User Profile: izamdgreat

Show pings in: English | Malay | All

 

izamdgreat

Your avatar

Real Name: rohaizam bin ismail

Member Since: 19th February 2018



Blogs:

 

User's Pings

Sort By: Date | Popularity

Page 1 of 4

'Undi BN cari penyakit'

Jom kita saksikan kisah cerita Penyanyi Awie.Sebelum kita memulakan jom kita lihat penerangan siapakah beliau ini.Dato' Ahmad Azhar bin Othman , DIMP atau lebih dikenali sebagai Awie (lahir 24 November 1968) ialah salah seorang penyanyi rock dan pelakon terkenal Malaysia dan vokalis kumpulan Wings .Awie...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog izamdgreat izamdgreat via Informasi Santai Dan Menarik
17 hours and 50 minutes ago.

 

Bagaimana Cara Memulakan Bisnes Bakeri Dari Rumah

Jika anda pandai suka masak atau suka buat kuih, kek, roti dan sebagainya!Kenapa tidak jadikan aktiviti tersebut sebagai sesuatu yang boleh menambahkan pendapatan?Buat bisnes orang kata...!Bisnes bakeri... atau bisnes kuih-muih atau bisnes kek roti!Bisnes buat kuih ni agak mudah...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog izamdgreat izamdgreat via Informasi Santai Dan Menarik
18 hours and 24 minutes ago.

 

Anak Kantoi Cium Lelaki, Ini Reaksi Kazar Saisi

Sebelum kita melihat respon Kazar Saisi tentang anaknya yang kantoi mencium lelaki, mari kita lihat berita dahulu Kazar Saisi supaya lebih memahaminya.Pelakon yang memenangi anugerah Fasha Sandha kini menjadi pengeluar.Melalui syarikat pengeluarannya, FS Creative Sdn Bhd, ditubuhkan akhir tahun lalu, artis...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog izamdgreat izamdgreat via Informasi Santai Dan Menarik
1 day and 9 hours ago.

 

Serina Tidur Sekatil Dengan ChefWan

Selamat datang ke channel Hot Vids.Kami menyajikan pelbagai video informasi dan gaya hidup untuk tontonan anda.SILA SCROLL KE BAWAH UNTUK TERUS TONTON VIDEONYA JIKA ANDA KESUNTUKAN MASA UNTUK MEMBACAAnak kepada Chef Wan iaitu Serina Redzuawan dilaporkan bakal berdepan dengan hukuman penjara kerana bekas...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog izamdgreat izamdgreat via Informasi Santai Dan Menarik
2 days and 4 hours ago.

 

Aiman Tino terkena penyakit misteri

Selamat datang ke siaran video- video terkini chennal informasi informasi, gaya hidup, hiburan dan fakta kejadian yang nyata dan aneh yang terdapat di dunia ini dan lain-lain lagi aksi yang boleh memberi inspirasi kepada kita semua.Jika anda tak ingin membaca dan tidak mahu membuang masa anda terus scroll...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog izamdgreat izamdgreat via Informasi Santai Dan Menarik
2 days and 18 hours ago.

 

Isteri Mithali, Shila Amzah Picit Kaki Suaminya Lepas Habis Majlis Persa ndingan

Isteri Mithali, Shila Amzah Picit Kaki Suaminya Lepas Habis Majlis PersandinganSelamat datang ke channel Hot Vids.Kami menyajikan pelbagai video informasi dan gaya hidup untuk tontonan anda.SILA SCROLL KE BAWAH UNTUK TERUS TONTON VIDEONYA JIKA ANDA KESUNTUKAN MASA UNTUK MEMBACASemalam semua orang telah tahu...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog izamdgreat izamdgreat via Informasi Santai Dan Menarik
3 days and 3 hours ago.

 

Malas tahap dewa! ada lagi tak yang paling malas

Mungkin di sekeliling anda ada orang yang sangat malas, tidak mau buat kerja, suka tidur dan sebagainya. Tapi kadang-kadang orang yang malas nie sangat kretif jugak, demi memuaskan rasa malas dia, mereka akan cipta alat-alat yang sangat pelik supaya mereka tidak perlu guna tenaga yang banyak untuk buat...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog izamdgreat izamdgreat via Informasi Santai Dan Menarik
3 days and 4 hours ago.

 

Tingkah lucu presenter berita hampir tidak tahan ketawa saat live !! Tengok mulut dia sudah nak...

Bila presenter berita saat live nak menyampaikan berita, jumpa apa-apa keadaan pun haruslah tenang untuk menyampaikan berita sampai habis. Ini sebab saat live adalah sangat penting dan tidak dapat dirakam semula.Tapi kadang-kadang akan berlaku keadaan yang tidak terduga yang dapat mempengaruhi...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog izamdgreat izamdgreat via Informasi Santai Dan Menarik
3 days and 5 hours ago.

 

Pengumpul sampah ini tidak ada isteri dan anak. Anehnya saat 'meninggal' banyak kereta mewah di...

Dunia ini penuh dengan kisah yang menyedihkan. Seorang pengumpul sampah juga ada cerita yang memilukan di sebalik cuma banyak orang tidak tahu jer. Kalau kita beri lebih perhatian dan ambil berat kepada pengumpul sampah, akan buat mereka rasa kasih sayang masih ada kat dalam dunia ini. Pengumpul sampah ini...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog izamdgreat izamdgreat via Informasi Santai Dan Menarik
3 days and 7 hours ago.

 

Netizen Menangis Bila Neelofa Throwback Gambar2 Lama Sewaktu Kecil

Sebelum kita melihat gambar-gambar lama Neelofa sewaktu kecil, mari kita lihat dahulu berita kebelakangan Neelofa supaya lebih memahaminya.Selebriti tempatan telah menyertai tangan untuk kempen menentang cyberbullying dan berita palsu di media sosial.Kempen pengumuman perkhidmatan awam yang bertemakan...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog izamdgreat izamdgreat via Informasi Santai Dan Menarik
3 days and 17 hours ago.

 

Cara membuat Ais kepal Milo

Video kali ini menunjukkan cara2 untuk membuat ais kepal milo yang dah viral di Malaysia. tak sangka ianya sangat mudah dan senang untuk dan boleh dibuat dirumah anda sendiri sahaja.Bahan- bahan yang digunakan pun tak ada la banyak sangat guys. Ia hanya memerlukan serbuk milo, susu pekat , susu cair, serbuk...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog izamdgreat izamdgreat via Informasi Santai Dan Menarik
3 days and 18 hours ago.

 

10 Alat Penyelamat khusus bagi Wanita. Mari saksikan..

10 Alat PENYELAMAT diciptakan khusus buat WANITA SEDUNIA.Selamat Datang ke channel ShareVideoForFun. Kami menyiarkan pelbagai Video menarik , berinformasi terkini dan Gaya hidup di Zaman Moden Berteknologi Canggih ini.Luangkan masa ANDA sebentar untuk membaca informasi ini bagi menghilangkan tekanan atau...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog izamdgreat izamdgreat via Informasi Santai Dan Menarik
3 days and 19 hours ago.

 

Siti Aafiyah Tembamnya..A nak Kesayangan Datuk Seri Siti Nurhaliza Suami

Komen tentang video : (atau scroll ke bawah terus tonton video)Siti Aafiyah Tembamnya..Anak Kesayangan Datuk Seri Siti Nurhaliza SuamiSelamat datang ke channel Hot Vids.Kami menyajikan pelbagai video informasi dan gaya hidup untuk tontonan anda.SILA SCROLL KE BAWAH UNTUK TERUS TONTON VIDEONYA JIKA...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog izamdgreat izamdgreat via Informasi Santai Dan Menarik
4 days and 2 hours ago.

 

Bisnes Percuma Tanpa Modal - JOM BUAT INCOMERIBU-RIBU

CaraPaling MudahMenjana Pendapatan Pasif Di MalaysiaJOM BUAT INCOMERIBU-RIBUIni adalahwebsiteyang anda inginkan pantasAnda….Bosan dengan pekerjaan sekarang?Boss selalu marah-marah? Gaji tak naik-naik?X larat hari2 hadap jem? Keluar rumah gelap… Balik rumah pun...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog izamdgreat izamdgreat via Informasi Santai Dan Menarik
4 days and 3 hours ago.

 

Izreen, Kau Pergi La Gesek2 Kan C1pap kau kat taik lalat dia tu' - Zarina Anjoulie

Komen tentang video : (atau scroll ke bawah terus tonton video)"Izreen, Kau Pergi La Gesek2 Kan C1pap Kau Kat Taik Lalat Dia Tu" - Zarina AnjoulieSelamat datang ke channel Hot Vids.Kami menyajikan pelbagai video informasi dan gaya hidup untuk tontonan anda.Selamat menonton.SILA SCROLL KE BAWAH UNTUK TERUS...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog izamdgreat izamdgreat via Informasi Santai Dan Menarik
4 days and 4 hours ago.

 

Polis bantuan diangkat sebagai hero

SHAH ALAM: Wajah penyelamat yang sanggup mempertaruhkan nyawa demi menyelamatkan seorang wanita yang terjun ke laut di Kilometer 9.9 Jambatan Abdul Halim Muadzam Shah (JAHMS), Batu Kawan, semalam menjadi tular di media sosial.Penyelamat berkenaan, Zaidi Salleh, 52, yang juga merupakan seorang polis bantuan...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog izamdgreat izamdgreat via Informasi Santai Dan Menarik
1 week ago.

 

Suami orang puaskan nafsu janda

LELAKI berstatus suami orang mengaku berjumpa pasangannya yang juga janda anak empat untuk memuaskan nafsu mereka ketika serbuan penguat kuasa Jabatan Hal Ehwal Agama Terengganu (JHEAT) di sebuah bilik sewa di bandar raya Kuala Terengganu, Rabu lalu.Malah, lelaki berusia 40 tahun dan janda berusia 46 tahun...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog izamdgreat izamdgreat via Informasi Santai Dan Menarik
1 week and 3 days ago.

 

Dagu terbelah akibat tali tangsi

LELAKI menerima 25 jahitan pada dagu selepas terkena tali tangsi ketika menunggang motosikal di Lebuhraya Sistem Penyuraian Kuala Lumpur Barat Sdn Bhd (SPRINT) berhampiran di Kampung Kayu Ara, Petaling Jaya, semalam.Dalam kejadian pada 5 petang itu, mangsa, 25, yang bekerja sebagai penghantar makanan dalam...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog izamdgreat izamdgreat via Informasi Santai Dan Menarik
2 weeks and a day ago.

 

Kat rumah aku kau nak mengawan

SEORANG lelaki terkejut apabila lubang yang ditemui di belakang rumahnya di Parit Lapan, Ban Satu Setengah, Pasir Panjang, Sekinchan, hari ini, rupa-rupanya sarang ular tedung hitam, mengawan.Malah, dalam kejadian kira-kira jam empat petang, lelaki berkenaan, Mohd Fazli Zainal Abidin, 30, menemui 35 biji...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog izamdgreat izamdgreat via Informasi Santai Dan Menarik
2 weeks and 2 days ago.

 

Bayi baru lahir ada kalimah Allah di dahi

KALIMANTAN: Setiap pasangan berkahwin pasti merasa bahagia dan bersyukur saat dikurniakan cahaya mata, apatah lagi jika bayi itu dilahirkan dengan kalimah Allah tertulis di dahinya.Pasangan Saiful dan Dewi Agustina dikurniakan bayi istimewa itu pada 3 April lalu dan gambarnya menjadi tular setelah dimuat...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog izamdgreat izamdgreat via Informasi Santai Dan Menarik
2 weeks and 3 days ago.

 

1 2 3 4 Next »