User Profile: hafizonlove

Show pings in: English | Malay | All

 

hafizonlove

 

User's Pings

Sort By: Date | Popularity

Page 5 of 16

Kopi Pak Belalang Kulim – Kedah

Anda penggemar kopi? kopi yang manakah menjadi pilhan anda? Disini kami ingin kongsikan kopi yang sedap lazat dan berkhasiat yang tidak asing lagi di kaca tv dan juga radio keenakkan dan kelazatannya iaitu kopi pak belalang. Antara Khasiat Kopi Pak Belalang Kebaikan dan khasiat minuman KOPI PAK BELALANG.

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog hafizonlove hafizonlove via Kertas Paper
1 month and a week ago.

 

Jadilah Seorang Pemberi

Sering kita mendengar pepatah mengatakan: Tangan yang memberi lebih baik daripada tangan yang menerima. Sudah menjadi lumrah alam, jika ingin mendapatkan sesuatu, maka kita perlu melakukan sesuatu. Mana boleh hendak semua percuma sahaja! Andai kita mahukan sesuatu daripada pihak lain seperti...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog hafizonlove hafizonlove via Kertas Paper
1 month and 2 weeks ago.

 

Khasiat Cuka Epal

Pernah dengar mengenai cuka epal? Cuka epal atau Apple Cider Vinegar memang sudah ramai yang tahu mempunyai banyak khasiat sejak dari dahulu lagi. Ianya digunakan secara meluas sebagai salah satu tonik kesihatan oleh orang-orang Greek dan Mesir. Kalau di tempat kita, macam jamu lah. Namun begitu, khasiat...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog hafizonlove hafizonlove via Kertas Paper
1 month and 3 weeks ago.

 

Persediaan Sebelum Solat Jumaat

Antara amalan yang dianjurkan sebelum pergi solat Jum’at ialah:

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog hafizonlove hafizonlove via Kertas Paper
2 months ago.

 

Perbezaan Hartanah Freehold Dan Hartanah Leasehold

Perbezaan Hartanah Freehold Dan Hartanah Leasehold Sama ada kita menyelak surat khabar, mahupun ternampak iklan sepanduk tentang projek pembinaan perumahan, perkara pertama yang perlu kita ambil kira adalah tentang kategori hartanah tersebut. Apa yang dimaksudkan dengan kategori hartanah ini? Setiap jualan...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog hafizonlove hafizonlove via Kertas Paper
2 months ago.

 

Yum Bundle – Menjual Barangan Bundle Murah Original Quality

Kami Yum Bundle Menjual pelbagai barangan bundle Baju, Kasut, Dompet, Tali Pinggang, Beg dan Lain-lain. Bundle kami pakaian dari USA, Jepun, Korea dangan perlbagai jenama yang terkenal. Saya berniaga secara online pakaian bundle ingin melepaskan barang-barang seperti di bawah: Boleh Juga Lihat Disini...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog hafizonlove hafizonlove via Kertas Paper
2 months and 3 weeks ago.

 

Peperiksaan Pegawai Tadbir Diplomatik

Pakej Rujukan Peperiksaan Online Pegawai Tadbir Diplomatik. Ianya disusun khas dalam bentuk nota-nota ringkas, huraian format peperiksaan dan contoh-contoh soalan untuk menguatkan kefahaman calon. Berita baik. Pihak Suruhanjaya Perkhidmatan Awam (SPA) telah  membuat panggilan calon-calon untuk jawatan...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog hafizonlove hafizonlove via Kertas Paper
4 months and a week ago.

 

Masaalah Rambut Gugur Selepas Bersalin

Masalah rambut bukan sahaja dialami oleh golongan yang berusia, namun begitu golongan muda juga berisiko untuk mendapat rambut gugur terutamanya wanita yang baharu sahaja bersalin. Wanita yang telah berkawin, memang tidak dinafikan menginginkan kehadiran cahaya mata. Namun, kesannya selepas bersalin wanita...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog hafizonlove hafizonlove via Kertas Paper
5 months and a week ago.

 

Anda Ada Masalah Gatal Kepala, Rasa Nak Garu Kepala Setiap Masa?

Sekarang dah rasa selesa dah bila bertudung. Dah tak risau pasal cuaca panas. Kalau tak asyik senget je tudung. Malu kat kawan-kawan dalam office bila asyik tergaru-garu. Mesti kawan-kawan kata “Tak cuci rambut la tu tergaru-garu”. Dulu ni Emma selalu rasa gatal dekat kepala. Bila pakai tudung je...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog hafizonlove hafizonlove via Kertas Paper
5 months and 2 weeks ago.

 

Samsonite – Jenama Beg Yang Dikenali dan Diminati Ramai

Tahan lama dan mudah dibawa kemana-mana. Itulah yang sering kita dengar apabila ingin memilih beg tangan yang sesuai dengan keinginan anda. Jenama Samsonite memang dikenali sebagai jenama yang tahan lama. Lihat sahaja pada pembuatannya, dihasilkan dengan siri ujian yang terperinci bagi menguji tahap...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog hafizonlove hafizonlove via Kertas Paper
5 months and 2 weeks ago.

 

Khasiat dan Kelebihan Air Kangen Water

Punca utama penyakit kronik seperti kencing manis, penyakit kardio, gout dan seumpamanya adalah disebabkan oleh tahap asid dalam badan yang terlalu tinggi. Bagi meneutralkan asid dalam badan, mengamalkan sumber beralkali atau mengelakkan makanan berminyak adalah sangat dititikberatkan. Namun begitu, tak...

0Disike this ping 1Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog hafizonlove hafizonlove via Kertas Paper
5 months and 2 weeks ago.

 

Rusia mempunyai bukti Turki terlibat dalam perdagangan minyak Negara Islam

Rusia Kementerian Pertahanan berkata pada hari Rabu ia mempunyai bukti bahawa Presiden Turki Tayyip Erdogan dan  keluarganya telah mendapat manfaat daripada penyeludupan haram minyak dari Negeri-diadakan wilayah Islam di Syria dan  Iraq. Moscow dan Ankara telah dikunci di dalam perang mulut sejak...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog hafizonlove hafizonlove via Kertas Paper
5 months and 3 weeks ago.

 

Semantik dan Ibtila’ dalam Berkeluarga

Maksudnya: Dan di antara tanda-tanda kekuasaan-Nya ialah menciptakan langit dan bumi dan berlain-lainan bahasamu dan warna kulitmu. Sesungguhnya pada yang demikian itu benar-benar terdapat tanda-tanda bagi orang yang  mengetahui (Surah Ar-Ruum, 30:22) Dalam pengkajian bahasa, salah satu perkara yang...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog hafizonlove hafizonlove via Kertas Paper
5 months and 3 weeks ago.

 

Polis bertempur dengan penunjuk perasaan di Perancis

PARIS: Polis Perancis menembak gas pemedih mata terhadap penunjuk perasaan di Place de la Republique di tengah Paris berhampiran kawasan di mana kumpulan aktivis alam sekitar berhimpun. Kira-kira 200 penunjuk perasaan bertempur dengan polis  di jalan raya menuju ke dataran itu yang menjadi tempat penduduk...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog hafizonlove hafizonlove via Kertas Paper
5 months and 3 weeks ago.

 

Keajaiban Pembentukan Awan

Kita  sering sekali melihat awan. Kebanyakan, kita hanya terfikir itu adalah suatu benda yang berwarna putih yang tak bererti. Padahal, awan memiliki keajaiban yang luar biasa. Terutama dalam pembentukannya. Allah telah berfirman di dalam Al Qur’an: أَلَمْ تَرَ أَنَّ اللَّهَ...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog hafizonlove hafizonlove via Kertas Paper
5 months and 3 weeks ago.

 

Tobot X dan Tobot Y Permainan Yang Diminati Kanan-kanak

Kami mejual permainan kanak-kanak masa kini, Tobot X (Oren) Tobot Y (Biru). Toys yang tengah hot sekarang. anda boleh dapatkan segera, dengan harga promosi. Saiz besar = 7 inchi Tobot tidak boleh transform tetapi ada lampu, bunyi dan boleh bergerak-gerak. Ready stock tak banyak Harga Promosi : 1 pc...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog hafizonlove hafizonlove via Kertas Paper
6 months ago.

 

Banner Bunting Murah Di Ipoh

Kami Banner dan Bunting Murah Di Ipoh membuat promosi hebat dan murah untuk anda menempah Banner Bunting perniagaan anda dan juga iklan anda di kawasan ipoh dan sekitarnya, kami juga membuat pelbagai tempahan dengan harga yang murah dan cepat, Banner, bunting, business card, sticker penghantaran juga...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog hafizonlove hafizonlove via Kertas Paper
6 months ago.

 

Pentingnya Belajar Bahasa Arab

Berapa kali kita sembahyang dalam sepanjang hidup kita? Berapa kali pula kita berusaha untuk memahami maksudnya? Bahasa Arab sepatutnya dititiberatkan dalam masyarakat orang melayu. Baik di Malaysia, apatah lagi di Indonesia. Justeru itu, kami di Omni, ingin mengajak kawan semua lebih rasa ingin untuk...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog hafizonlove hafizonlove via Kertas Paper
6 months ago.

 

Kecantikan Lelaki Dan Kegagahan Seorang Wanita

Banyak untung kalau kenal lelaki Jika suami anda menyendiri dan menjauhkan diri, ketahuilah dia dalam keadaan tertekan. Boleh jadi ada tekanan di tempat kerjanya, boleh jadi oleh kereta yang dimilikinya, atau boleh jadi beberapa kerenah anda yang menjadi menyebabnya. Apabila lelaki menyendiri, kita boleh...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog hafizonlove hafizonlove via Kertas Paper
6 months ago.

 

4 Tips Melalui Liku-Liku Kehidupan Di Universiti

Apabila keputusan peperiksaan SPM sudah diumumkan, sebagai seorang pelajar kita pasti berhadapan dengan perasaan dilema dalam memilih universiti yang sesuai. Semuanya adalah bergantung kepada keputusan SPM. Baik SPM kita, cerahlah peluang untuk menjadi mahasiswa di universiti yang dianggap terbaik. Namun,...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog hafizonlove hafizonlove via Kertas Paper
6 months ago.