User Profile: haffizuliskandar

Show pings in: English | Malay | All

 

haffizuliskandar

 

User's Pings

Sort By: Date | Popularity

Page 4 of 18

Impian Mrejoy dalam dunia blog.

Impian Mrejoy dalam dunia blog | Assalamualaikum salam sejahtera. Alhamdulilah, masih diberikan kesempatan untuk menulis hari ini. syukur. Baiklah, hari ini, terasa macam nak berkongsikan apakah impian Mrejoy dalam dunia blog. Ada banyak sebenarnya. Ada yang dah berjaya capai, dan ada yang masih dalam...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via MrEjoy
2 months ago.

 

Apa yang menarik di Jeju island? 9 perkara ini pasti buat anda tak sabar nak ke sana!

Apa yang menarik di Jeju island? 9 lokasi ini pasti buat anda tak sabar nak ke sana! | Assalamualaikum salam sejahtera. Baru-baru ini, Airasia X telah melancarkan penerbangan terus ke Jeju island yang terletak di Korea selatan. Namun ada beberapa persoalan dalam minda Mrejoy, antaranya adalah, Apa...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via MrEjoy
2 months ago.

 

5 kelebihan makan coklat yang ramai orang tidak tahu.

5 kelebihan makan coklat yang ramai orang tidak tahu | Assalamualaikum salam sejahtera. Ramai tak peminat coklat di sini? Mrejoy mungkin salah seorang pengemar coklat dalam dunia ni. Dan kebiasaannya, Mrejoy akan ambil ketika tension. Tak pasti kenapa, tapi selepas sahaja makan coklat, rasa tenang je.

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via MrEjoy
2 months ago.

 

World for All : Luahan kasih untuk haiwan terbiar.

World for All : Luahan kasih untuk haiwan terbiar | Assalamualaikum salam sejahtera. Kreatif genius! Itu yang boleh Mrejoy katakan buat jurugambar ini yang berjaya menghasilkan gambar seindah ini! Gambar yang dihasilkan daripada manusia yang berkasihan menjadi gambar kucing, arnab dan musang!

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via MrEjoy
2 months ago.

 

Inilah pokok hiasan paling sedap di dunia!

Inilah pokok hiasan paling sedap di dunia! | Pertama kali Mrejoy tengok gambar-gambar ni, Mrejoy yang mula hairan. Betul ke boleh makan ni? Pokok cactus pun ada tu. Namun sebaliknya, bila mendapat tahu yang ianya adalah pencuci mulut, terus macam wow! Kek-kek sedap dan kreatif ini dihasilkan oleh ivenoven,...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via MrEjoy
2 months ago.

 

5 Cara nak elak mulut daripada berbau

5 Cara nak elak mulut daripada berbau | Assalamualaikum selamat pagi semua. Mulut berbau. Semua orang tak suka termasuklah Mrejoy. Kadang kita jadi tak selesa kalau nak bercakap perkara-perkara penting dengan mereka yang mulutnya berbau. Mrejoy tidak merokok. Dan secara terus terangnya, aku tak suka...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via MrEjoy
2 months ago.

 

Rantai anak pada tong gas hanya kerana tak mahu ke sekolah.

Rantai anak pada tong gas hanya kerana tak mahu ke sekolah | Marah! Geram! Semua ada! Tak sanggup Mrejoy tengok gambar-gambar seorang ayah yang rantai anak dia dekat tong gas hanya kerana keengganan si anak untuk ke sekolah. Mrejoy juga punya anak lelaki tetapi belum sampai nak merantai anak sendiri. Kata...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via MrEjoy
2 months and a week ago.

 

7 lokasi hiking dengan pemandangan indah di Indonesia

7 lokasi hiking dengan pemandangan indah di Indonesia | Assalamualaikum salam sejahtera. Hari ini Mrejoy nak kongsikan beberapa lokasi menarik untuk hiking dengan pemandangan yang indah di Indonesia. Bukanlah Mrejoy menidakkan lokasi-lokasi sedia ada yang berada di Negara kita ini, malaysia. Cuma buat...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via MrEjoy
2 months and a week ago.

 

3 Tips bergelar usahawan separuh masa.

3 Tips bergelar usahawan separuh masa | Assalamualaikum salam sejahtera. Bekerja makan gaji sebenarnya tidak menghalang kita untuk menjadi seorang usahawan. Dan daripada pemerhatian Mrejoy, ramai yang bergelar usahawan berjaya hari ini bermula daripada peniagaan separuh masa. Peniagaan yang mereka...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via MrEjoy
2 months and a week ago.

 

Ironlady Malaysia, Datuk Maznah Hamid meninggal dunia.

Ironlady Malaysia, Datuk Maznah Hamid meninggal dunia|Assalamualaikum dan salam sejahtera. Terkejut juga Mrejoy bila mendengar perkhabaran ini. Ironlady Malaysia, Datuk Maznah Hamid telah meninggal dunia. Pengerusi Eksekutif Kumpulan Securiforce Sdn Bhd ini dilaporkan meninggal dunia kira-kira pukul 6.10...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via MrEjoy
2 months and a week ago.

 

Muzium misteri : Kisah si penangkap lembaga.

Muzium misteri : Kisah si penangkap lembaga | Assalamualaikum salam sejahtera. Drama terbaru seramedi di TV3 bertajuk Muzium Misteri mula di tayangkan bermula 03 Oktober 2017. Drama yang mengisahkan 3 orang lelaki yang kerjanya menangkap lembaga atau makhluk halus atau dalam bahasa mudahnya hantu.

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via MrEjoy
2 months and a week ago.

 

Kelebihan keburukan makan petai

Kelebihan keburukan makan petai | Assalamualaikum salam sejahtera. Tertarik nak tulis pasal petai ni sebabnya, aku tak tahan bila terpaksa “berkongsi” tandas dengan mereka yang makan petai! Aku tak makan petai. Sebabnya bukan tak boleh makan, tapi kerana arwah mak aku tak bagi kami adik...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via MrEjoy
2 months and a week ago.

 

5 sebab kenapa korang kena balik kerja On time!

5 sebab kenapa korang kena balik kerja On time! | Assalamualaikum salam sejahtera. Kalau tengok pada tajuk kali ini, dah macam petanda kita dah bosan dengan kerjaya sekarang bunyinya. Tapi bukan ya! Ianya lebih kepada cara bekerja yang lebih produktif dan berkesan! Aku sangat pasti, ramai daripada...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via MrEjoy
2 months and a week ago.

 

Dapat Email ke 5 fully approved adsense!

Dapat Email ke 5 fully approved adsense! | Assalamualaikum dan salam sejahtera. Alhamdulilah, hari ini dapat juga menulis. Agak lama juga aku bercuti. Mood menulis tu dah ke laut agaknya. Oklah, Hari ini aku nak cerita sikit mengenai google adsense. Rasanya dah banyak kali juga aku cerita pasal aku dapat...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via MrEjoy
2 months and a week ago.

 

3 Cara mudah iklankan bisnes supaya semua orang tahu.

3 Cara mudah iklankan bisnes supaya semua orang tahu | Assalamualaikum dan salam sejahtera. Baik. Pasti ramai peniaga online sekarang ni kan? Semua kini berebut-rebut nak buat bisnes sendiri memandangkan taraf hidup yang semakin menekan. Kalau nak bergantung harap pada 1 sumber kewangan sahaja, memang...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via MrEjoy
2 months and 2 weeks ago.

 

Balm Tasneem Nature yang ajaib

Hiii assalammualaikum dan salam sejahtera semua.... Balm Tasneem Nature yang ajaibNak share la tentang keistimewaan Balm...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via Maria Yusoff
2 months and 2 weeks ago.

 

Resepi Ringkas Pucuk Ubi goreng

Pucuk ubi terkenal dengan kekayaan Vitamin-vitamin yang terkandung didalamnya, yang sangat diperlukan oleh badan kita, Antaranya adalah :* Asid amino berfungsi untuk memecahkan karbohidrat kepada tenaga, pemulihan luka dan kulit yang rosak, menguatkan tulang dan membantu untuk menguatkan daya ingatan*...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via Maria Yusoff
2 months and 2 weeks ago.

 

Teringin nak ada drone!

Teringin nak ada drone! | Assalamualaikum salam sejahtera. Alhamdulilah, sihat ke semua? Harapnya sihat la ye. Ada tak peminat drone dekat sini? Pasti ramai aku kira peminat drone dari malaysia, Indonesia, singapura dan umumnya seluruh dunia. Baik! Hari ini nak cerita pasal drone pulak! Ceritanya hati...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via MrEjoy
2 months and 2 weeks ago.

 

7 perfume terbaik untuk lelaki 2017.

7 perfume terbaik untuk lelaki 2017 | Assalamualaikum salam sejahtera. Lelaki pastinya ingin menjadi yang terbaik dalam semua aspek termasuklah penampilan diri. Bau tubuh yang agak kuat akan buatkan rasa keyakinan diri seorang lelaki menjadi lemah! Kali ini, Mrejoy nak kongsikan dengan semua pembaca,...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via MrEjoy
2 months and 2 weeks ago.

 

7 petanda yang korang dah bosan dengan kerjaya sekarang.

7 petanda yang korang dah bosan dengan kerjaya sekarang | Assalamualaikum salam sejahtera. Ada daripada kita yang makan gaji dan ada yang lebih selesa bekerja sendiri. Merekalah pekerja dan mereka juga bos. Kali ini aku nak kongsikan dengan semua, situasi atau keadaan mereka yang bekerja makan gaji...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via MrEjoy
2 months and 3 weeks ago.