Tag: 'artis'

Show pings in: English | Malay | All

 

 

Pings Tagged 'artis'

Sort By: Date | Popularity

Page 4 of 6

RAJA EMA MENJELMA SEBAGAI IENA AZMAN

Raja Ema menjelma sebagai retis lain? Dia buat black Magic ke hapa. Kenapa dia nak menjelma sebagai retis lain? Apa dia rasa dia tak lawa ke? atau dia nak menyamar? Tapi apa sebabnya? Banyak sungguh soalan kekma @ Raja Ema kena jawab ni..Tapi bukan la kekma nak jadi retis lain maybe secara kebetulan kot...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog lekatlekitgurl lekatlekitgurl via LEKAT LEKIT STORY
2 months and 2 weeks ago.

 

DADAH,PELAS PEYANYI KINI PELAKON PULA DITAHAN

Seorang pelakon lelaki berusia 37 tahun ditahan bersama seorang wanita dan seorang lagi rakan lelaki dalam bilik hotel di Jalan Yap Ah Shak, di sini, 9.30 malam tadi selepas dipercayai terbabit dalam penyalahgunaan dan memiliki dadah.Pelakon terbabit sebelum ini turut pernah ditahan atas kesalahan sama...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog abahhfiy abahhfiy via Lantak HANGPA la...
2 months and 2 weeks ago.

 

TAHNIAH FAD BOCEY

Pelawak Fad (Bocey) bakal mendirikan rumah tangga dengan gadis pilihannya yang merupakan seorang pelajar dikenali sebagai Nur Syahirah A.Rahman, 21, pada 14 Mac ini.Fad atau nama sebenarnya Fadzlie Nizam, 24, berkata, majlis pernikahan tersebut akan berlangsung di kediaman wanita tersebut di Jitra,...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog abahhfiy abahhfiy via Lantak HANGPA la...
2 months and 2 weeks ago.

 

MISTERI FATIMAH ROHANI ISMAIL JADI EMMA MA'EMBONG

Bila dah terjunam dalam dunia hiburan bergelar retis nama pun kena bunyi ala western sikit kan. Tapi bukan semua retis yang suka convert nama melayu dia jadi western.. sesetengah retis masih membawa nama yang di beri mak bapak dia masa lahir, contoh macam Siti Nurhaliza. Berkat membawa nama pemberian...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog lekatlekitgurl lekatlekitgurl via LEKAT LEKIT STORY
2 months and 3 weeks ago.

 

ROZANA LARIKAN ANAK DARI SEKOLAH KATA AWIE

Vokalis kumpulan Wings, Awie terkilan dengan tindakan isterinya, Rozana Misbun yang membawa lari dua anak mereka ketika kanak-kanak itu berada di sekolah tanpa memaklumkan terlebih dahulu kepadanya.Dua anak itu ialah Putra Ahmad Rezzki, 7, dan Puteri Qasseh Antasha, 5.Awie atau nama sebenarnya Ahmad Azhar...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog abahhfiy abahhfiy via Lantak HANGPA la...
2 months and 3 weeks ago.

 

ZIZAN KENCING MAMAT KHALID

Pengarah filem Mamat Khalid meluahkan rasa sedihnya terhadap tindakan salah seorang pelakon utama filem Usop Wilcha Dalam Werewolf Dari Bangladesh, Zizan Razak yang tidak hadir pada tayangan perdaya filem berkenaan.Mamat berkata, dia sendiri terkejut apabila mendapat tahu Zizan tidak hadir hanya beberapa...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog abahhfiy abahhfiy via Lantak HANGPA la...
2 months and 3 weeks ago.

 

SHAH RUKH KHAN HISAP 100 BATANG ROKOK SEHARI

Seratus batang gamaknya berapa kotak rokok? Aku pun tak sure.. Pasal duit tak payah pertikai la kot. Bukan shahul khan kerja kontrak kat tapak pembinaan.. Ni shah rukh khan actor bollywood terkenal di dunia. Satu filem pun gamaknya boleh cover setahun kos rokok dia.. tu pun ada lebih lagi boleh buat joli...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog lekatlekitgurl lekatlekitgurl via LEKAT LEKIT STORY
2 months and 3 weeks ago.

 

KAMI KEKASIH

Penyanyi Akim Ahmad menjelaskan pendedahannya mengenai desas-desus hubungan bersama Stacy dibuat baru-baru ini selepas percintaan mereka mendapat restu daripada keluarga wanita berkenaan.Akim atau nama sebenarnya Afiq Hakim Ahmad, 24, berkata, dia perlu berhati-hati untuk berbicara soal berkenaan kerana...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog abahhfiy abahhfiy via Lantak HANGPA la...
2 months and 3 weeks ago.

 

DUA PELAKON GAY KANTOI

Rasanya kalau sebut nama dua pelakon lelaki popular ini, ramai peminat gilakan mereka. Apatah lagi dikurniakan wajah kacak dan tubuh ‘sado’, wanita antara majoriti peminat mereka.Namun dalam ramai peminat memuji, ada juga yang membenci. Seorang daripada mereka adalah teman Cik Pang yang meluat sangat...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog abahhfiy abahhfiy via Lantak HANGPA la...
2 months and 4 weeks ago.

 

JOHAN RAJA LAWAK MELETOP SEMALAM DAN SENARAI PEMENANG ANUGERAH

Pelawak dan penyampai radio Johan menggondol tiga trofi termasuk kategori utama Top Top MeleTOP (Lelaki) pada Anugerah MeleTOP Era 2015 (AME 2015) yang diadakan di Stadium Putra Bukit Jalil di sini pada malam Ahad.Johan atau nama sebenarnya Yazid Lim Mohamad, 31, turut memenangi menerusi kategori iaitu...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog abahhfiy abahhfiy via Lantak HANGPA la...
2 months and 4 weeks ago.

 

INILAH PADAH ARTIS KAKI BOMOH

Aku tak faham orang yang suka main bomoh ni kan.. Tak kira siapapun dia.. sedara kita ke, orang awam ke, retis ke,menteri ke sapa ke? Kenapa? Kalau sebab sakit dari perbuatan sihir jin rawatan Islam ada.. Banyak kot pusat2 rawatan islam bertauliah yang ada kat Malaysia sekarang.. kenapa mesti bomoh...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog lekatlekitgurl lekatlekitgurl via LEKAT LEKIT STORY
3 months ago.

 

JAWAPAN JO KEPADA DIVA AA YANG TIADA KEPENTINGAN

Pelakon Jaafar Onn meminta selebriti yang menghinanya dengan memanggil dia sebagai ‘bapuk tua’ agar insaf dengan perbuatan itu kerana ia mencerminkan kelemahan diri sendiri.Jaafar, 64, berkata, dia sedikti pun tidak terkesan dengan hinaan berkenaan kerana sudah lali dengan pelbagai tohmahan sepanjang...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog abahhfiy abahhfiy via Lantak HANGPA la...
3 months ago.

 

SIAPA 'J' YANG MENYIHIR AZWAN ALI

Hari Ahad semalam sebelum keluar bergumbira dengan anak asben.. (kena bagitau nanti orang ingat aku hidup hanya bersosial di laman sosial jer..) sempat la layan rancangan gosip hiburan tanahair yang sebenarnya tak elok sangat di tonton oleh semua lapisan masyarakat, iatu melodi. Tak elok pun kau layan...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog lekatlekitgurl lekatlekitgurl via LEKAT LEKIT STORY
3 months ago.

 

SYABU - IJAM TERRA ROSS MENGAKU SALAH

Vokalis baharu kumpulan rock, Terra Rossa, Khairul Hizam Kaha, dihukum denda RM7,000 oleh Mahkamah Majistret di sini hari ini, atas tuduhan memiliki dan mengambil syabu, tahun lalu.Majistret Zulyana Zulkapli menjatuhkan hukuman itu terhadap Khairul, 40, atau lebih dikenali sebagai Ijam, selepas tertuduh...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog abahhfiy abahhfiy via Lantak HANGPA la...
3 months and a week ago.

 

Sebab Sebenar Sepahtu Bersara Dari Maharaja Lawak Mega ?

Jika sebelum ini, salah seorang peserta Maharaja Lawak Mega (MLM) iaitu Nabil mengumumkan bakal bersara dari persaingan hebat itu di masa akan datang, kali ini giliran kumpulan Sepahtu pula mahu menarik diri dari terus menyertainya pada edisi akan datang.Bercakap kepada Astro Gempak baru baru ini, Sepahtu...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog AbgZack AbgZack via Malaysian.Info.News
3 months and a week ago.

 

HARI INI 10HB,EZAD EXIST JUGA BERSALAH

Bekas vokalis kumpulan Exist, Ezad Lazim dikenakan denda sebanyak RM3,5000 dan pengawasan di bawah Agensi Anti Dadah Kebangsaan (AADK) selama dua tahun selepas mengaku bersalah atas tuduhan memiliki dadah jenis syabu seberat 0.30 gram pada 19 November tahun lalu.Hukuman itu dijatuhkan oleh Majistret Nurul...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog abahhfiy abahhfiy via Lantak HANGPA la...
3 months and a week ago.

 

PELAKON UNGKU ISMAIL SERING JADI LELAKI UPAHAN WANITA

Tu dia... Gosip hangat hangus hangit katanya. Kalau sebut retis ni semua pun mula la buka biji mata luas2 kan. Dasar kiah propa sangat tau. Asal tajuk panas pasal retis je berpusu pus clik. hahahaha.Sumber Fb Ungku IsmailSemalam pukul 7 petang dah di tayangkan episod pertama drama Teman lelaki...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog lekatlekitgurl lekatlekitgurl via LEKAT LEKIT STORY
3 months and a week ago.

 

SENARIO BAKAL MENGGEGAR MLM 2015

LAMA menyepi, mungkin ramai menyangka Senario yang sebelum ini pernah menjadi kumpulan pelawak nombor satu negara telah terkubur dan tidak lagi aktif dalam dunia hiburan tanah air.Keadaan itu ditambah pula dengan pelbagai rancangan realiti seperti Raja Lawak dan Maharaja Lawak Mega (MLM) yang melahirkan...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog abahhfiy abahhfiy via Lantak HANGPA la...
3 months and a week ago.

 

BOHSIA - PERBICARAAN 19 OKTOBER NANTI

Perbicaraan kes saman seorang penulis novel terhadap pelakon dan pengarah Syamsul Yusof, bapanya Yusof Haslam dan syarikat mereka berhubung dakwaan plagiat akan berlangsung lima hari mulai 19 Oktober.Hakim Mahkamah Tinggi Datin Azizah Nawawi menetapkan tarikh itu di dalam kamarnya.Elias, 63, memfailkan...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog abahhfiy abahhfiy via Lantak HANGPA la...
3 months and 2 weeks ago.

 

Zero: dari kerusi panas menjadi juara MLM 2014

Tahniah dan syabas buat kumpulan Zero kerana muncul juara Maharaja Lawak Mega (MLM) 2014 apabila berjaya mengalahkan otai-otai lawak seperti Sepahtu yang mempunyai ramai peminat.Berikut adalah keputusan MLM 2014:Tempat pertama dimenangi oleh kumpulan Zero yang berjaya membawa pulang wang kemenangan sebanyak...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog fauzi fauzi via Dari Sudut Pandang
3 months and 2 weeks ago.