Tag: 'tips'

Show pings in: English | Malay | All

 

 

Pings Tagged 'tips'

Sort By: Date | Popularity

Page 4 of 55

JANGAN MINUM AIR YANG DITINGGAL DALAM KERETA...

Ada lagi ke yang jenis minum air botol yang tertinggal dalam kereta? Rasanya ramai yang biasa minum air mineral atau air minuman dalam botol yang ada dalam kereta dan terdedah kepada haba panas dan sinaran matahari melampau. Tahukah anda, air botol yang terdedah sinaran matahari dan panas melampau akan...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog johnwebb johnwebb via FOC3
3 months and 2 weeks ago.

 

PROPELLER ADS PENGIKLANAN TERKINI UNTUK BLOGGER..

Propeller ads media adalah sebuah syarikat media internet yang ketara memberi tumpuan kepada menyampaikan platform yang paling mudah, paling berkesan, dan boleh dipercayai dalam dunia pengiklanan digital. Syarikat ini ditubuhkan pada tahun 2011, daripada keinginan untuk mewujudkan hubungan yang lebih baik...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog johnwebb johnwebb via FOC3
3 months and 2 weeks ago.

 

7 SUNNAH RASULULLAH SAW.

 Dalam kehidupan sehari-hari ada kala kita mungkin telah melampaui batas.imaginasi kotor ,percakapan dan perbuatan yang tidak betul menjdikan kita selalunya semakin jauh dengan ALLAH SWT,tetapi itulah kita manusia,tak lari daripada kesilapan dan beruntunglah kita kerana ALLAH SWT selalu membuka pintu...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog johnwebb johnwebb via FOC3
3 months and 2 weeks ago.

 

ANTARA RAHSIA KEJAYAAN WAK DOYOK ADALAH TAK LANGGAN SIARAN TV BERBAYAR

ANTARA RAHSIA KEJAYAAN WAK DOYOK ADALAH TAK LANGGAN SIARAN TV BERBAYAR. Wak Doyok.. dia bukan penyanyi, bukan pelakon.. Tetiba masuk dalam industri hiburan dia jadi terkenal dengan imej hipster yang berjambang, bermisai tebal lentik tu. Yang pernah aku baca dulu dia di kenali kat media sosial sebagai...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog lekatlekitgurl lekatlekitgurl via LEKAT LEKIT STORY
3 months and 2 weeks ago.

 

Syndrome Writer's Block Menyerang.

AssalamualaikumBismillahWriter's block is a condition, primarily associated with writing, in which an author loses the ability to produce new work, or experiences a creative slowdown.source :https://en.wikipedia.org/wiki/Writer's_blockIn other words, no idea want to write about, but still wanted to...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog siinurul siinurul via Sii Nurul
3 months and 3 weeks ago.

 

Berasa lebih yakin dengan diri anda dengan memakai Lingerie seksi

Berasa lebih yakin dengan diri anda dengan memakai Lingerie seksi. Ramai wanita telah mengalami isu ini: tidak cukup yakin dalam diri mereka. Sebagai keras kerana ia boleh percaya, wanita paling cantik mempunyai masalah ini. Sama ada mereka hanya merasa di bawah cuaca atau Itulah sifat mereka, sedikit...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog vencouture vencouture via Malaysia Lingerie Diary
3 months and 3 weeks ago.

 

TIPS ILMU HUTAN YANG ANDA PERLU TAHU..

BERIKUT MERUPAKAN 12 TIPS YANG AKAN SAYA KONGSI.. 1. Lumut Taik Kera Kalau kita jalan di waktu malam, terutama di hutan padat dekat dengan air terjun dan sungai, bila kita jalan dalam gelap, kita akan nampak ada benda-benda bercahaya warna hijau, ala-ala benda yang pendarcahaya.  Benda yang...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog johnwebb johnwebb via FOC3
3 months and 3 weeks ago.

 

Sedozen sebab untuk memakai pakaian hitam

Sedozen sebab untuk memakai pakaian hitam. Terdapat sedozen sebab mengapa wanita suka memakai pakaian dalam dan mungkin ada sebab-sebab sedozen atau lebih tentang mengapa lelaki suka untuk mengambil kira. Warna apa membuat seorang wanita merasa berahi? Warna apa itu bahawa lelaki memuja wanita? Terdapat 3...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog vencouture vencouture via Malaysia Lingerie Diary
3 months and 3 weeks ago.

 

Petua Buang Batu Hempedu

Wanita mudah menghidapi batu hempedu. Anda mungkin sering mendengar bahawa adanya batu hempedu membuat pesakit terseksa menanggung kesakitan. Batu hempedu ini terbentuk akibat pengumpulan lemak dalam... [[ This is a content summary only. Visit my website for full links, other content, and more! ]]

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog donlot donlot via Download Free
3 months and 3 weeks ago.

 

Bahaya Kosmetik Tiruan

Jangan menggunakan krim putihkan kulit yang mengandungi Hydroquinone kerana Hydroquinone boleh menyebabkan ochronosisi iaitu sejenis penyakit kulit. Krim pemutih yang mengandungi bahan merkuri amat... [[ This is a content summary only. Visit my website for full links, other content, and more! ]]

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog donlot donlot via Download Free
3 months and 3 weeks ago.

 

MANFAAT BUAT AKTIVITI BERLARI

hai assalammualaikumSebut pasal berlari, mesti korang fikir penat, otot sakit, buang masa. Kalau korang nak tau, berlari merupakan salah satu aktiviti yang mudah dan boleh dilakukan pada bila-bila masa sahaja. Aktiviti berlari seeloknya dilakukan pada waktu pagi, tapi kalau tak sempat tu, balik dari kerja,...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog Nadiasam Nadiasam via Ceritera Si Gadis Biru
3 months and 3 weeks ago.

 

TIPS MENGHILANGKAN PERUT BUNCIT DAN MENAMBAH SELERA MAKAN SEAWAL SEMINGGU!

TIPS MENGHILANGKAN PERUT BUNCIT DAN MENAMBAH SELERA MAKAN SEAWAL SEMINGGU!, ok!: Kali ni kami share satu lagi tips yang sangat berkesan menghilangkan perut buncit seawal seminggu dan mengurangkan selera makan!!!Bahan2 yang biasa kita lihat:-lemon(setengah)-kurma(2 biji)-secawan air suam-150mls-bawang...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog kezoom kezoom via KeZooM
3 months and 4 weeks ago.

 

4 Tips mudah membeli Plus saiz pakaian dalam

4 Tips mudah membeli Plus saiz pakaian dalam. Sudah hari-hari apabila plus saiz wanita telah ketinggalan apabila ia datang ke cantik, pakaian dan pakaian dan pakaian dalam yang lebih-lebih lagi yang menakjubkan. Pereka masa moden telah memeluk wanita saiz plus dan telah mencipta pakaian yang menakjubkan...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog vencouture vencouture via Malaysia Lingerie Diary
3 months and 4 weeks ago.

 

Kerana Jujur, Pemandu Teksi Ini Dapat Tawaran Bekerja Di Australia

Kerana Jujur, Pemandu Teksi Ini Dapat Tawaran Bekerja Di Australia,ok!: Tindakan seorang pemandu teksi di Filipina mengembalikan semula barangan berharga seorang ahli perniagaan yang tertinggal di dalam teksinya menerima ganjaran yang merubah hidup dan keluarganya.Reggie Cabutatan, 30, dari Baguio...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog kezoom kezoom via KeZooM
3 months and 4 weeks ago.

 

(Info) Rahsia Di Sebalik Lipatan Pada Belakang Baju Kemeja

Tahukah anda, baju kemeja sebenarnya terdapat 3 jenis lipatan di belakangnya. Namun apakah rahsia di sebalik lipatan yang terdapat pada belakang baju kemeja tersebut? Bagi yang belum tahu, mungkin jawapan berikut mampu membantu anda memilih dan membeli baju kemeja dengan betul. Dengan pemilihan yang betul...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog fitrihadi fitrihadi via Fitrihadi.com
3 months and 4 weeks ago.

 

JATUH CINTA DENGAN AL-QUR'AN

JATUH CINTA DENGAN AL-QUR'ANAnak-anak adalah anugerah terindah buat ibu dan ayah, mereka seperti kain putih yang harus didesain oleh ibu dan ayah. Sejak dari kecil lagi, berbagai pengungkapan telah diberikan kepada anak-anak ini, agar mereka dapat tumbuh dengan baik, dan menyesuaikan diri mereka dengan...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog jmbelog jmbelog via #JMBELOG
3 months and 4 weeks ago.

 

5 Tips Kekal Cantik Elak Perut Buncit

AssalamualaikumSumber: GoogleHarinie Elsa nak share dekat korang yang ada perut yang comel, dan nak turunkan perutnya jadi slim bak slim river *Elsa lah tu huhuTips nie Elsa dapat daripada rakan blogger Elsa Sis Lea Azleeya. Baca slow slow dan manfaatkan tau :*1. Katakan Tidak Pada Minuman BerkarbonatKorang...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog elsaalicious elsaalicious via Elsaalicious
4 months ago.

 

Bagaimana untuk berasa seksi dengan Bodystockings

Bagaimana untuk berasa seksi dengan Bodystockings. Menurut seorang artis sekali, tubuh wanita merupakan subjek paling cantik sekali. Kebanyakan orang mesti pasti bersetuju terhadap kenyataan ini, kerana banyak kerja-kerja seni dan karya seni Pusat pada tubuh perempuan. Walaupun ramai wanita mungkin tidak...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog vencouture vencouture via Malaysia Lingerie Diary
4 months ago.

 

Petua Menghilangkan Ketumbit

Petua Menghilangkan Ketumbit,ok!: Ada ketumbit di mata memang sakit dan agak memalukan.Cubalah petua mudah di bawah ini untuk menghilangkan ketumbit.Petua Menghilangkan Ketumbit 1:Parut sebiji ubi kentang dan bungkus dalam sehelai kain yang nipis. Sapukan bunjut kain itu pada bahagian mata yang terkena...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog kezoom kezoom via KeZooM
4 months ago.

 

Bahaya Cas Telefon Bawah Bantal

Bahaya Cas Telefon Bawah Bantal,ok!: Berapa ramai antara kita yang suka charge telefon bimbit di bawah bantal, lagi-lagi masa nak tidur?Sekeping foto yang dimuatnaik di laman twitter @LondonFire menunjukkan kesan dan akibat daripada mengecas telefon bimbit dibawah bantal.Menurut @LondonFire , ketika...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog kezoom kezoom via KeZooM
4 months ago.