Most Popular

Show pings in: English | Malay | All

 

 

Most Popular Of This Week

Page 3 of 7

Philodendron Xanadu Grow And Care Tips

How to grow and care Philodendron Xanadu? The Philodendron Xanadu or Philodendron Winterbourn is easy to grow plant. Philodendron Xanadu was reported to be a selected chance seedling that arose in 1983 in a Western Australian nursery. It was thought to be a sport or hybrid of P.

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog yukmil yukmil via Philodendron Plant
4 days and 7 hours ago.

 

Harga Rumah Jadi Murah Tanpa SST Mulai 1 September

Desas-desus kini bertiup kencang yang mengatakan harga rumah baharu akan jadi lebih murah apabila sistem cukai SST diperkenalkan kembali mulai 1 September 2018 oleh kerajaan. Ini berikutan pengumuman Menteri Kewangan, YB Lim Guan Eng yang SST tidak akan dikenakan pada bahan-bahan asas binaan. SST Tidak...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog hasrulhassan hasrulhassan via HASRULHASSAN.COM
4 days and 5 hours ago.

 

Petua Cantik Anak Cina Bukit

Petua kecantikan daripada Nik Suhaida yang pernah digelar 'Anak Cina Bukit'. Kenal siapa pemilik nama Nik Suhaida ni tak? Aha .. beliau yang pernah diejek dengan gelaran Anak Cina Bukit ini adalah merupakan isteri kepada pemain bola sepak kelahiran Terengganu, Mohd Norfarhan Muhammad. Rahsia Kecantikan Nik...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog hasrulhassan hasrulhassan via HASRULHASSAN.COM
4 days and 4 hours ago.

 

Hafez Musa digesa kosongkan kerusi Parlimen Sipitang

Ahli Parlimen Sipitang Yamani Hafez Musa digesa mengosongkan kerusi Parlimen itu jika tidak berminat untuk berkhidmat kepada rakyat di kawasan berkenaan.

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog djkupang djkupang via Suara Masyarakat Sabah
4 days and 3 hours ago.

 

Tiket Wayang Cuma RM8/RM10 Sepanjang Ogos September

Siapa di antara anda suka menonton wayang? Ini peluang untuk pelajar mahupun lepasan graduan menikmati harga tiket wayang lebih murah, iaitu cuma RM10 untuk tiket dewasa, manakala cuma RM8 sahaja buat pelajar.Tapi, jika anda pengguna Hong Leong, anda boleh dapat diskaun tambahan sebanyak RM6 menggunakan kad...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog hasrulhassan hasrulhassan via iKerjaya Graduan
4 days and 3 hours ago.

 

Skuad Badak terus ‘menyondol’

[VIDEO] Highlight perlawanan dan gol tunggal perlawanan oleh Rahman Shah Marajeh

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog djkupang djkupang via Suara Masyarakat Sabah
4 days and 3 hours ago.

 

‘Kami sangka gempa bumi’

KUDAT: Treler muatan kelapa sawit berkenaan sebelum itu bertembung dengan Proton Saga dinaiki tiga beranak sebelum terbabas kira-kira 25 meter lalu memasuki halaman rumah Simbo

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog djkupang djkupang via Suara Masyarakat Sabah
4 days and 2 hours ago.

 

Syoknya Najmi Makan Buah Durian

Musim durian tahun ini dah nak sampai ke penghujung. Dah tak banyak orang berniaga jual buah durian dengan harga longgok dan murah. Yang ada sekarang, semuanya menjual buah durian sehingga RM8 sekilogram (durian kampung). Kalau jumpa yang jual murah, mungkin sebab samada ia berdekatan dengan dusun buah...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog hasrulhassan hasrulhassan via HASRULHASSAN.COM
3 days and 22 hours ago.

 

Resipi Tempoyak Ikan Patin Lagi Pekat Lagi Sedap

Salam sejahtera kepada semua pembaca setia blog makan Mahamahu dan juga rakan-rakan sekalian. Banyak cara orang Masak Tempoyak Ikan Patin ni ada yang guna bawang dan ada yang tidak. Tapi yang aslinya tidak gunakan bawang. Jadi resipi ni Maha cuba buat cara paling mudah dan paling senang orang bujang boleh...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog mahamahu mahamahu via Maha Mahu Makan
3 days and 11 hours ago.

 

Fara Hazel Tersingkir Baby Shima Masuk Hospital Big Stage

Baru masuk minggu kedua program realiti Budak-budak Baru Nak Up ini telah banyak drama dan kontrol versi. Pada minggu kedua ini meyaksikan bahawa Fara Hazel menjadi peserta pertama tersingkir pada malam tersebut. Menyampaikan lagu Cinta Tersimpul Rapi persembahan Fara nampak kurang bertenaga dan mendapat...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog mahamahu mahamahu via Dunia Penuh Gosip
3 days and 8 hours ago.

 

KNOWHERE Eatery, Bar Cigars @ Bangsar Kuala Lumpur

KNOWHERE Eatery, Bar Cigars @ Bangsar Kuala LumpurNewly opened, barely a month plus ago, Knowhere Eatery, Bar Cigars is located in the heart of Bangsar. A rather classy place, complete with good ambiance, nice cocktails and yummy tapas and food, we were there the other night to savour their...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog isaactanjs isaactanjs via Isaactan.net | Events • Food • Tech • Travel
3 days and 7 hours ago.

 

Hantar Barang Lebih Pantas Dengan Lalamove

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua para pembaca yang saya kasihi sekalian. Semoga anda semua berada dalam keadaan sihat sejahtera The post Hantar Barang Lebih Pantas Dengan Lalamove appeared first on AMIRNAWAWI.

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog amirnawawi amirnawawi via AMIRNAWAWI
3 days and 4 hours ago.

 

KELEBIHAN 10 AWAL ZULHIJJAH

Bismillahhirahmannirrahim...As Salam and greetings to dear readers. KELEBIHAN 10 AWAL ZULHIJJAHSelamat beramal dear readers.

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog maziah75 maziah75 via MRS.A my blog my stori
3 days and 4 hours ago.

 

Kaji semula pelantikan Pengarah JANS demi kepentingan perkhidmatan awam

UNTUK mengelakkan berlakunya amalan atau ‘precedent’ yang tidak wajar dalam perkhidmatan awam negeri, Jabatan Air Sabah.

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog djkupang djkupang via Suara Masyarakat Sabah
3 days and 3 hours ago.

 

Puding Roti Bakar Air Fryer

Puding Roti Bakar Air Fryer | Kalau roti yang dah nak expired apa yang korang buat? Mama kalau malas mama buat roti bakar jer. Heheh. kalau rajin mama buat puding roti. Kira tu rajin la nak masak. Mama kalau bakar dalam oven boleh jer tapi masalahnya plug jauh dengan oven so memang malas lah nak angkat oven...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog juelizajamani juelizajamani via MamaJue Story
3 days and 3 hours ago.

 

Tips Memilih Service Penghantaran Barang Terbaik Dan Cepat - Lalamove

Malaysia mempunyai ekonomi yang sedang berkembang pesat dengan kadar penggunaan teknologi yang tinggi. Tidak lepas juga para usahawan yang sering mengutamakan perkhidmatan mereka adalah yang terbaik dan terpantas. Namun selalu kita lihat tentang komplen penghantaran barang yang lambat dan juga tidak seperti...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog mahamahu mahamahu via Dunia Teknologi Di Hujung Jari
3 days and 2 hours ago.

 

Perhentian Islands - Experience the Best Parts of Beach Escape

Perhentian Islands - go and experience all the best parts of a beach escape! For someone who has managed to avoid a beach holiday for the past three years or so, Perhentian was definitely a pleasant surprise. It’s not that I don’t enjoy a stroll along the beach or lazing around under some shade with a...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog hasrulhassan hasrulhassan via HASRULHASSAN.COM
3 days and 2 hours ago.

 

Ronaldo diserbu penyokong, perlawanan tamat awal

[VIDEO] Gol pertama Cristiano Ronaldo sejak berpindah ke Juventus dari Real Madrid

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog djkupang djkupang via Suara Masyarakat Sabah
2 days and 23 hours ago.

 

Parti Gabungan Bersatu Sabah ganti BN Sabah ?

Parti Gabungan Bersatu Sabah kini berada di peringkat akhir dan permohonan pendaftarannya akan dihantar kepada Jabatan Pendaftar Pertubuhan (ROS)

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog djkupang djkupang via Suara Masyarakat Sabah
2 days and 22 hours ago.

 

RFID Touch ‘n Go - Daftar Sebagai Pengguna Terawal

Saya baru sahaja buat pendaftaran percuma untuk memohon menjadi pengguna terawal menggunakan teknologi Radio Frequency Identification (RFID) yang bakal menggantikan sistem SmartTAG Touch ‘n Go. Sistem ini merupakan teknologi terkini untuk sistem pembayaran tol elektronik. Pendaftaran untuk menjadi antara...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog hasrulhassan hasrulhassan via HASRULHASSAN.COM
2 days and 21 hours ago.