User Profile: azam97rm

Show pings in: English | Malay | All

 

azam97rm

 

User's Pings

Sort By: Date | Popularity

Page 3 of 14

10 dan 11 Mei sah diisytihar Cuti Umum PRU-14 – KSU

PUTRAJAYA – Kerajaan menetapkan Khamis dan Jumaat (10 dan 11 Mei) ialah hari kelepasan am tambahan seluruh negara sempena Pilihan Raya Umum (PRU) Ke-14. Ketua

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog azam97rm azam97rm via Affiliatesecretfornewbie.com
7 months ago.

 

Rahsia doa makbul

Helmi Rahman: Nak tahu macam mana salah satu cara supaya doa-doa kita, yang luar biasa banyak, Allah kabulkan? TULIS Ya ditulis. . Ustaz Yusuf Mansur

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog azam97rm azam97rm via Affiliatesecretfornewbie.com
7 months and 2 weeks ago.

 

Ayat-ayat Cinta 2

Ini alkisah novel yang didaptasi ke filem. Fahri, yang kini tinggal di Edinburgh dan bahkan menjadi pendidik di University of Edinburgh, terpaksa menjalani kehidupan sehari-harinya sendirian.

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog azam97rm azam97rm via Affiliatesecretfornewbie.com
7 months and 2 weeks ago.

 

Wanita Juga Boleh Berbisnes

oleh Muhammad Abu Syauqi Banna Jumlah Muka Surat: 179 Harga: RM16.00 Wanita sering dihadapkan pada dua sudut ekstrem yang dilihat menjerumuskan mereka pada keadaan yang

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog azam97rm azam97rm via Affiliatesecretfornewbie.com
7 months and 2 weeks ago.

 

Pemilik Radiusite mula bisnes tudung dalam talian hanya dengan RM500

Artikel ini disiarkan pada : Jumaat, 3 Februari 2017 @ 1:05 PM di HMetro Online. Dia masih seperti yang penulis kenali tujuh tahun lalu. Peramah,

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog azam97rm azam97rm via Affiliatesecretfornewbie.com
7 months and 2 weeks ago.

 

14 rahsia tarik rezeki masuk dalam hidup yang berkat

CARA MENGUNDANG REZEKI ALLAH + Ada yang mengetuk pintu langit dengan cara setiap pagi memberi 40 nasi bungkus untuk orang miskin. Rutin dia lakukan. + Ada yang mengundang rezeki dengan cara mencium tangan ibunya lalu minta didoakan. + Ada yang mengundang rezeki, setiap minggu dia mendatangi anak-anak yatim,...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog azam97rm azam97rm via Blog Cikgu Mummy
7 months and 2 weeks ago.

 

Ubah nasib dengan sedekah

*MERUBAH TAKDIR* SUATU HARI, MALAIKAT MAUT MENDATANGI NABI IBRAHIM A.S, LALU BERTANYA : *MALAIKAT :* “SIAPA ANAK MUDA YANG TADI MENDATANGIMU WAHAI IBRAHIM ? *NABI

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog azam97rm azam97rm via Affiliatesecretfornewbie.com
7 months and 2 weeks ago.

 

Tahukah anda?

Tahukah Anda? Di saat kita bersin, seluruh anggota tubuh kita terhenti berfungsi, seolah2 kita mati, Ini terjadi dalam hitungan yg sgt pantas. Setelah itu baru berfungsi spt semula. Inilah kenapa dalam Islam disunnahkan kita membaca Alhamdulillah setelah bersin sebagai ungkapan...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog azam97rm azam97rm via Blog Cikgu Mummy
7 months and 3 weeks ago.

 

Keistimewaan Tudung Bawal Premium

*Keistimewaan Awra Norfa Tudung Bawal Premium* 1. Diperbuat dari material berkualiti tinggi dan tidak ada dijual di pasar malam mahupun pasaraya. 2. Sedap dipakai,lembut dan jenis kain yang paling tak jarang dalam kategori bawal printed. 3.Sejuk dan si pemakai akan merasa sangat...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog azam97rm azam97rm via Blog Cikgu Mummy
7 months and 3 weeks ago.

 

30 PETUA KELUARGA BAHAGIA

30 PETUA UNTUK JADI KELUARGA BAHAGIA Jaga solat awal waktu, PASTI keluarga akan bahagia. Beza orang yang sekadar solat dengan orang yang solat di awal waktu, ibarat langit dan bumi. Jauh bezanya. Dan Allah akan hujani rezeki pada rumah orang-orang yang jaga solat di awal waktu. . ...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog azam97rm azam97rm via Blog Cikgu Mummy
7 months and 4 weeks ago.

 

Peluang perniagaan bulan puasa Ramadhan

Sedar atau tidak kini, hanya tinggal lebih kurang 50 hari sahaja lagi untuk kita sampai ke bulan Ramadhan! Bulan yang penuh barakah yang sentiasa dinanti-nantikan

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog azam97rm azam97rm via Affiliatesecretfornewbie.com
7 months and 4 weeks ago.

 

Jom Sedekah Subuh

AMALAN SEDEKAH SUBUH,MUDAHKAN SEGALA URUSAN REZEKI JADI MELIMPAH RUAH. Amalan mulia ini dapat melipat gandakan lagi pahala dan diberi ganjaran yang besar oleh Allah. Salah satu cara dan waktu terbaik untuk bersedekah adalah melalui kaedah ‘Sedekah Subuh’. Sedekah subuh ialah sedekah yang diberikan...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog azam97rm azam97rm via Blog Cikgu Mummy
8 months ago.

 

Sayangnya Allah pada wanita

SAYANGNYA ALLAH PADA_WANITA*_ 1. Doa seorang isteri yg taat memiliki kekuatan 70 wali 2. Isteri yg membuatkan minum suami tanpa diminta, pahalanya 3x khatam Quran. 3. Masakan isteri yg dilakukan secara sunah dan dimakan suami beserta keluarga pahalanya semua untuk isteri dan doa suami yg...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog azam97rm azam97rm via Blog Cikgu Mummy
8 months and 2 weeks ago.

 

Doa bebas hutang

Satu doa yang sangat sesuai diamalkan oleh semua khususnya sewaktu tengelam dalam hutang dan sangat sukar pula untuk mampu membayarnya. اللَّهُمَّ اكْفِني بِحَلالِكَ عَنْ حَرَامِكَ،

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog azam97rm azam97rm via Affiliatesecretfornewbie.com
8 months and 2 weeks ago.

 

Doa ibu untuk anak berjaya dunia akhirat

Doktor Fauziah Ad-Dabbus Seorang pakar psikologi yang amat popular di Kuwait pernah menulis mengenai rahsia-rahsia doa seorang ibu jika setiap malam dia mendoakan anak-anaknya, dan ternyata kesan dari tulisannya itu telah mengubah jalan hidup ramai orang. Alhamdulillah. Isi tulisannya sebagai berikut :...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog azam97rm azam97rm via Blog Cikgu Mummy
8 months and 2 weeks ago.

 

Al Quran solusi masalah hidup

Allah akan jawab melalui AlQuran segala kegalauan hidup , kerisauan fikiran atau kerancauan jiwa kita. ILMU GARPUTALA Suatu hari ketika berada di luar kota, Ustadz Nasrullah mendapat pesan BBM dari seorang ibu. Dengan menangis ibu tersebut itu bilang ke Ustadz Nasrullah. Assalamualaikum...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog azam97rm azam97rm via Blog Cikgu Mummy
8 months and 2 weeks ago.

 

Nak pakai baju baby bonds zip jer

Sarung dan zip jer. One piece. Cer tengok video ni. Kids ceria mummy pun happy hoho . Stress free baju bonds baby. Ni pengalaman laaaa. Tak caya bole cube.

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog azam97rm azam97rm via Blog Cikgu Mummy
8 months and 2 weeks ago.

 

Cari homestay di Kuala Lumpur

Jalan jalan cari makan. Tapi ke KL jalan jalan nak cari apa. Selalunya KL orang jalan jalan nak shopping. Bila dah penat shopping baru cari

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog azam97rm azam97rm via Affiliatesecretfornewbie.com
8 months and 2 weeks ago.

 

Baju baby bonds in action

Baby baju bonds in action. Nak tunjuk camner how comfy and konvinien nak pakai baju ni. Bagi yang suka laaa Yang haters tetap haters hahaha

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog azam97rm azam97rm via Blog Cikgu Mummy
8 months and 2 weeks ago.

 

Gambar cadar katil penting selain ayat copywriting homestay untuk tarik pelanggan

Sebenarnya ada satu benda yang sangat memberikan impak yang besar pada sesebuah homestay. Jika anda tukarkan satu benda ini sahaja pun, ianya sudah mampu menarik

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog azam97rm azam97rm via Affiliatesecretfornewbie.com
8 months and 3 weeks ago.