User Profile: haffizuliskandar

Show pings in: English | Malay | All

 

haffizuliskandar

 

User's Pings

Sort By: Date | Popularity

Page 2 of 18

5 sebab kenapa korang kena balik kerja On time!

5 sebab kenapa korang kena balik kerja On time! | Assalamualaikum salam sejahtera. Kalau tengok pada tajuk kali ini, dah macam petanda kita dah bosan dengan kerjaya sekarang bunyinya. Tapi bukan ya! Ianya lebih kepada cara bekerja yang lebih produktif dan berkesan! Aku sangat pasti, ramai daripada...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via MrEjoy
2 weeks ago.

 

Dapat Email ke 5 fully approved adsense!

Dapat Email ke 5 fully approved adsense! | Assalamualaikum dan salam sejahtera. Alhamdulilah, hari ini dapat juga menulis. Agak lama juga aku bercuti. Mood menulis tu dah ke laut agaknya. Oklah, Hari ini aku nak cerita sikit mengenai google adsense. Rasanya dah banyak kali juga aku cerita pasal aku dapat...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via MrEjoy
2 weeks ago.

 

3 Cara mudah iklankan bisnes supaya semua orang tahu.

3 Cara mudah iklankan bisnes supaya semua orang tahu | Assalamualaikum dan salam sejahtera. Baik. Pasti ramai peniaga online sekarang ni kan? Semua kini berebut-rebut nak buat bisnes sendiri memandangkan taraf hidup yang semakin menekan. Kalau nak bergantung harap pada 1 sumber kewangan sahaja, memang...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via MrEjoy
2 weeks and 6 days ago.

 

Balm Tasneem Nature yang ajaib

Hiii assalammualaikum dan salam sejahtera semua.... Balm Tasneem Nature yang ajaibNak share la tentang keistimewaan Balm...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via Maria Yusoff
2 weeks and 6 days ago.

 

Resepi Ringkas Pucuk Ubi goreng

Pucuk ubi terkenal dengan kekayaan Vitamin-vitamin yang terkandung didalamnya, yang sangat diperlukan oleh badan kita, Antaranya adalah :* Asid amino berfungsi untuk memecahkan karbohidrat kepada tenaga, pemulihan luka dan kulit yang rosak, menguatkan tulang dan membantu untuk menguatkan daya ingatan*...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via Maria Yusoff
2 weeks and 6 days ago.

 

Teringin nak ada drone!

Teringin nak ada drone! | Assalamualaikum salam sejahtera. Alhamdulilah, sihat ke semua? Harapnya sihat la ye. Ada tak peminat drone dekat sini? Pasti ramai aku kira peminat drone dari malaysia, Indonesia, singapura dan umumnya seluruh dunia. Baik! Hari ini nak cerita pasal drone pulak! Ceritanya hati...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via MrEjoy
3 weeks ago.

 

7 perfume terbaik untuk lelaki 2017.

7 perfume terbaik untuk lelaki 2017 | Assalamualaikum salam sejahtera. Lelaki pastinya ingin menjadi yang terbaik dalam semua aspek termasuklah penampilan diri. Bau tubuh yang agak kuat akan buatkan rasa keyakinan diri seorang lelaki menjadi lemah! Kali ini, Mrejoy nak kongsikan dengan semua pembaca,...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via MrEjoy
3 weeks and a day ago.

 

7 petanda yang korang dah bosan dengan kerjaya sekarang.

7 petanda yang korang dah bosan dengan kerjaya sekarang | Assalamualaikum salam sejahtera. Ada daripada kita yang makan gaji dan ada yang lebih selesa bekerja sendiri. Merekalah pekerja dan mereka juga bos. Kali ini aku nak kongsikan dengan semua, situasi atau keadaan mereka yang bekerja makan gaji...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via MrEjoy
3 weeks and 6 days ago.

 

Botak itu maskulin!

Botak itu maskulin!| Assalamualaikum dan salam sejahtera. Siapa yang rasa lelaki botak itu maskulin? Angkat tangan. Ok2. Ramai nampaknya yang bersetuju dengan aku ni. hehehe. Kalau sebelum ini, botak adalah 1 perkataan yang aku tak suka sebut kerana aku tergolong dalam kalangan mereka yang berambut panjang,...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via MrEjoy
4 weeks ago.

 

Resepi kerabu maggi thai yang sedap!

Resepi kerabu maggi thai yang sedap! | Assalamualaikum dan selamat petang. Ceritanya, hujung minggu lepas aku ke pasar malam dekat area rumah aku. Disebabkan aku dah biasa dengan “keadaan” dekat pasar malam ni, jadi aku boleh hafal semua kedai yang ada. Tapi, ada 1 kedai baru, yang aku baru perasan,...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via MrEjoy
4 weeks and a day ago.

 

Gambar kebakaran pusat tahfiz Jalan Keramat Ujung.

Gambar kebakaran pusat tahfiz Jalan Keramat Ujung | Assalamualaikum dan salam sejahtera. Pagi ini mendapat perkhabaran yang menyedihkan. Perkongsian melalui laman sosial mengenai kes kebakaran di pusat tahfiz jalan keramat ujung. Lebih menyedihkan, ramai anak-anak syurga yang terkorban. Bila tengok...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via MrEjoy
1 month ago.

 

Sultan kedah Baru yang menggantikan Sultan Abdul Halim.

Sultan kedah Baru yang menggantikan Sultan Abdul Halim | Selepas kemangkatan Sultan yang disayangi seluruh rakyat kedah, Raja muda Kedah,Tunku Sallehuddin Sultan Badlishah dimasyhurkan sebagai sultan kedah yang baru. Ini bermaknaTunku Sallehuddin Sultan Badlishah adalah sultan ke 29 bagi negeri...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via MrEjoy
1 month ago.

 

Cara redirect blog 404 custom page not found.

Cara redirect blog 404 custom page not found | Assalamualaikum dan salam sejahtera. Pertama sekali, Al-fatihah buat raja kesayangan ramai, sultan abdul halim, sultan kedah yang mangkat semalam. Semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan di Kalangan orang-orang yang dikasihi Allah. Juga buat seluruh kaum...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via MrEjoy
1 month ago.

 

Petua mudah hilangkan batuk anak dengan daun sireh

Petua mudah hilangkan batuk anak dengan daun sireh | Assalamualaikum dan Salam sejahtera. Hari ini aku nak kongsikan di antara petua orang lama untuk hilangkan batuk dan kahak anak-anak. Ada ibubapa yang tak suka anak-anak mereka makan ubat doktor sebab kata mereka akan jadi lebih teruk. Dan mereka lebih...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via MrEjoy
1 month ago.

 

Al-fatihah. Sultan Abdul Halim mangkat pada usia 90 tahun.

Al-fatihah. Sultan Abdul Halim mangkat pada usia 90 tahun | Assalamualaikum dan salam sejahtera. Agak terperanjat juga bila mendengar berita mengenai raja yang disayangi seluruh rakyat kedah, SultanAbdul Halim Mu'adzam Shah telah mangkat. Melalui pembacaan, masih belum ada sebarang kenyataan rasmi...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via MrEjoy
1 month ago.

 

Semakin tak faham dengan google adsense.

Semakin tak faham dengan google adsense | Assalamualaikum dan salam sejahtera. Alhamdulilah, masih diberikan kesempatan untuk menulis. Dah baca tentang cara mudah hilangkan batuk dan kahak kanak-kanak? Hari ini aku nak kongsikan sedikit cerita mengenai google adsense. Google adsense atau GA ni memang satu...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via MrEjoy
1 month ago.

 

Pengalaman jadi ibu

Hai assalammualaikum semua, semoga anda semua berada dalam keadaan yang diredhai...Malam ini Tiga orang permata yang tak terhingga aku lena tidur, ketiga-tiganya tak sihat, sekarang musim demam, batuk seleseme.bila aku amati ketiga-tiga permata hati kami , tetiba ternampak, anak ku yang pertama bakal...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via Maria Yusoff
1 month and a week ago.

 

Batuk selsema anak hilang dengan Coughflu time Tasneem Nature.

Batuk selsema anak hilang dengan Coughflu time Tasneem Naturel | Assalamualaikum dan salam sejahtera. Sekarang ni memang musim anak-anak kecil batuk selsema kan? 2 hari lepas, waktu bawa anak sulung aku ke klinik (sebab batuk selsema) penuh klinik dengan kanak-kanak. Semuanya demam! Batuk!

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via MrEjoy
1 month and a week ago.

 

Rahsia disebalik setiap kejayaan.

Rahsia disebalik setiap kejayaan | Assalamualaikum dan selamat pagi semua. Semoga semuanya berada di dalam keadaan sihat walafiat. Hari ini nak kongsi sedikit cerita aku dengan seorang rakan. Mungkin aku boleh katakan, dia juga dalam kelompok manusia yang berjaya. Kalau tengok daripada luaran, dia ni memang...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via MrEjoy
1 month and a week ago.

 

RESEPI MASAK ASAM ORANG MELAKA Selatan

Makan untuk 5 orangBahan-Bahan :1 Genggam Lada Kering *5 biji Bawang merah *6 Ulas bawang Putih *1 inchi Halia *1 Inchi kunyit hidup *1 Genggam asam jawa biji ( diramaskan dalam air untuk dijadikan kuah kedalam hasil bahan yang ditumiskan )sedikit Garam@ Gula@ perasa, mengikut Deria rasa...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via Maria Yusoff
1 month and a week ago.