Tag: 'tips'

Show pings in: English | Malay | All

 

 

Pings Tagged 'tips'

Sort By: Date | Popularity

Page 1 of 63

Perodua Aruz – apa beza dengan Honda BR-V, Toyota Rush dan Proton X70 dalam pasaran Malaysia

Perodua baru sahaja membuka tempahan bagi SUV terbaru mereka iaitu Aruz, yang boleh didapati dalam dua varian iaitu X dan AV. Dengan harga anggaran yang [...]

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog azam97rm azam97rm via Formula Hidup Luar Biasa
6 days ago.

 

Bawang putih memecah kolesterol, antibiotik bunuh mikrob dan penghalang kanser (via...

Bawang putih mempunyai khasiat sebagai antibiotik alami di dalam tubuh manusia. Bawang ini telah dikenal pasti dapat memecahkan kolesterol yang menyekat perjalanan darah pada salur darah dan kolesterol ini dikenal pasti [...]

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog azam97rm azam97rm via Formula Hidup Luar Biasa
1 week and 2 days ago.

 

Tak sampai RM4000 untuk miliki Huawei Mate 20 Pro 256GB – SoyaCincau.com (via SoyaCincau.com)

Huawei Malaysia hari ini mengumumkan tarikh jualan dan harga untuk variasi terbaru Huawei Mate 20 Pro. Ia lebih besar, lebih pantas dan lebih kuat dari [...]

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog azam97rm azam97rm via Formula Hidup Luar Biasa
1 week and 4 days ago.

 

Realme 2 Pro, Telefon Pintar Kelas Pertengahan Dengan Spesifikasi Terkini (via VOCKET)

Bawah RM1,000 boleh dapat handphone power 8GB + 128 GB storage? Ini Real punya deal. Kalau anda semua nak tahu, telefon pintar Realme 2 Pro [...]

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog azam97rm azam97rm via Formula Hidup Luar Biasa
1 week and 5 days ago.

 

7 Smartphone Terbaik Dengan Bateri Yang Tahan Lebih Lama (via Lobak Merah)

Smartphone ni dah ibarat benda penting dalam hidup. Semua benda boleh dapat dengan satu klik je pada telefon pintar. Disebabkan smartphone banyak kegunaan dan korang [...]

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog azam97rm azam97rm via Formula Hidup Luar Biasa
1 week and 5 days ago.

 

Hilang 13kg Dalam Masa 3 Minggu, Gadis Kecil Molek Ini Kongsi Tips Transformasi Diri (via OHBULAN!)

Turun 13kg dalam masa 3 minggu, ini tips kurus diet atkins. Tidak dinafikan, ramai orang berusaha untuk mengurangkan berat badan untuk tampil sihat, fit dan [...]

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog azam97rm azam97rm via Formula Hidup Luar Biasa
1 week and 5 days ago.

 

Hakikat kehidupan adalah ujian

Hidup adalah satu ujian. Keseluruhan kehidupan manusia itu adalah ujian. Kesedaran dari kenyataan ini akan menentukan tahap tekanan manusia dalam menghadapi kehidupan seharian. Kita sebagai [...]

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog azam97rm azam97rm via Formula Hidup Luar Biasa
3 weeks and 6 days ago.

 

Toyota Ipsum memang cun!

Toyota Ipsum, berkelah, SportsVan atau Avensis Verso adalah kenderaan pelbagai guna dengan tujuh tempat duduk yang dihasilkan oleh pembuat kereta Toyota dari 1995 hingga 2009. [...]

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog azam97rm azam97rm via Formula Hidup Luar Biasa
4 weeks ago.

 

Huawei Nova 3i reviu

Huawei vs Samsung dulu orang lebih suka Samsung kerana kualitinya. Skrinnya memang sensitif dan tepat bila kita skrol dengan cekapnya smartphone Samsung bertindakbalas. Tapi [...]

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog azam97rm azam97rm via Formula Hidup Luar Biasa
1 month ago.

 

Tips For Bathroom Renovation With A Budget

Tips For Bathroom Renovation With A BudgetWith so many properties available for sale nowadays, such as properties in OUG Parkland, searching for the right house is no longer difficult. Most people spend more time in renovating the living room and bedrooms, and they neglect the importance of having a...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog isaactanjs isaactanjs via Isaactan.net | Events • Food • Tech • Travel
1 month ago.

 

6 TIP ELAKKAN HASUTAN DASIM

Perasan tak dalam rumahtangga ada ketika serba tak kena, kadang rasa nak marah tak tentu pasal, kerap prasangka buruk pada pasangan, isu kecil pun boleh jadi isu besar.Tengok muka pasangan pun rasa meluat, tapi dalam hati rasa sayang dan bila berjauhan rasa rindu! Hah, bila keadaan ini berlaku, salah...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog kin10 kin10 via apekinah.com
1 month and a week ago.

 

Understanding the Difference Between Freehold Leasehold Properties

Freehold or Leasehold?Are you checking at property for sale in Malaysia as you plan to buy a property on your own? Buying your first own property to be called home is another milestone achieved in your life. Whether it is for investment purpose or own stay, most people are still confused with the...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog isaactanjs isaactanjs via Isaactan.net | Events • Food • Tech • Travel
1 month and a week ago.

 

Getting Presents for Her This Gifting Season?

Getting Presents for Her This Gifting Season?Any time is a good time to receive presents, that’s what I always tell my family and friends. But what about the giver? It’s already December, and with the flurry of online shopping and year end holidays, what better time than to buy your loved ones some well...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog isaactanjs isaactanjs via Isaactan.net | Events • Food • Tech • Travel
1 month and a week ago.

 

Google Adsense Showing ‘Automatic Payment Pending’?

Automatic Payment Pending? What? I cant deny that Ive been panicking. Its November 26th where I am right now at 5 am (still November 25th in the US) and I still havent received any email or payment from... The post Google Adsense Showing Automatic Payment Pending?

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog tokyotenshi tokyotenshi via It's Totally Awesome
1 month and 3 weeks ago.

 

Tengah Bersedih? Amalkan Tips Ni

Tengah Bersedih? Amalkan Tips Ni | Biasalah hidup ni tak selalunya ceria, kadang-kadang ada suka, kadang-kadang berduka. Kita tak boleh biarkan diri tu sedih atau kecewa berpanjangan, tak elok untuk kesihatan diri korang tu. Apabila ada perasaan seperti tu, kita sepatutnya bijak mengatasi perasaan negatif...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog kin10 kin10 via apekinah.com
1 month and 3 weeks ago.

 

Effects of Day and Night Shifts On Sleep - How To Cope With Night Shifts

Effects of Day and Night Shifts On Sleep - How To Cope With Night ShiftsMajority of people who experience sleeplessness are in job sectors where they have to change their shifts weekly or monthly. The major issue with change in work shifts is the sleeping pattern. Normally, the night time is quiet and dark,...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog isaactanjs isaactanjs via Isaactan.net | Events • Food • Tech • Travel
1 month and 4 weeks ago.

 

SALAM JUMAAT : Tips Membaca Al-Quran

Bismillahhirahmannirrahim...As Salam and greetings to dear readers. SALAM JUMAAT : Tips Membaca Al-QuranSalam Jumaat 8 Rabiulawal 1440 Hijrah dear readers. Amvoiii!!! mentang-mentang hari Jumaat kemahen lagi kauuu! Mrs. A berbulan hijrah gitew! hah! haii. Okaylah meh sini Mrs. A nak share tips membaca...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog maziah75 maziah75 via MRS.A my blog my stori
2 months ago.

 

Building Establishing Your Brand Authority On Instagram

Building Establishing Your Brand Authority On InstagramWhen you use the correct strategy, it is highly possible that Instagram will be a very useful tool and remain among the most important ones. It remains highly expressive, as long as you have some creative ideas and a design-oriented...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog isaactanjs isaactanjs via Isaactan.net | Events • Food • Tech • Travel
2 months ago.

 

TIPS : Cara Mudah Untuk Cuci Rambut Gaya Salun !

AssalamualaikumMesti ramai yang rajin ke salun untuk cuci rambut kan ? Sebab bila cuci di salun , rasa best bila dia dok garu-garu kepala kita tu kan . Bagi Zati, memang layan juga lah kalau cuci rambut kat salun tu, kadang-kadang rasa nak tidur .Tapi sekarang ni Zati dah dapat cara cuci rambut ala-ala...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog Izatie89 Izatie89 via Izatie Salim
2 months ago.

 

Apa itu Hoki 5S ?

Skuad hoki remaja negara berjaya memenangi emas dalam Kejohanan Hoki 5S di Kejohanan Olimpik Belia

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog zoolligakampung zoolligakampung via LIGAKAMPUNG
3 months ago.

 

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Next »