91 HINGGA 95

Allah berfirman. Iaitu org org yg telah menjadikan Al Quran itu terbagi bagi. Maka demi Tuhanmu, Kami pasti akan menanyai mereka semua, tentang apa yg telah mereka kerjakan dahulu. Maka sampaikanlah Muhammad secara terang terangan segala apa yg diperintahkan kpdmu dan berpalinglah dari org yg musyrik.

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog jmbelog jmbelog via #JMBELOG
16th November 2016 9:52am

 

Baca yang ada adik beradik

(Wajib Baca yang ada adik beradik..jangn share selagi tak habis baca)Sebenarnya bila adik beradik bergaduh sebenarnya telah hilang rahmat Allah dalam keluarga tu..sebab tu penting jaga hubungan dengan adik beradik.. Kalau kita tengok ada yg adik beradik kita susah sikit..dan Allah bagi kita rezeki lebih..

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog jmbelog jmbelog via #JMBELOG
16th November 2016 12:22am

 

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog jmbelog jmbelog via #JMBELOG
15th November 2016 7:49pm

 

Hujan

Hujan mencurah-curah membasahi bumi,Kesejukkan mendakapi diri...Amboi JMHujan lebat di bumi kulim ketika ini,Guruh turut menari...Teringat bulan lagu Hujan nyanyian Allahyarham SudirmanLirik Lagu HujanHujan yang turun bagaikan mutiaraBerkilau bersinar berkerdipanSubur menghijau bumi terbentangDan bayu...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog jmbelog jmbelog via #JMBELOG
15th November 2016 6:44pm

 

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog jmbelog jmbelog via #JMBELOG
15th November 2016 5:14pm

 

Giveaways sempena Anniversary (18NOVEMBER2016)

KLIK BANNER UNTUK JOINHAPPY ANNIVERSARYSEMOGA BERKEKALAN HINGGA KE JANNAHAAMIIN

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog jmbelog jmbelog via #JMBELOG
15th November 2016 3:02pm

 

TIADA APA

TIADAAPAYANGINGINKUKEJARHANYASEBUAHKEBAHAGIAANDIDUNIADANDIAKHIRATAAMIIN

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog jmbelog jmbelog via #JMBELOG
15th November 2016 10:01am

 

Supermoon : November 14 2016 : Safar 14 1438

Supermoon : November 14 2016 : Safar 14 1438

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog jmbelog jmbelog via #JMBELOG
15th November 2016 9:12am

 

SURAH AL-HIJR AYAT 29 HINGGA 35

Allah berfirman. Maka apabila Aku telah menyempurnakan (kejadiannya), dan Aku telah meniupkan ruh captain Ku ke dlm nya, maka tunduklah kamu kpdnya dgn bersujud. Maka bersujudlah para malaikat itu semuanya bersama sama, kecuali iblis ia enggan ikut bersama sama para malaikat yg sujud itu. Dia, Allah...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog jmbelog jmbelog via #JMBELOG
15th November 2016 8:05am

 

KISAH SEORANG LELAKI YANG INGIN MEMUKUL RASULULLAH S.A.W.

Byk2 sirah Rasullullah saw...ni la kisah yg paling saya suka...ari ni ada kawan pos...dah baca byk kali...tapi air mata tetap tertumpah juga....jom hayati...KISAH SEORANG LELAKI YANG INGIN MEMUKUL RASULULLAH S.A.W.Kisah ini berlaku kepada Rasulullah S.A.W. sebelum baginda wafat.Rasulullah S.A.W. telah jatuh...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog jmbelog jmbelog via #JMBELOG
14th November 2016 7:56pm