User Profile: zahra95642

Show pings in: English | Malay | All

 

zahra95642

 

User's Pings

Sort By: Date | Popularity

Page 10 of 30

Teka-Teki: Apakah yang paling ringan di dunia ini?

Teka-Teki: Apakah yang paling ringan di dunia ini? Ini adalah soalan yang ditanyakan oleh Imam Al Ghazali kepada anak muridnya.JawapanKlikDi SiniMeninggalkan solat

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog zahra95642 zahra95642 via Soalan Teka Teki
5 months and 3 weeks ago.

 

Teka-Teki: Kejap hitam, kejap putih, kejap hitam, kejap putih, apa dia?

Teka-Teki: Kejap hitam, kejap putih, kejap hitam, kejap putih, apa dia? JawapanKlikDi SiniPenguin guling-guling

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog zahra95642 zahra95642 via Soalan Teka Teki
5 months and 3 weeks ago.

 

Mobicow Review. The Good and The Not So Good

Mobicow Review. The Good and The Not So Good. Peh tajuk nak dalam bahase omputih. Sebenarnye aku cume nak cerita pengalaman guna Mobicow untuk buat duit dari blog. Aku pun bukanlah dah dapat ribuan dari Mobicow ni, cuma aku nak korang tau apa kebaikan dan keburukan Mobicow ni pada yang nak cube.Ok. Ape...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog zahra95642 zahra95642 via Susah Senang Blogger
5 months and 3 weeks ago.

 

Cara Mulakan Pelaburan Emas Dengan Modal Kecil

Pernah dengar pasal pelaburan emas? Saya pasti sejak beberapa tahun kebelakangan ini, pelaburan emas menjadi salah satu topik hangat dalam dunia pelaburan. Tambahan lagi nilai mata wang Ringgit Malaysia yang tidak menentu, pelaburan dalam bentuk komoditi emas adalah salah satu pilihan yang boleh...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog zahra95642 zahra95642 via Wikicara.org - Kompilasi Pelbagai Cara
5 months and 3 weeks ago.

 

Ikuti 10 Tips Jimat Ini Semasa Berbelanja Secara Online

Membeli barang secara online sememangnya telah menjadi sesuatu yang biasa pada zaman sekarang. Ini juga bermakna kita boleh berbelanja tanpa keluar daripada rumah. Pelbagai ecommerce muncul untuk memenuhi keperluan dan kemahuan pembelian online pengguna.Dari satu sudut memang ia membantu kita, tetapi jika...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog zahra95642 zahra95642 via Cara Jimat Duit
5 months and 3 weeks ago.

 

Mana Entri Pendapatan Blog Mac dan April?

Mana Entri Pendapatan Blog Mac dan April?Maafkan aku..Aku tak sempat nak mengupdate blog aku yang satu ni..Memang setiap kali bukak laptop akan bersemangat untuk buat entri tu, tapi lepas lepas buka Facebook kejap, buka Youtube kejap..semangat tu tibe-tiba hilang..Tambahan lagi dalam 3 atau 4 bulan ni aku...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog zahra95642 zahra95642 via Susah Senang Blogger
5 months and 3 weeks ago.

 

Cara Beli Tiket Flight Murah

Cara Nak Beli Tiket Flight Murah. Melancong merupakan salah satu keperluan untuk setiap orang untuk melepaskan tekanan dan juga untuk menghabiskan masa bersama keluaraga. Salah satu keperluan untuk pergi melancong adalah tiket kapal terbang.Tiket kapal terbang boleh menjadi sangat mahal sekiranya...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog zahra95642 zahra95642 via Wikicara.org - Kompilasi Pelbagai Cara
6 months and a week ago.

 

Suasana SENYAP Seketika Semasa Temuduga. Ok atau Tak?

Terdapat keadaan di mana semasa sesi temuduga apabila kita senyap seketika atau diam sejenak ketika perbualan berlangsung. Ini boleh dicetuskan oleh calon temuduga atau penemuduga itu sendiri.Dalam kebanyakan kes, ia mungkin memberi tanda terdapat sesuatu yang tidak kena.Calon Sebagai Punca Keadaan...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog zahra95642 zahra95642 via Tips Interview Kerja
6 months and 2 weeks ago.

 

Cara Meminjam Ebook Dari Perpustakaan Negara Malaysia

Bila kali terakhir anda penjejakkan kaki ke perpustakaan? Perkembangan teknologi menyebabkan orang semakin kurang menjejakkan kaki ke perpustakaan. Semakin banyak juga buku disediakan dalam bentuk ebook untuk memudahkan para peminat buku membaca dengan lebih mudah.Kelebihan EbookPada saya ebook sangat...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog zahra95642 zahra95642 via Wikicara.org - Kompilasi Pelbagai Cara
6 months and 2 weeks ago.

 

15 Kelebihan Kerja Kerajaan Yang Anda Perlu Tahu

Kerja kerajaan adalah antara pekerjaan yang dipandang tinggi. Bukan hanya kerana gajinya yang tinggi, tetapi juga kerana kelebihan-kelebihan kerja kerajaan itu sendiri. Jika dahulu orang ramai menganggap menjadi penjawat awam adalah satu pekerjaan yang kurang popular, kini dengan peningkatan gaji yang...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog zahra95642 zahra95642 via Tips Interview Kerja
6 months and 3 weeks ago.

 

Tip Menulis Resume Yang Padat Dan Menarik

Resume adalah suatu bentuk kenyataan yang disediakan oleh seseorang berkaitan latar belakang pendidikan, pencapaian dan pengalaman kerja yang bertujuan untuk memperkenalkan diri kepada bakal majikan supaya diberikan peluang untuk menghadiri sesi temuduga jawatan tertentu. Ramai juga yang salah faham...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog zahra95642 zahra95642 via Tips Interview Kerja
6 months and 3 weeks ago.

 

Cara Tingkatkan Pendapatan Google Adsense Secara Automatik

Perhatian. Artikel ini hanya untuk mereka yang dah mula menjana pendapatan dari Google Adsense (atau ads network lain). Jika anda baru sahaja mula berblog, artikel ini mungkin hanya sekadar informasi untuk anda. Artikel ini juga untuk mereka yang nak meningkatkan pendapatan blog seiring dengan penggunaan...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog zahra95642 zahra95642 via Wikicara.org - Kompilasi Pelbagai Cara
6 months and 3 weeks ago.

 

Cara Penjagaan Rambut Yang Betul Bagi Wanita dan Lelaki

Tidak kira sama ada anda lelaki, atau wanita yang bertudung atau tidak, penjagaan rambut yang betul adalah sangat penting untuk memastikan rambut dan kulit kepala anda sentiasa sihat. Tabiat tidak menjaga rambut dengan baik boleh mendatangkan masalah yang lain seperti masalah kelumumur, masalah keguguran...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog zahra95642 zahra95642 via Wikicara.org - Kompilasi Pelbagai Cara
7 months ago.

 

Cara Buat Panggung Wayang Sendiri Di Rumah Dengan Mudah

Alangkah seronoknya jika mempunyai panggung wayang sendiri di rumah. Mesti ramai yang fikir jika nak buat panggung wayang sendiri di rumah mesti memerlukan kos yang tinggi. Sebenarnya kita boleh menyediakan mini panggung wayang sendiri di rumah dengan kos yang cukup berpatutan. Kos yang diperlukan hanya...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog zahra95642 zahra95642 via Wikicara.org - Kompilasi Pelbagai Cara
7 months ago.

 

Cara Daftar Dan Menggunakan Astro On The Go

Saluran berbayar Astro bukanlah sesuatu yang asing di Malaysia. Kebanyakan daripada rakyat Malaysia memang ada melanggan Astro. Termasuklah saya. Tetapi saya hanya melanggan saluran-saluran dalam pakej asas di Astro.Selain daripada saluran berbayar, Astro juga dalam beberapa tahun lepas ada...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog zahra95642 zahra95642 via Wikicara.org - Kompilasi Pelbagai Cara
7 months ago.

 

Beli Prepaid Reload RM30 dengan Harga RM28.95. Ini Caranya.

Prepaid Reload adalah keperluan setiap orang. Nak tak nak kita perlu membeli prepaid relaod bagi yang menggunakan perkhidmatan prepaid. Katakan yang dalam sebulan kita membeli prepaid reload sebanyak RM30 (dengan tempoh sah 30 hari), jadi dalam setahun, kita perlu membelanjakan sebanyak RM360 untuk membeli...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog zahra95642 zahra95642 via Cara Jimat Duit
7 months ago.

 

5 Buku Kewangan Untuk Kesedaran Kewangan. Buku ke 3 Paling Saya Suka

Masih ramai yang kurang pengetahuan dan kesedaran tentang pengurusan kewangan. Ini mungkin disebabkan subjek kewangan bukanlah subjek yang dipelajari di sekolah. Tetapi kini ia bukanlah satu alasan. Ini kerana terdapat ratusan buku panduan pengurusan kewangan yang boleh dibeli dan dibaca untuk menambah...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog zahra95642 zahra95642 via Cara Jimat Duit
7 months ago.

 

10 Tips Jimat Elektrik Di Rumah Untuk Mengelakkan Bil Melambung. No.10 WAJIB Amalkan.

Tips Jimat Elektrik. Tenaga Elektrik adalah satu keperluan untuk setiap rumah. Dengan elektriklah perkara-perkara lain dapat dilakukan seperti memasak, menjahit dan lain-lain lagi. Walau bagaimanapun, ramai juga yang mengambil ringan tentang kepentingan menjimatkan penggunaan tenaga elektrik.Kali ni saya...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog zahra95642 zahra95642 via Cara Jimat Duit
7 months and a week ago.

 

Gaji Kecil Tapi Cukup Untuk Sebulan. Ini Pengalaman Hidup Saya..

Alangkah indahnya jika Gaji Kecil Tapi Cukup Untuk Sebulan. Tidak kira berapa pun gaji kita, jika tidak diuruskan dengan baik, pasti tidak akan cukup. Ini adalah situasi biasa dalam keadaan ekonomi sekarang. Baru tengah bulan gaji dah kering..huhu..Perkara ni memang kerap berlaku pada kebanyakan orang yang...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog zahra95642 zahra95642 via Cara Jimat Duit
7 months and a week ago.

 

Track Perbelanjaan Dengan Whatsapp? Lelaki Ini Kongsikan Caranya

Whatsapp biasanya digunakan untuk berkomunikasi. Tetapi dengan cara yang kreatif, ia boleh digunakan untuk merekod setiap perbelanjaan kita. Jika sudah berpasangan, kita boleh rekod berbelanjaan bersama.Saya kongsikan bagaimana Tuan Nik Mohd Fahmi memberikan satu idea yang kreatif untuk menggunakan...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog zahra95642 zahra95642 via Cara Jimat Duit
7 months and a week ago.