User Profile: haffizuliskandar

Show pings in: English | Malay | All

 

haffizuliskandar

 

User's Pings

Sort By: Date | Popularity

Page 6 of 18

Kenapa aku Menyesal beli Oppo A37?

Kenapa aku Menyesal beli Oppo A37? | Assalamualaikum dan selamat pagi. Alhamdulilah, hari ini ada kesempatan untuk aku menulis lagi dalam blog Mrejoy. Sejak beralih tugas ni, sememangnya masa aku menjadi sangat terhad untuk menulis. Idea tu ada, Cuma bila aku terlalu banyak memikirkan benda lain, aku terus...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via MrEjoy
4 months and a week ago.

 

Bazaar Ramadhan : 1 lokasi pembaziran.

Bazaar Ramadhan : 1 lokasi pembaziran | Assalamualaikum dan salam sejahtera. Alhamdulilah, dah masuk hari ke 6 semua umat islam berpuasa. Walaupun baru 6 hari, tapi dah banyak iklan raya dan jualan mercun tersebar di laman sosial. Dan aku, hari ini, bukanlah nak menyentuh mengenai hal itu, tetapi nak...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via MrEjoy
4 months and 2 weeks ago.

 

Resepi Air Soya mudah dan sedap!

Resepi Air Soya mudah dan sedap! | Air soya! Dapat minum waktu berbuka puasa, memang umpph! Kalau hari-hari dapat minum soya sejuk pun takpa. Cumanya, kalau hari-hari beli, boleh habis juga duit kita kan? hehehe. Hari ini aku nak kongsikan dengan semua, ada cara yang boleh buat korang dapat minum air soya...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via MrEjoy
4 months and 3 weeks ago.

 

Masih adakah aktiviti sihir menyihir di dalam bulan puasa?

Masih adakah aktiviti sihir menyihir di dalam bulan puasa? | Assalamualaikum dan salam sejahtera untuk semua. Alhamdulilah, dah 4 hari kita berada di dalam bulan yang mulia, bulan Ramadhan. Alhamdulilah sekali lagi. Hari ini aku nak kongsikan rasa yang dah lama aku rasa dan hampir setiap tahun aku...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via MrEjoy
4 months and 3 weeks ago.

 

Menu paling diminati ketika berbuka puasa.

Menu paling diminati ketika berbuka puasa | Alhamdulilah, Syukur kita masih lagi dipertemukan dengan bulan Ramadhan. 1 bulan yang sudah semestinya di tunggu-tunggu oleh semua kaum muslimin. Minggu ini sudah pasti, laman sosial akan penuh dengan pelbagai gambar menu berbuka puasa kan? Namun, di dalam...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via MrEjoy
4 months and 3 weeks ago.

 

Jenis pahala dan Fadhilat solat terawih pada setiap malam Ramadhan.

Jenis pahala dan Fadhilat solat terawih pada setiap malam Ramadhan | Alhamdulilah, dah 3 hari kita berada di dalam bulan Ramadhan. Syukur sekali lagi kerana dipertemukan lagi dengan bulan yang di dalamnya ada hari yang lebih baik daripada 1000 bulan. Alhamdulilah. Ahha! Bila masuk je dalam bulan Ramadhan...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via MrEjoy
4 months and 3 weeks ago.

 

Cara lafaz niat puasa sebulan dan esok hari dalam bahasa rumi.

Cara lafaz niat puasa sebulan dan esok hari dalam bahasa rumi | InsyaAllah, 2 hari sahaja lagi kita bakal memasuki bulan Ramadhan 2017! 1 bulan yang istimewa yang sudah pastinya di tunggu-tunggu oleh semua umat islam. InsyaAllah. Ahha! Bila masuk bulan Ramadhan ni, mulalah ramai yang tercari-cari niat puasa...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via MrEjoy
4 months and 3 weeks ago.

 

4 Sebab Kenapa diberikan nama Masjidil haram.

4 Sebab Kenapa diberikan nama Masjidil haram| Assalamualaikum dan salam sejahtera. Alhamdulilah, masih diberikan kesempatan untuk aku menulis di blog Mrejoy ini, alhamdulilah. Ok, baik! Hari ini aku nak kongsikan dengan semua, mengenai masjid yang sangat terkenal di seluruh dunia, Masjidil Haram.

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via MrEjoy
4 months and 3 weeks ago.

 

Sah atau tidak puasa jika tidak bangun sahur?

Sah atau tidak puasa jika tidak bangun sahur? | Assalamualaikum dan salam sejahtera. Alhamdulilah, masih lagi diberikan kesempatan untuk aku terus menulis. Tinggal beberapa hari sahaja lagi kita bakal memasuki bulan Ramadhan. Alhamdulilah kerana Allah mengizinkan kita untuk merasai lagi bulan yang penuh...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via MrEjoy
4 months and 4 weeks ago.

 

20 tanda yang menunjukkan korang dah terkena sihir pemisah

20 tanda yang menunjukkan korang dah terkena sihir pemisah! | Assalamualaikum dan salam sejahtera. Alhamdulilah, masih diberikan kesempatan untuk terus menulis. Hari ini aku nak kongsikan dengan semua pembaca, di antara tanda-tanda yang menunjukkan seseorang itu atau diri kita sendiri dah terkena sihir...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via MrEjoy
4 months and 4 weeks ago.

 

Penampar sulung punya cerita.

Penampar sulung punya cerita | Alkisahnya, aku tak tahu apa-apa pun pasal cerita tampar menampar ni. Cuma semalam aku terbaca status facebook seorang top blogger ni, bro framestone, pasal tampar menampar ni. Mulanya macam tak ambil kisah sangat, sebab yelah, mungkin dia bergurau. Tapi bila dah ramai sangat...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via MrEjoy
5 months ago.

 

Resepi minuman untuk kekal bertenaga dan tidak lapar ketika berpuasa!

Resepi minuman untuk kekal bertenaga dan tidak lapar ketika berpuasa! | Alhamdulilah, tinggal lebih kurang 9 hari sahaja lagi untuk semua umat islam memasuki ke dalam bulan Ramadhan, bulan yang penuh dengan keberkatan. Alhamdulilah juga, masih diberikan kesempatan untuk bernafas hari ini. Hari ini aku nak...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via MrEjoy
5 months ago.

 

5 perkara yang kadang-kadang buat peniaga online jadi malas nak meniaga

5 perkara yang kadang-kadang buat peniaga online jadi malas nak meniaga | Ramai yang merasakan bisnes online itu lebih mudah dan senang berbanding dengan bisnes offline. Bisnes yang memerlukan kita bergerak ke sana dan ke mari atau mungkin perlu bukak kedai awal pagi dan tutup lewat malam. Yang sebenarnya,...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via MrEjoy
5 months ago.

 

Tema hari guru 2017 : Guru Pembina Negara Bangsa

Tema hari guru 2017 : Guru Pembina Negara Bangsa | Ok. Walaupun aku dah lama tinggalkan sekolah, tapi perasaan ketika menyambut hari guru tu tetap ada dalam memori aku. Tak pernah hilang. Sebab waktu inilah kita nak tengok semua guru menyanyi. Hehehe. Dan dah pasti akan ada macam-macam aktiviti pada hari...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via MrEjoy
5 months ago.

 

Fattah amin : Bintang Paling Popular ABPBH 3.0

Fattah amin : Bintang Paling Popular ABPBH 3.0! | Assalamualaikum dan salam sejahtera. Alhamdulilah masih lagi diberikan kesempatan untuk menulis. Dah baca penulisan Mrejoy sebelum ini mengenai Income sehari RM100 hanya dengan promote bisnes di handphone ? Ok lah, hari ini, aku nak bercerita pula mengenai...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via MrEjoy
5 months ago.

 

Income sehari RM100 hanya dengan promote bisnes di handphone!

Income sehari RM100 hanya dengan promote bisnes di handphone! | Assalamualaikum dan selamat pagi. Alhamdulilah sekali lagi kerana masih diberikan kesempatan untuk menulis. Hari ini aku nak kongsikan beberapa cara mudah untuk buat duit online. Baik. Zaman sekarang ni, boleh dikatakan hampir kesemua orang...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via MrEjoy
5 months and a week ago.

 

Menu berniaga di bazar Ramadhan : Kek batik oreo.

Menu berniaga di bazar Ramadhan : Kek batik oreo | Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Alhamdulilah. Masih di berikan kesempatan untuk terus menulis. Blog mrejoy nampaknya sedikit terbiar dek kerana kesibukan kepada tugas hakiki serta perniagaan sampingan yang memerlukan aku lebih fokus kepadanya. Baik!

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via MrEjoy
5 months and a week ago.

 

Resepi nasi goreng kampung sedap dan yang penting, mudah!

Sumber :myresepi.netResepi nasi goreng kampung sedap dan yang penting, mudah! | Ahah. Hari ini terasa nak kongsikan resepi atau cara paling mudah nak masak nasi goreng kampung dan yang penting sedap. Kadang, bila masak sendiri kat rumah, rasa dia tak macam yang dekat kedai, hari ini, bila lepas dah...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via MrEjoy
5 months and a week ago.

 

Dugaan demi dugaan.

Dugaan demi dugaan| Assalamualaikum dan salam sejahtera. Tahun 2017 sememangnya memberikan 1001 makna kepada aku. Melangkah ke dalam bulan Mei 2017, dah pelbagai cabaran dan dugaan yang aku tempohi. Dan nampaknya ianya masih belum mahu berhenti. Pasti ada hikmahnya dan penyebab Allah mengizinkan semua...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via MrEjoy
5 months and a week ago.

 

Siapa pemenang Mentor Milenia 2017?

Siapa pemenang Mentor Milenia 2017? | Assalamualaikum dan salam sejahtera. Alhamdulilah, masih lagi diberi kesempatan untuk terus berbuat kebajikan di atas muka bumi Allah ini. ok! Semalam! Final mentor milenia 2017! Mulanya aku ada la sikit-sikit rasa bersemangat nak tengok, sebab aku nak tahu siapa yang...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via MrEjoy
5 months and a week ago.