User Profile: hafizonlove

Show pings in: English | Malay | All

 

hafizonlove

 

User's Pings

Sort By: Date | Popularity

Page 6 of 16

4 Tips Persediaan Sebelum Pergi Melancong

Melancong adalah aktiviti yang sering ditunggu-tunggu tidak kira sesiapa sahaja terutamanya bagi yang sudah berkeluarga. Kerana dengan melanconglah kita semua dapat melepaskan lelah setelah penat bekerja. Apabila tiba sahaja cuti sekolah atau cuti umum, maka berduyun-duyunlah masing-masing membawa keluarga...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog hafizonlove hafizonlove via Kertas Paper
6 months and a week ago.

 

Tips Keselamatan Ketika Berada Di Tempat Awam

Keselamatan Anda Ketika Berada Di Tempat Awam Saban hari kita mendengar berita tentang salah laku masyarakat yang terlibat dalam kes jenayah sama ada rompak, ragut, culik dan sebagainya. Isu ini menyebabkan wujud kebimbangan terhadap masyarakat khususnya kaum wanita dan kanak-kanak. Biarpun berada di tempat...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog hafizonlove hafizonlove via Kertas Paper
6 months and a week ago.

 

Cara Menjana Pendapatan Dari Internet Dengan Mudah

Bagaimana Anda Boleh Hasilkan RM1380 Dalam Masa 1 Minggu TANPA ADA, JUAL dan PROMOSI PRODUK, dan TANPA MODAL? Dengar macam HYPE kan? Tapi saya nak kongsikan juga bagaimana.. ALAH BUAT DROPSHIP LAH TU? Saya kata BUKAN! Kalau dropship kita pilih produk untuk kita jadi agen, kemudian promosikan produk...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog hafizonlove hafizonlove via Kertas Paper
7 months and a week ago.

 

Cara Mudah Penjimatan Elektrik

Dengan meningkatnya harga barangan dan seterusnya kos kehidupan pengguna sebenarnya mempunyai dua pilihan untuk mengatasi keadaan ini iaitu : berusaha mendapatkan lebih wang atau kurangkan perbelanjaan. Pilihan kedua adalah lebih muda dan praktikal untuk dilakukan. Ini boleh dimulakan di rumah antaranya...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog hafizonlove hafizonlove via Kertas Paper
7 months and a week ago.

 

Kadar Panggilan SMS Toneexcel, Maxis, Celcom, Digi dan U mobile

Analisa penyedia perkhidmatan prepaid atau prabayar bagi telefon bimbit negara ini, Perbezaan kadar panggilan dan sms antara toneexcel dengan Maxis, Hotlink, Celcom Xpac, Digi dan U Mobile. Merujuk jadual di atas, boleh dikatakan penawaran beberapa syarikat telekomunikasi telah menjadi sedikit...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog hafizonlove hafizonlove via Kertas Paper
7 months and a week ago.

 

Peperiksaan Penolong Akauntan W27

Panduan dan rujukan untuk persediaan peperiksaan ONLINE calon jawatan Penolong Akauntan. Disediakan nota ringkas untuk rujukan segera calon peperiksaan. Contoh soalan, peneranga dan pecahan format diberikan untuk bantu calon buat persediaan yang terbaik untuk peperiksaan mereka Contoh Soalan...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog hafizonlove hafizonlove via Kertas Paper
7 months and a week ago.

 

Khasiat Buah Lemon

Lemon adalah buah sitrus yang berkesan melawan jangkitan. Selain daripada membantu dalam peredaran sel darah putih dalam badan, ia juga membantu dalam menguatkan antibody dalam darah yang melawan mikroorganisma bahaya. Lemon adalah antioksidan yang akan mematikan radikal bebas, mencegah penyakit kronik...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog hafizonlove hafizonlove via Kertas Paper
7 months and 2 weeks ago.

 

Repair Hanphone Murah Ipoh

Anda ada masalah pada Handphone Anda?? Anda nak selesaikan masalah mengenai hanfon anda?? tapi anda tak berani nak buat sendiri dan tak tahu caranya? Anda Mahu?? Unlock Iphone ? root hanfon? upgrading/downgrading hanphone?? tukar tulisan/font? tweak phone anda?

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog hafizonlove hafizonlove via Kertas Paper
7 months and 2 weeks ago.

 

Jawatan Kosong di Majlis Perbandaran Manjung

Kongsi dengan rakan-rakan anda yang sedang mencari kerja. Jawatan Kosong di Majlis Perbandaran Manjung (Tutup : 15 Oktober 2015) : 1. Penolong Pegawai Perancang Bandar Desa JA29 2. Penolong Jurutera JA29 3. Penolong Pegawai Kesihatan Persekitaran U29 4. Penolong Pegawai Tadbir N27 5. Penolong...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog hafizonlove hafizonlove via Kertas Paper
7 months and 2 weeks ago.

 

Sapi Ini Tidak Berhasil Disembelih

Banyak cerita unik mengenai manusia yang kebal atau ampuh dan tidak mempan dengan berbagai senjata, namun berbeza dengan yang ini, kerana yang ampuh bukanlah manusia akan tetapi haiwan. Bahkan orang yang mahu menyembelih sapi tersebut sampai bertukar pisau dan parang 5 kali untuk menyembelih binatang ampuh...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog hafizonlove hafizonlove via Kertas Paper
7 months and 3 weeks ago.

 

Siapakah Aku

Termenungku sendiri Bertemankan unggas malam Bersuluhkan  kilauan sang rembulan Berkerdipan bintang penyeri keindahan ciptaan Tuhan Terlintas di minda Hakikat kehidupan Yang entah bila akan berakhir Apakah persiapan dan persediaan Untukku  menemui Khalik Penguasa alam yang tiada tandingan Cukupkah...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog hafizonlove hafizonlove via Kertas Paper
8 months ago.

 

Kolam Air Panas Semulajadi Ulu Bendul – Coretan Hari Malaysia

CORETAN HARI MALAYSIA Mengapa Ianya Terbiar Dan Tidak Dimanfaatkan? Apabila menyebut tentang Ulu Bendul, apa yang akan terlintas difikiran ramai adalah jeram atau air terjunnya. Tidak ramai yang mengetahui tentang kolam air panas semula jadinya. Sebenarnya Ulu Bendul dianugerahkan dengan kelebihan alam...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog hafizonlove hafizonlove via Kertas Paper
8 months ago.

 

Exam Online Separa Perubatan

Exam SPA Open Book? Bagaimana dengan persediaan untuk peperiksaan Separa Perubatan anda? Harap semuanya berada dalam keadaan teratur! Ada yang ambil mudah kerana ianya adalah peperiksaan Online Tetapi percayalah, mengikut pengalaman Tim Infokerjaya ianya tidak memberikan anda advantage...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog hafizonlove hafizonlove via Kertas Paper
8 months and 2 weeks ago.

 

Pengenalan Produk Dan Pengenalan Affiliate

Disini saya nak kongsikan.. Salah satu cara untuk buat duit dengan pantas, mudah berkesan di internet ini ialah dengan pemasaran affiliate. Pemasaran affiliate bermaksud kita promosikan produk individu atau syarikat lain dan dapat komisyen untuk setiap jualan yang berjaya kita hasilkan. Dengan...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog hafizonlove hafizonlove via Kertas Paper
9 months ago.

 

Anda Pernah Dengar Orang Jana Pendaptan Melalui Internet Tanpa Produk Sendiri ?

Pengumuman Penting Ok, ini makluman awal. Belum berlaku tapi saya nak maklumkan juga takut anda terleka. DVD Ninja Affiliate akan ditutup jualannya pada 1 September 2015 dan tak tahu bila ianya akan dibuka semula. Apabila dibuka semula, harganya akan dinaikkan sesuai dengan  harga yang dibayar...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog hafizonlove hafizonlove via Kertas Paper
9 months ago.

 

Tips Menjaga Rambut Supaya Sihat

Anda inginkan rambut yang sihat dan cantik atau anda ingin merawat sebarang masalah rambut yang sedang dihadapi, anda tidak perlu menghabiskan wang yang banyak mendapatkan rawatan di salun-salun rambut yang eksklusif. Berikut ialah cara-cara alternatif untuk merawat rambut supaya ia menjadi lebih sihat dan...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog hafizonlove hafizonlove via Kertas Paper
9 months ago.

 

Self Balancing 2-Wheel Murah – Smart Electric Scooter

Pilihan warna Self Balancing 2-Wheel, Smart Scooter Blue Red Black White Gold Product Spec: 1. Highest power 500W(contain)-1000W(no contain) 2. Max Speed 10km/h(contain) 3. Distance around 15-20km (depends on riders weight, road condition, etc) 4. Using temperature 10 deg C-50 deg C(recommending at...

0Disike this ping 1Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog hafizonlove hafizonlove via Kertas Paper
9 months and 3 weeks ago.

 

Perlaksanaan Syariat Cermin Negara Islam

Islam adalah agama yang syumul, merangkumi segala aspek kehidupan, daripada kehidupan seharian sehinggalah urusan mentadbir alam. Islam sebagai syariat Allah yang kekal abadi, mencangkupi seluruh ke hidupan dari sudut aqidah, ibadah, kemasyarakatan, ekonomi, politik dan ke hakiman. Maka dari ke...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog hafizonlove hafizonlove via Kertas Paper
10 months and 3 weeks ago.

 

Robocar Poli Toys – Mainan Anak-anak yang Bijak

Anak-anak anda selalu berebut toys? Mari order 1 set Robocar Poli (ada 4 characters) dah tak rebut-rebut lagi. Toys boleh transform. Penghantaran mengambil masa 7 ke 10 hari bekerja terus ke pintu rumah tuan/puan. Jaminan pulangan wang kalau barang tak sampai dalam masa 15 hari bekerja. Tak ramai yang bagi...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog hafizonlove hafizonlove via Kertas Paper
10 months and 4 weeks ago.

 

Tasbih Pemadam Dosa

Empat rakaat yang sederhana, dihiasi dengan tasbih yang sederhana dan mudah tetapi kesan dan impaknya amat luar biasa! Daripada Ibn Abbas,bahawa Rasulullah s.a.w. telah bersabda kepada Abbas Ibn Abdul Muttalib maksudnya: Wahai Abbas, wahai bapa saudaraku! Mahukah aku berikan kepada kamu sesuatu?

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog hafizonlove hafizonlove via Kertas Paper
11 months ago.